Niknik
Vauhtiin päässyt keskustelija
Ja Hillevi: mä jätin pojan kaulan ison vetoketjun väliin kun oli 4kk, pakko oli repiä se auki ja karsee railo tuli, lapsi ei itkenyt vaan haukkui sellaista outoa ääntä (oli sokissa)äkkiä kylmäpussi kaulaan ja panodolia ruutalla suuhun,pakko oli ottaa syliin että sain sen itkemään ja hengittämääm normaaalisti.No 10 min päästä leikki jo leluilla tais panadol vaikuttaa, soitin miehen kotiin hysteerissä ja soitin terveysnumeroon,itkin ja selostin ja naisella meinas pokka pettää...
rauhoitteli ja sanoi :kaikki hyvin vauva leikkii ja teit just niinkuin pitikin...
Kun mies tuli, menin itkemään aivan hysteerissä toiseen huoneeseen ja sitä jatkui iltaan asti, elämäni kamalin kokemus, satuttaa omaa rakasta lasta.Ja se huuto ei lähde ikinä mun päänsisältä.
Onneksi poika ei saanut traumoja..pienen arven kylläkin.
rauhoitteli ja sanoi :kaikki hyvin vauva leikkii ja teit just niinkuin pitikin...
Kun mies tuli, menin itkemään aivan hysteerissä toiseen huoneeseen ja sitä jatkui iltaan asti, elämäni kamalin kokemus, satuttaa omaa rakasta lasta.Ja se huuto ei lähde ikinä mun päänsisältä.
Onneksi poika ei saanut traumoja..pienen arven kylläkin.