Tänään minua ärsyttää...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiutsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mua ärsyttää se ettei esikko osaa yhtään kunnioittaa meiän kissaa. Mä en voi käsittää miks sille pitää olla ilkeä, ja esikko tasan tietää et kyllä sitä kissaa sattuu jos sen jalkaa repii. (kisuparka huus ku sattu niin kovasti). Ja aina on kielletty, pysäytetty toiminta, puhuttu ja rangaistu, mut mikää ei näytä tehoovan, ja lisäks toi kissa on niin tyhmä et ei tajua puolustautua ollenkaan. On myös näytetty et mistä kissa tykkää ja miten sitä pitää kohdella, ja sit jos esikko on nätisti silittäny niin on kehuttu kuinka kiltisti tekee.

meijän lähikaupassa asioi kans yks tosi pahan hajunen mies,sen haisto jo kaukaa ennenku sen näki.sit ku se tuli lähemmäks ni ite oli pakko tunkee pää pakastealtaasee ku se haju ei tuntunu siellä:laughing002

Toisaalta aika kaunista kun lunta sataa, mutta kun jo koirillekin aamulenkillä totesin, että ei sitä nyt ihan esterin perseestä olis tarvinnu tulla enää -.-

Mun ukilla olis ollu tänään synttärit vaan eipä päästy kun ollaan sairaina ja mun mummu on joutunu sairaalaan. Toivotaan että pääsee pian takas kotiin. Ja nyt sitä lunta sataa :sad001 Ei tuu kevättä...

ärsyttää se,kun oli taas mun aamuvuoro tytönkaa niin se heräs jo 10 yli viis.eilen iskän aamuvuorolla se oli heränny kuudelta.miks mun aamuvuorona aina aikasii??

On tullu viikon sisään vakuutus maksuja missä lukee et pitää maksaa heti lasku vaikka ei oo saatu alkuperästä laskuakaan! Jumaliste ku ottaa kuuppaan!!! Ja kun sitä rahaakin on ruhtinaallisesti niin hyvä maksella muka näitä 2x100€ laskuja! Soitin vakuutusyhtiöön ja ne miinusti sen 5€ korkoo laskusta ja anto tähän toiseen heti laskuun lisäaikaa kun ekan olin jo kerinny maksaa.... :angry5:angry4:angry5

Voihan perse, tänään on kyllä sadellu paljon huonoja uutisia. Tämä päivä meni kyllä ihan pipariksi. En tykkää

Meilläkin pikkujäbä kiukutellut koko illan. Ainakin häntä on närästänyt ja tiedä sitten, onko joku muukin harmittanut, mutta sylissä on saanut illan pitää ja kiukuttelua kuunnella. Lisäks ei oo tänään maistunu mikään muu kun hedelmäsose. Väsyneenä ei jaksais ollenkaan tuollaista.

Meidän poikakin oli eilen tavallista kiukkuisempi. Nukkuikin normaalia enemmän eilen. Mut sit yöunet ei menny ku strömsöössä. Pari tuntia nukkui hyvin omassa sängyssä, sitten alkoi kitinä ja mulla pomppiminen. Mä en jaksanu. Oon taas yötolkulla pomppinu tassuttamassa ja alan epäillä koko unikoulua, et paskat se mitää auta. Syli vaan jeesaa lasta, jos yöllä tulee harmi. Puolen yön aikaan otin pojan viereen nukkumaan ja siitä sitten nukuttiin aamuun asti. Ja onpa mullakin pitkästä aikaa sellainen olo, et oon saanu nukkua.

Mikä täs päiväs on kun en saa itteeni hereille vaikka mua hakataan jatkuvasti kirahvi helistimellä naamaan?
-Avasin kaihtimet ja totuus iski suoraa kasvoilleni.. v*tun lumisade.

Mäkin oon niin luovuttanut ton omaan sänkyyn nukuttamisen kanssa. Poika heräilee siinä koko ajan. Mä luulen, että hän unessa jotenkin vaistoaa, etten ole vieressä ja tuntee olonsa turvattomaksi yksin nukkua.

Takaisin