Töihin vai hoitovapaalle?Vai jotain muuta...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja @sukki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä jo kattelin huvikseni, et mitä sivubisnestä sitä vois alkaa ens vuonna tekeen. Ja kallistun vahvasti siihen, että tarjoan lastenhoitoa tai alan tukihenkilöksi lapsiperheelle.. sillä sit sais vähän lisärahaa. Varsinkin, jos toi kuntalisä joskus leikataan/muutetaan sellaseen paikkaan, mis sitä ei makseta.

mitenhän se kotihoidontuen maksaminen menee?ku ens kuussa saa vielä noit mamma rahoja ni onkohan se kotihoidontuki sit pienempi?ja sekii maksetaa vasta kuun lopussa.....kyllä jurppiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Ihan ku jostain oisin lukenut, että kh-tuki maksetaan vaan kokonaisilta kuukausilta. Jos muistan oikein niin silloinhan sen saa vasta kesäkuun lopussa.

jippii...ja mammarahoja tulee joku 200e miinus verot eli rahaa tulee joku reilu 100e...laskuja on 300e eestä.
juh,kelan sivuilla lukee että kotihoidontukea ei makseta kuukautta lyhyemmältä ajalta..että näin.

mulla äippäloma loppuu 14.5. hain kotihoidon tukea 15.5-31.8 aikavälille. päätöslappusessa luki että, maksu ajalta 15.5-31.5 on 190.99. muutoin sen 341,06

On se kyl vähän! Miettikää ny, kun saatte noita päätöksiä, että ex-kansanedustajat nostaa monta tonnia sopeutumiseläkettä ja käy vielä töissä. Eiks tunnu hyvältä? Mun yks ehdoton lemppari on tää eräs ökykokkari. Kokoomuksen kansanedustajana 1997–2007 toimineen Juhani Sjöblomin tulot olivat vuonna 2011 yli 2,7 miljoonaa euroa. Sopeutumiseläkettä hän nostaa edelleen.

no auttais kyllä toi 190ee,täytyy toivoo et saan ees sen.mulla ä-loma loppuu 13.5.mies tosin tarjoutu maksamaa kierukkalaskun.

Ompa hassua, että jos kelan sivuilla lukee ettei makseta kuukautta pienemmältä ajalta niin sitten kuitenkin on saanut päätöksen että maksetaan :eek:

Niin, sitä ei siis voi hakea kuukautta lyhyemmälle ajalle. :) Vaikken kyllä käsitä, kuka sitä niin lyhyelle ajalle hakisi, mutta sitä se siis tarkoittaa.

Ääh, tänään tuli pankista soitto asuntolainan tiimoilta. Ämmä oli sitä mieltä, että mun pitäis mennä pikimmiten töihin. Ärähdin sille kyllä, että enpä taida viedä poitsua yhtään minnekkään ennen, kun tilanne on muuten rauhallinen! Katotaan nyt kuinka sitte käykään lainan kanssa... En vaan jaksais asua tässä kopissa enää sekuntiakaan! :mad:

Muokattu viimeksi:
Meidän pitäs varata aika pankkiin ja käydä neuvottelemassa lyhennys vapaista kuukausista että selvitään kesän yli...

mulla on vasta ens viikolle aika kelaa niitä papereita täyttämää..menee varmaa ikuisuus ennenkun saan sen päätöksen.

Juu mullekki tuli päätös kelasta... Miks mun pitää ilmottaa miehen tulotiedot kun ilmoitin ne jo netissä???
Ei kai auta ku mennä viimestää syyskuus töihi...

Mä oon tehny ton netissä jo tammikuussa, mutta mitään päätöstä en oo saanut. Tuli vaan sähköpostia, että laita miehes tulot toukokuussa sitä jotain lisää varten, että sitte katellaan… Mä oon tässä ny yrittäny miettiä, että millä ihmeellä vois tienata kotoo käsin. :confused004 Kai mun täytyy vaan tehdä kaikille tutuille jalka- ja kasvohoitoja minkä kerkee. :grin

Takaisin