Meillä on kans likaa kynsien alla, huolimatta siitä miten usein niitä leikataan (yleensä kerran viikossa, tarvittaessa useamminkin). Aamuisin pestään aina myös kädet, joten eipä sekään siihen tunnu vaikuttavan. Ehkä toisilla vaan kertyy helpommin?
Vielä piti kommentoida (kun joskus ikuisuus sitten kyselin miten vietätte päiviänne... meillä ei netti toimi kotona niin ei pääse kovin usein enää tänne [:(]), että enhän mä toki tyttööni vielä ole kyllästynyt! Mietin sitä vain, kun meidän neiti ei viihdy itsekseen ollenkaan ja selällään viltillä/puuhamatolla, sitterissä ja pinnasängyssä mobilesta ja muista leluista huolimatta itku tulee muutamassa minuutissa vaikka kuinka yrittäisi viihdyttää toista loruilla, lauluilla yms, että mitä sitä keksisi että pysyisi vauva tyytyväisenä ja itsellä järki päässä, kun vaan kantelee toista ympäri pientä asuntoa päivästä toiseen! Ja meillä tosiaan on ollut ne vaunulenkitkin vähän ongelma, nykyään saan tytön nukahtamaan kyllä vaunuihin jos ajoitan lähdön oikein (eli tyttö väsynyt) ja "keulin", mutta unta ei sitten riitä puolta tuntia kauempaa. Joten jos kaupungille lähtee, niin takuuvarmasti saa ottaa tytön taas kannettavaksi. Oon kokeillut myös antaa tytön olla ihan rauhassa matolla/sängyllä/sitterissä (jos olisikin liikaa viihdykettä ja siksi tyytymätön), mutta ei sekään kelpaa meidän tytölle muutamaa minuuttia kauempaa. Onko meillä vaan nyt sitten tosi vaativa vauva, kun tuntuu ettei se ole päivässä montaa minuuttia tyytyväinen (yleensä vain hetki syötön jälkeen ja hoitopöydällä makoillessa)? Eikä tää nyt oo mitään valittamista tms., en vaihtaisi meidän vauvaa kehenkään, mutta tuntuu että kaikilla muilla on "helpommat" ja tyytyväisemmät vauvat. Teenkö mä jotain totaalisen väärin, kun en osaa pitää lastani tyytyväisenä?! [:(] Niin ja vielä selvennykseksi, että ei siis ole kipuitkua (se tuli vatsavaivoista kyllä erittäin tutuksi), vaan sellaista harmikitinää koko ajan. Puhun kyllä tästä ensi viikolla kun vihdoin päästään neuvolaan (edellinen käynti oli 6-viikkoisena), kun alkaa tuntua että omat voimat alkaa vähentyä kun toinen ei ole koskaan tyytyväinen. [:(] Sitä odottaa jo sunnuntai-iltana että tulisi seuraava viikonloppu ja olisi taas mies apuna hoitamassa..