Tänne kaikki ne tyhmääkintyhmemmät kysymykset!!

Lähetä takasin päin vaikka vaippapussin kuoret ja yks vaippa ja kirjoita lappu saatteeks voit saada hyvinkin korvauksen virheellisistä vaipoista. Siis kun lähetät valmistajalle tai maahantuojalle tai jolekki sellaselle.

Tieskö sun anoppi et ne on virheeellisiä tuotteita. Voihan se olla et tehtaalla on tullu joku virheellinen erä ja ku kauppa on saanu tiedon siitä niin sen erän vaipat on poistettu myynnistä.
 
kuvan muokkaamisesta

Paint -ohjelmalla voi muokata kuvan kokoa...Eli kun oot liittänyt kuvan painttiin...muokkaa-->liitä mistä, niin pääset valitsemaan haluamasi kuvan...sen jälkeen kuva jää valituksi niin valitse kuva-->muuta kokoa tai viistota...sitten valitset muuta kokoa ja pienennä prosenttimääräksi esim. 80 %...valitse aina uudelleen muuta kokoa ja pienennä % kunnes kuva on inhimillisen kokoinen paintin sivulla...sitten pienennä piirtoalue etsimällä pienet siniset pallukat sivun reunustoista joista kiinnipitämällä saat pienennettyä piirtoalueen juuri kuvan ympärille...Kuva ei saa olla valittuna enää tässä piirtoalueen pienennystilassa...Muistaakseni...Näin oon ite liittänyt kuvia tänne...Sit kun vielä tietenkin tallennat uuden kuvan koneelle niin saat liitettyä vau.fi...
 
En oo vielä kysyny anopilta et tieskö se tosiaan. Mut uskompa et ties kun oli kerta ilmaseks saanu ja toinen noista paketeista oli auki ku se toi ne mulle ja siitä yks vaippa otettu.

Enkä kehtaa laittaa tehtaalle/maahantuojalle ku itekkin ne ilmaseks saanu ja niistä ei tosiaan oo mitään tarvinnu maksaa nii en tarvii mitään hyvityksiäkään. [:D]
 
Eihän niitten tarvii tietää, että oot ilmaiseks saanu[;)]
Mutta kannattaa tosiaan koittaa laittaa ite teipillä kiinni!
 
Mitä te käytätte pesuveteen? Pesin Hugoa pitkään pelkällä vedellä, nyt oon pari kertaa laittanu kylpyöljyä veteen. En tiedä tuliko vähä liikaa sitä ainetta viimeksi, kun tuli vähän iho tahmeaksi ja haisee musta vähän oudolta nyt sen iho. Pojan iho on hyvä, että voisi varmaan olla parempi käyttää niitä vauvojen saippuoita mieluummin [8|]
 
Lidia: Me ollaan laitettu aika reilusti sitä hoitoöljyä vauvan kylpyveteen. Iho on ainaki pysyny nyt hyvänä, käytämme 2-3 kertaa viikossa kylvyssä. Nyt on alkanu jo jopa edes vähän paremmin sietämään kylpemistä. Aluksi oli kauheaa huutoa, mut sitten hoksin et vois syöttää ensin ennen kylpyä eikä vasta sen jälkeen. [:D] Ei vielä voi sanoa et nauttiiko kun katselee ihmeissään isää joka kylvettää. Mut pikku hiljaa kait totuttelee ajatukseen kylpemisestä [:)]
 
Me kylvetetään 2 kertaa viikossa; toisella kerralla käytetään ihan reilusti hoitoöljyä, toisella kerralla pesunestettä (oiskohan Ainua). Iho on kestäny tosi hyvänä, nyt pieni kuiva läntti toisessa reidessä on..Pesunestehän tietysti huuhdellaan pois. Me käytetään poika suihkussa joka kerta kylvyn jälkeen, koska sälli saunoo myös kylvyn jälkeen. Ei suihkun takia varmaan tahmeeks jää iho.
 
Missä asennossa kylvetätte vauvoja? Meillä kylpy on alkanut olemaan yhtä huutoa, kun ei halua olla "vauva-asennossa" (kylvettäjän käsi niskan takana). Koitin eilen syöttääkin ensin, mutta ei auttanut.
 
me on jätetty nyt ammeessa kylpy kokonaan..käyn pojan kans 1-2 krt viikossa suihkussa iltaisin ja sit lauantaisin on vauvauinti..enkä käytä pojalle mitään aineita pesemiseen, pelkällä vedellä mennään ainakin vielä...
 
Me kans mennään pelkällä vedellä. Kerran kokeiltiin jotain vauvasaippuaa, mut todettiin, et pelkkä vesi on parempi.
Amme rupee olemaan vähän pieni, ku neiti tykkää niin kovasti polskia siellä. Meilläs iis mies kylvettä, niin hän nostaa välillä Veeran istumaan ammeeseen. sillon on hyvä käsillä läträrä[:D]

HP86, mä luulin, ettei paljon alle vuoden vanhoja saa saunaan viedä ollenkaan??? Oonks mä taas käsittäny väärin...?[:-][:)]
 
Meilläkin kylpy pelkällä vedellä. Ollaan kylvetetty aika harvakseltaan (about neljän-viiden päivän välein) varsinkin nyt kovilla pakkasilla, niin ei kuivu iho niin. Nyt kuitenkin mietin, et ehkä pitäisköhän koittaa laittaa öljyä veteen ja kylvettää vähän useemmin. Vaikka iho on kyllä pysynyt tosi hyvänä näinkin.
 
Sartza: Niin ne väittää ettei saunaan sais viedä alle vuoden ikäsenä. Mutta kun käyttää järkeään eli ei vie ylälauteille eikä heitä kuumia löylyjä niin eiköhän sen vauvan voi viiä saunaan muutamaks minuutiks totuttelee. Mä ainaki veisin jos olis sauna..
 
Meillä on kanssa kylpyvedessä muutama tippa öljyä. On pysynyt iho hyvänä näin. Kylvetään pari kertaa viikossa.
 
Meillä suihkutellaan kerran viikossa kun kylpemisestä tuli aina kamala huuto, samalla tavoin kuin Lilalla. Ja maanantaina kun oltiin taas suihkussa ja koitin laittaa tähän kädelle juurikin tohon "vauva-asentoon" niin itkun parahdus pääsi heti suusta ja kun nostin pystyyn niin kaikki taas kunnossa. On tää mukavampaa kuin se että kylvetessä huudattaisin raukkaa! Mietin sellasta että miksi teistä jotkut kylvettää vauvaa niin usein, kun eihän ne vielä edes likastu? [8|]
 
Sama täällä,kerran viikossa kylvetään.Ainakin sairalassa sanotin ja se mitä olen lukenut.Vauvan iho on 50 prossa ohkasempi kun aikuisen.
 
Kylvetän pojan 2-3 kertaa viikossa, joskus useamminkin jos karsta meinaa päästä taas valloilleen. Mikäpäs siinä kun lapsi tykkää loiskutella vedessä ja iho pysyy hyvänä [:)] Öljyä en ole ikinä veteen laittanut enkä käyttänyt pesuaineita, paitsi tietysti silloin kun ollaan yritetty päästä päänahan karstasta eroon. Muuten iho on pysynyt hyvänä ilman rasvaamisia yms. Varsinkin nyt saa kylvettää poikaa useammin ja tehdä pikkupesuja pitkin päivää kun syö jo kiinteitä.. Perunaporkkanaa on milloin missäkin [:D]
 
Me kylvetään kahdesti viikossa, koska musta tuntuu, että maitoa valuu pitkin naamaa, kaulaa ja korvientaustaa ja vaikka kuinka pesen ne aamuisin, niin silti.. samoin kädet on suussa jatkuvasti.
 
Me kylvetään kans 3-4 kertaa viikossa ja ihan siksi kun poika pitää siitä. Ei se pelkkä vesi sitä ihoa kuivata, sit onkin eri jos käytetään pesuaineita ne kuivattaa. Jos vesi kuivattas niin aika monen vauvan peppu olis ku saharan autiomaa sillä kyllähän peppua pestään tuon tuostakin. Ja mulle on neuvolastakin sanottu et kylvetä vaikka jokapäivä jos vauva tykkää mut kerran viikossa vähintään.[;)]
 
Takaisin
Top