Tänään minua ärsyttää...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiutsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mittaa se pojan lämpö. Onko vielä räkäinen? Meillä poika oli räkäinen, sai itkukohtauksia kesken unien, eikä meinannut rauhoittua ja muutenkin oli levoton öisin. Syöminen myös kiukutti ja poika koitti työntää sormia kurkkuun kesken syönnin. Korvien haromista en huomannut, eikä imeminen vaikuttanut hankalalta, vaikka niitä pidetään merkkinä korvatulehduksesta, mut niin vaan oli tulehdus.

Täälläkin sataa.. satanu koko pirun päivän. Motissa sisätiloissa... -.-

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Meillä on kans anoppi suur piirteisempi ja kun lapsi on ollu hoidossa niin kämppä on sikin sokin. siivoilen jälkiä kotona kun hää on lähteny. toisaalta, on hyvä että on tuttu pojan kanssa. vaikka siisteystaso on meillä ihan eri. Haluan ajatella että pojalla on ollut seuraa kun ovat telmineet keskenään.

minuu ärsyttää tuo oma ukko HEMMMMMMETTI!! Hetkeekään ollu tytsyn kans tänään..puuhastellu vaan omiaan...miulla hetken huilii..tai oli PUOL TUNTIA kun otin "päikkärit"...tytsy ryömii minkä kerkee koirienki perässä ja koirat helisemässä koko ajan....ja huomenahan taas ukko meneee töihin kahdeksaks tunniks ja kun tullee kotia valittaa että väsyttää hirveesti...PERSE!! ukon ketale nukkuu vkonloppusin kasiin ja likka herää puol seiskalta yleesä ja miehän se olen joka nousee ylös...ukko kääntää vaan kylkee kun tyttö herää ja rupee lällättelemään omassa sängyssä...milloha mie saisin nukkuu vaikka kasiin asti....että tällästä tännään täällä....HITSIN ukot sanon mie...

Ei ollu hammas eikä mikää muu... kolme päivää kitisi ja kitisi mut nyt on taas oma itsensä...
Keijuli miten musta tuntuu et meil on vähä samaa ongelmaa mut mies nukkuu puoleen päivään asti...
Ja siinä samalla yrität pitää viel vähä huushollia järjestyksessä...

Se että taas meillä valvotaan keskellä yötä, nyt jo neljäs yö putkeen. Kiva mennä juhannuksena kiusaamaan koko sukua....:eek:

Meillä kans poika yritti kukkua yöllä... mut otin kainaloon ja oltiin hiljaa nii rauhoittui sekin siihen sit aika pian. Mieheni oli taaperona harrastanu jonkin aikaa yökukkuilua...

Helskutin kela ja niiden päätösten vanuminen. Kivaa kun ei tule mistään rahaa ja edellisetki peritään perkele takas...

Kaveri ei taaskaan viitti ilmottaa onko tulossa salille vai ei. Ja jos on tulossa, niin ei oo taaskaan kuulunu mitään kellonaikaa. Siis miksi jotkut ei viitsi ilmottaa, vaikka niin sovitaan?! :BangHead

Toinen asia mikä ärsyttää on se hemmetin verotoimisto. Ne ei voi vaihtaa mun veroprosenttia ellen hae kelasta jotain lappua mun saaduista tuloista. Ja tottakai mä joudun tommosen asian takia ajaan yli 60 kilsaa, kun ei voi Vammalassa enää olla verotoimistoo mihin toimittais kelan laput. Miks ton verotuksen pitää olla niin vaikeeta? :angry7

nyt tää kiukku jo onneks hiukka laantunu..vaikka silti ei tuo ukon ketale tänäänkään hirveesti tytön kans ollu..välillä tuntuu et hommat luistaa paremmi ku likan kans kaksin...viime yö oli pitkästä aikaa ihna..pari kertaa heräsin tunkemaan tuttia tytölle suuhun mut ne oli siinä. Sai itekki nukuttua pikkase paremmin.nii ja tytölle neljä hammasta tulossa ylös ja tänää huomasin et alhaallaki pilkottaa yks hammas tulossa...että sit kaikki kerralla..ei se onneks oo hirveesti kiukunnu niitten takia..se vielä puuttus :/

Takaisin