Sukey
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Tsemppiä kaikille "yksinhuoltajille"!
Dessa, sehän kertoo vaan hyvästä kiintymyssuhteesta, jos lapsi alkaa itkeä, kun oman äidin sylissä istuukin joku toinen vauva
Eikä se tarkoita, että lapsi olisi myöhemmin mustasukkainen pikkusisarelle. Ainakin meidän yhdessä tuttavaperheessä esikoinen oli samalla tavalla mustasukkainen äidistään, mutta pikkusisaren synnyttyä meni ehkä kolme päivää ja esikoinen oli ihan "myyty". Kaikki on siis mennyt tosi hyvin, ja esikoinen tykkää pikkusisarestaan tosi paljon :-)
Meidän tyttö on ollut viime päivinä niin suloinen
Isin tullessa töistä hänen on ollut pakko päästä isin syliin, eikä äidin syli kelpaa siinä vaiheessa ollenkaan. Eilenkään isäntä ei meinannut päästä ollenkaan lähtemään kauppaan, kun likka ei suostunut lähtemään pois sylistä. Heti tuli kauhea huuto, jos yritti laittaa lattialle tai jos minä menin viereen kokeilemaan, jos hän tulisi minun syliini :-D
Dessa, sehän kertoo vaan hyvästä kiintymyssuhteesta, jos lapsi alkaa itkeä, kun oman äidin sylissä istuukin joku toinen vauva
Meidän tyttö on ollut viime päivinä niin suloinen
Isin tullessa töistä hänen on ollut pakko päästä isin syliin, eikä äidin syli kelpaa siinä vaiheessa ollenkaan. Eilenkään isäntä ei meinannut päästä ollenkaan lähtemään kauppaan, kun likka ei suostunut lähtemään pois sylistä. Heti tuli kauhea huuto, jos yritti laittaa lattialle tai jos minä menin viereen kokeilemaan, jos hän tulisi minun syliini :-D