Tänään minua ärsyttää...

Niinpä just parasta :3 Mä ainakin käyn uimassa vähän väliä pojan kanssa tossa lähi- uimarannalla ja nautin kun kerran vuodessa tää kesä vaan on :wink Talvella saa taas valittaa kun on kylmää ja märkää paskaa joka puolella :D
 
Kyl kesällä pitää olla lämmintä. Kohta hirvee itku ku on kylmä ja lunta... :p

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä myös rakastan näitä lämpimiä ilmoja! Tämä on niin huoletonta aikaa kun voi vaan lähteä lasten kanssa tuosta noin ulos eikä tarvii pukea montaa vaatekerrosta päälle. Lisäksi on kiva kun on pitkään valoisaa. Se mua melkein eniten masentaa syksyssä ja talvessa, että se pimeys tulee aina niin aikaisin eikä voi touhuta illalla oikein mitään lasten kanssa ulkona.
 
Hyttyset ja paarmat! :violent006Ihanaa olla mökillä, mutta välillä meinaa hajota pää näiden ötöjen seassa!!!
 
Tänään kyl kieltämättä ärsyttää tää kuumuus! Tykkään kyllä että on lämmin mut viime yö meni kyllä nii harakoille et voi vitsssssi! Hirvee lakana ninja olo kokoajan.Teretulemast kunnon ukkos ilma ja vaik päivän kestävä vesisade
 
Mua kans vähä ny ahistaa.. eilen espoossa näytti 33,5° ja ei muuten haittaa, mut ku on nii hiki kokoajan. Mut mä kyl pärjään.. käyn uimassa ja otan relax. Ei ny oikeasti kauheasti ärsytä.. iha skidisti vaan. Me käytiin eilen mansikkamaalla poimimassa pakkanen täyteen nii siel vähä vitutti kuumuus ja hiki..

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo viime yö oli taas yks kamalimmista. Oli niin hiki koko ajan ja kun kolme ihmistä pyörii samassa sängyssä, niin ei se hyvää tiedä. Aamusta nukuttiinkin ysiin asti kaikki pitkästä aikaa kun oli niin rankka yö.
 
Meil puhaltaa lattiatuuletin jalkopäässä.. ei pystyis muuten nukkuun.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä olen vieläkin niin onnellinen näistä ihanista ilmoista. Kyllä tosin vähän vähempikin kuumuus riittäisi, mutta valmiiiksi jo harmittaa kun ensi viikoksi onkin sitten lupailtu epävakaisempaa ilmaa :oops:
 
Kyl minäkin.. vähä harmittaa välillä ku tulee nii nopiaan hiki.. vähä vois olla viileämpää mut mä otan kyl nää helteet mieluummin ku kylmät ja pilviset säät.. et en valita! Perun puheeni et harmittaa ku on hiki.. :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Kylmä ja sataa! Hyi! :confused2 Huomenna kaupunkiin ostaan lämpösiä syys-/talvivaatteita. :thumright Ja luovun kyllä suuresta kassillisesta omia vaatteita ja kenkiä kirpputorilla, kunhan huomenna sinne pääsen tavarat viemään. Toivottavasti tulee mukavasti rahaa. :)
 
Ärsyttää joku naapuri; antaa nyt piskisä kuopsuttaa lasten hiekkalaatikkoa. Saa nähä löytyykö sieltä paskaaki :smiley-angry019 Niin raivostuttaa, jos on pakko ottaa koira kerrostaloalueelle niin kyl se nyt pitää pystyy kuljettaa pois pihasta tekee tarpeesa! Sit ku ei voi olla täysin varma onko kyseessä juuri se henkilö, jota epäillää vai sittenkii joku muu; mut jos se on just se ämmä, niin se on aiheuttanu jo muutakin häiriötä. Just sellanen ryyppäävä huorahtava keskenkasvunen ja kuitenki oikeesti varmaa jo kolmekymppinen.:smiley-angry016
 
Tulihan huonoa kieltä, anteeksi :oops: Mutta varmaan ymmärrätte et hermothan tollasen kanssa menee:sad001
 
Eipä ne kaikki ajatele yhtään toisia ihmisiä :/ niin ne vaan muutamat tollot aina sauhuttelee tossa meidän parvekkeen edessä ja poika saa nukkua tupakan käryssä makuuhuoneessa.
 
Ei juma tää on kauheeta! Oon niin pöpperössä tän karseen nuhan takia, että on ihan mahdotonta pysyä pojan perässä. Nyt kitisee pinnasängyssä, kun pitäis nukkua ja mä en jaksa lähtee ulos tepasteleen. o_O
 
Ei toimi ilmanvaihto ja pyyhkeet homehtuu. Tänään bongasin reikiä pojan villahaalareista, turkiskuoriaisen ruskeaa kuortakin löytyi... Taas ne ötökät tuli!!!
 
Vahingosta viisastuneena on tämä perhe jo aloittanut pesukoneen pyörittämisen, kirjoja on inventoitu pois kymmeniä, yksi hylly ja kori on viety roskiin. Eipä ainakaan anneta turhaan aihetta homeelle ja ötököille. Sitä ilmanvaihdon korjaantumista odotellessa nukutaan sitten ikkunat auki peittovuoren alla. Ainiin, pienellä miehellä nousi kuume, mahdollisesti MPR:stä.
 
Ja tuuletettuja ja pestyjä vaatteita on jo viety turvaan mummilaan. Näyttänyt varmaan hoopolta kassialmailulta muiden lähijunamatkustajien silmissä, kun olen keikkunut Ikea-kassi olallani rattaiden kanssa junaan. No, jos joskus näette vastaavaa, niin ajatelkaa turkiskuoriaisia!
 
Takaisin
Top