per****,tytsy kuolas mun puhelimen rikki.en olis kyllä uskonu et noin vähästä hajoo.nyt ei toimi mikää näppäin,tai kyl se ottaa ne näppäimet mut ei kumminkaa ota.jos yritän laittaa pin koodia ni yhen numeron kerkeen laittaa ja sit puhelin jo sanoo et liian lyhyt koodi.ja numeroista tapahtu ihan mitä sattuu.ja yt ei toimi sit enää ollenkaa.upeeta mahtavaa,mitä opimme tästä.
Mä luin joskus jostain että puhelimen pinnassa on enemmän bakteereja kuin vessan pöntössä ja sen vuoksi pidän meidän kuolamaakarin visusti erossa mun puhelimesta :)
Mä annoin poitsulle mun entisen puhelimen, jonka suoraan sanottuna pesin. Toimii silti, vanha kunnon Nokialainen. Ja nyt onkin sitten niin tohkeena, kun on oma toimiva puhelin, jota voi rämplätä. Ei kumminkaan sim-korttia ole, mut vähän saa kahtoa ettei hätänumeroon soittele.
Meillä poika saa välillä kattoa kännykkää, mut koitan, ettei ihan hirveesti kuolais, ettei just rikki mee. Oon ladannu kännykään myös vauva-appseja, joita poika saa joskus katella automatkalla tai hankalina hetkinä.
lähti se puhelin onneks viel pelittää.olin ihan varma eilen et se viel räjähtää ku se meni itestää äänettömälle ja lähti pois ja sit siihen näyttöö tuli niitä ruudun merkkejä ja sit ne läks pois..
Meillä rikottiin tänään läppäri.. näytön kun kääntää auki ni naksuu vaan.. yhde hdmi piuha likka o päässy kuolaa,mut toimii vielä. ja eniten mua ärsyttää mies, joka on pian entinen tällä menolla!
no jotain positiivista et läppäri o häne,niiku se hdmi piuhakin.. hah!
Mun mies ei oo entinen.. se on ihan täydellinen ollu aina. Pieniä höpöjuttuja vaa kuten saattaa jäädä sukat lattialle, mut ton sorttista hänen 'viat'. Meil on perjantaina 1-vuotis hääpäivä ja en vois olla enää rakastuneempi ja onnellisempi hänestä. ♡
Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
minä en voi kans olla kun tyytyväinen tuohon ukkoon... joka vkl saan aamulla kölliä vähän pidempään ja aina on kahvit ja aamupalat valmiina. tekee ja osallistuu kaikkeen... aina on tekemässä tytön kans kaikkea... on se vaan niin RAKAS <3
Mulla on myös hyvä mies. Voishan jotkut asiat olla paremminkin, mutta kukaan ei ole täydellinen :) En ole itsekään mikään maailman helpoin tapaus, joten saan olla onnellinen että hän on jaksanut mua katsella vuodesta toiseen :)
mulla sama juttu kun orvokilla,ihmettelen mites mies on jaksanu mua ja mun äkäilyjä näinkii kauan...13 päivä tulee 7 vuotta täytee,jee.
vaikka olisin kyllä valmis välillä laittamaa ton miehen pikajunalla timbuktuu...ei tää arki enää niin suurta rakkautta ja hehkutusta oo ku sillon joitakii vuosia sitte.