Töihin vai hoitovapaalle?Vai jotain muuta...

Miun työttömyys näillä näkymin jatkuu syksyllä. Ei sinänsä hirveästi haittaa, eiköhän me pärjäillä, kun sentään ansiosidonnaista saan enkä työmarkkinatukea. Ja saan olla vielä tyttöjen kanssa kotona. Mieskin valmistunee jouluksi, joten sitten helpottuu kyllä rahatilanne. Ja meilläkin on lasten haalarit jo hommattu ens talveksi, Liian kengistä jotkut saattaa mennä Kiiralle. Toinen istuin autoon pitää vaan ostaa, mutta onneksi on noita säästöjä. Tuli tänään päätöskin työttömyyskassasta, joten alkaa sieltäkin rahat tulla, eikä tarvii kesää säästöjen turvin kituuttaa. :) Nyt kun vielä Kelan kanssa saa setvittyä asumistuen, mutta eiköhän sekin hoidu.
 
Ohhoh. Kerrankin nopeaa toimintaa Kelalta. Eilen laitoin sähköisessä asiointipalvelussa Kelaan sen päätöksen ansiopäivärahasta, ja tänään kävin siellä uudestaan, niin oli jo tullut päätös asumistuesta. Siihen tuli korotus, joka koskee jo tätä kuukautta, joten huomenna saan jo lisää rahaa, kun maksavat sen puuttuvan osan tältä kuulta. Olen ihan äimistynyt, Kelakin onnistuu joskus. :D
 
Ei voi olla tosi.... vau... Kela.... ohoh...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
äh,eilen katoin työkkärin sivuja ni siel oli avoin työpaikka mun ex-työpaikalle,sniiks,olis tehny niin mieli hakee sinne..etenkii sen jälkee ku katoin tililtä et paljon tuli kotihoidontukee..:mad:
 
mä olen nyt kesän vanhassa tyopaikassa eri osastolla osa-aikaisena. ihan kivaa olla töissä kun mummu hoitaa tyttöä, mutta epäröin vielä, että jatkanko syksyllä. nuo on pieniä niin pienen hetken, että olisi kiva olla kotona. raha riittää kyllä kuluihin, mutta mitään ylimääräistä ei voi ostaa tai hankkia. sitten jos jatkaa töitä syksylla nin on hankittava toinen auto.
 
Äh, asumistuki, pitäisi sitäkin hakea ja korkoavustusta myös. Ei oikein jaksaisi... Korkotukiavustusta varten pitäisi vielä muistaa käydä hakemassa lomake toimistosta.
 
Liittyy varmaankin asuntolainaan ? Siihenki ku voi saada kelalta tukea, jos oikein muistan.
 
Mä hain jatkoa kotihoidontuelle heinäkuun 2015loppuun asti. Silti mietinnässä et jos lähtis jo tammikuus kouluun vaan sen näkee sitte myöhemin.
 
Mm, laitoin kelalle asuntotuesta hakemuksen joskus pari kuukautta sitten, eikä mitään oo vielä kuulunut! :mad:
 
Takaisin
Top