Tänään minua ärsyttää...

Oi ihanaa, onnea. Todella upea saavutus kun jo 10v rakkautta riittänyt ja toivottavasti riittää vielä useampi samanmoinen :)
 
Suomen kesä....ensin juhannuksena tarvitaan pipot ja villahousut ja nyt on sitten se toinen ääripää... En haluis valittaa, kun kerrankin tarkenee, mutta eiks joskus vois olla jotain siltä väliltä...?
 
Hah helle on parasta! Mä saan aina vaik mitä aikaseksi vaik on kuuma. :) Oliks tää se valitusketju.... no mä en valita vaan toivon syksyyn asti helteitä.. aaah.. nam.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Meidän olkkarissa oli äsken 29°C lämmintä. Siihen paistaa aamupäivän aurinko niin meinaa pikkusen lämmetä. Poika ei suostunut syömään kun tuoretta tomaattia siitä hyvästä. Luojan kiitos meillä on makkarissa ilmastointikone, niin pystyy edes jossain olemaan ja poikakin saa nukuttua päikkärit. Makkaris on nyt 23-24°C.
 
Mä valitan. Ostin uuden kannettavan tietokoneen alle kaks viikkoo sitten ja nyt se hajos! ihan vitun hyvää laatua nää nykykannettavat. Soitin tukeen ja ne sano et on vielä sen myyjän vastuulla kun on menny ostohetkestä alle 2 viikkoa ja nyt joudun ajaan jonku tunnin matkan lähimpään liikkeeseen joka voi ottaa ton vastaan ja tietty omalla kustannuksellani!! :sad001
 
Meil on sisällä nyt lämmintä +34 astetta... mä pidän jalkoja viileässä vedessä vatissa nii heti helpottaa, jos tulee kuuma... Poitsukin kävi istumassa altaassa vilvoittelemassa.. :)
 
Nii ja ihme ja kumma, ettei meil oo vaikuttanu kuumuus uniin... Nytkin se posottaa unta pinniksessään pelkkä vaippa yllään. Kunhan herää, niin syötän sen ja sit lähetään käymää vähä jäätelökaupoilla... taidan ostaa jotain kevyttä herkkua... :D
 
Mä lähden tästä kohta heinäpellolle kerään paaleja. Santtu nukkuu nyt ekoja päikkäreitä matkasängyssä ja jos kukaan ei ehdi olla sisällä, niin pääsee traktoriin nukkumaan istuimeen. Onneks on ilmastoitu traktori. :wink Mut meillä ei kyllä malteta nukkua nyt juuri ollenkaan. Yöllä nukkua posottaa hyvin, mutta päivällä huutaa vaan hikeensä. o_O
 
Möhöööhööhööö... hain multipakkauksen eskimoita pakkaseen ja mehujäitä. Mä tykkään mehujäistä eniten, mut ostin isännän mieliks vähä tavan jäätelöäkin. Niiiii ja onhan meil itte tehtyjäkin mehujäitä pakkasessa.. mut ne on poitsun jätskejä. Se ei vaa ny enää välitä niistä, kun on tehny hampaita.. ilmeisesti tuntuu kauhialta hampaihin, kun irvistää aina niin antaumuksella.. sit sen tekis mieli maistaa lisää sitä mehujäätä mut samalla työntää kieltä eteen ja irvistelee ku tietää, et tuntuu hampaissa... hassun näköinen!
 
Tuskasen kuuma...Tytöllä oli koko päivän pää ja hiukset aivan hiessä. Päikkäreillä se hikos rattaiden selkänojan märäksi, vaikka oli pelkkä hellemekko päällä ja varjossa nukkui. Ja se huus, etenkin iltaa kohti, kun alkoi lisäksi väsyttää...Nukahti varmaan minuutissa. Reppana...
 
Meillä tän hitsin helteen takia on menny päikkärit vähän persiilleen..tai voihan tuo rytmi muuttuakkin kun tulee ikää..tänään nukahti sit aamu kympiltä ja nukku kahteentoista...ja sit ei nukuttu enää toisia päikkäreitä vaan sinniteltiin simmut seisoen päässä ilta seiskaan jotta pääsi sitten kylvyn kautta nukkuu yöunille...Me ollaan ukkeli kullan kans taivallettu yhessä vissii jo 16vuotta eikä tuohon ukon naamaan näköjään oo kyllästyny :D...Nyt vaa vähä harmittaa ku hän lähti harrastuksen takia viideks päiväks pois kotoonta ja pitää pyörittää huushollia yksin ja olla tytsyn kans kaksin...ja tietysti koirien..nooh..pitänee varmaan mahdollisiman paljon keksiä tekemistä että päivät kuluu nopeemmi :).
 
ei meilläkää viime kerralla oikein maistunu,ekalla kerralla se vissii oli nii jännää et oli pakko maistella.
 
Mää vihaan kans näitä yyber helteitä... Poika on kokoajan ihan hiestä märkä vaikka oliski vaippasiltaan.. Määki hikoilen niin et hiki valuu tissivälistä (mitä näitä tissejä enään on jäljellä) niinku niagaran putouksesta! Mulle riittää se parikymmentä lämpää+pieni tuulenvire et pystyy ees tekeenki jotai.. Kyllä nää helteet vie voimat äidilta niin myös pojalta...
 
Ärsyttää. Mies lähti jonnekin ryyppään ja mä täällä möllötän yksinäni, kun Santtukin nukkua posottaa. No onneks sentään nukkuu ettei huuda lattialla väsymystään, mutta kummiski... Tiesin kyllä, että mies lähtee tänään viihteelle, kun oltiin sovittu siitä jo pari viikkoa sitten, mutta kun tarvis vähän jutella asunnoista. Mun porukat kysy, että kiinnostaakos sitä sun ukkoos yhtään toi talon ostaminen, kun heti vaan lähti jonnekin eikä sanallakaan maininnut talosta, jota käytiin kattomassa. Tai siis sano siellä näytössä, mut sen jälkeen ei mitään. No, ehkä huomenna sitten. Paitsi, jos on niin järkky krapula, että puhuu vaan pöntön kanssa... :sick006
 
Mun mies on myös huomenna lähdössä pitkästä aikaa viihteelle kaverin juhliin. Myös mut on kutsuttu, mutta meidän tytöt on molemmat vähän kipeenä enkä raaski sen vuoksi lähteä. Onneksi mummu ja pappa lupautuivat meille pitämään seuraa niin varmasti on kiva päivä tiedossa! Sellaiset säännöt miehelle annoin että tulee siinä kunnossa la yönä kotiin, että jaksaa koota su tyttöjen trmpoliinin :grin
 
Joo ja siis mä meen itekin vähän viihteelle, tosin kuskin muodossa, elokuussa. Mut nyt vaan ärsyttää olla täällä yksinään... Kai sitä vois mennä aikasin nukkuun tai jotain. :wink
 
Eka poika on kitissy koko viikon (lue joka yö)... Todettii heinä(?)allergia ja ylä hammasta pukkaa samaan aikaan (alkuviikosta oli veripaise ikenessä mutta nyt hävinnyt) ja kaiken kukkuraksi iski eilen flunssa muhun ja mieheen.. Ei mee aina putkeen joo..
 
Takaisin
Top