Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon kuumeessa ja olo sen mukainen, vauva ei nuku ja mies ei kotona, mahtava yhdistelmä!
Meillä ei onneksi ole ihan noin paha tilanne. Meilläkin siis poika olisi mieluiten aina minun kanssa. Jos hän on isin kanssa kun minä menen esim suihkuun tai laittamaan ruokaa, heti kun kuulee minun ääneni niin alkaa kitinä. Ja siis isin mielestä silloin on AINA nälkä. Siis vaikka edellisestä syötöstä olisi vartti... Oman hankaluutensa siihen vielä tekee se, että myös esikoinen on "äitin poika". Eli väsyneenä, kipeenä, kun sattuu yms. yleensä vain äiti kelpaa. Koita siinä sitten tehdä mitään kun on molemmat sylissä... Vaikka siis ihania ja rakkaita ovat! Joskus vaan täytyy saada hommia tehtyä...Alkaa jo ärsyttämään kohta pari viikkoa kestänyt vaihe, kun isi ei kelpaa tytölle ollenkaan. Leikkiminen isin kanssa on niin kauan kivaa, kun äiti on näkyvissä. Nukuttajaksi kelpaa vain äiti ja noh..lähinnä kaikessa kelpaa vain äiti. Kaikki menee kuiten hyvin, jos isi on kaksin tytön kanssa kotona. En nyt valita siitä, että vauva mun seurasta nauttii, mutta joskus olis edes hetki kiva saada hetken rauhaa vauva hereillä ollessaankin. Muutamana iltana on mennyt vasta 22 jälkeen nukkumaan eli kaikki omat jutut pitää ajottaa sitten iltaan..
Voi ei, onpa tosi kurjaa! Saako kysyä, miksei osallistu, kokeeko vauvanhoidon vaikeaksi tmv?Täällä ei isä osallistu oikeen mitenkään mihinkään se harmitti tänään ja joka päivä. Ehkä semmonen 10min päivässä ottaa aikaa vauvan kanssa ja jos käydään yhessä kaupassa nii pitää kantorepussa. Mut muuten...
Kokee sen vaikeeksi siinä mielessä että heti jos vähänkin tulee surunaamaa lapselta nii "se haluu tissiä" + omat tekemiset kiinnostaa just nyt enemmän.. Kuulemma hänen aika on sit kun lapsi kasvaa.Voi ei, onpa tosi kurjaa! Saako kysyä, miksei osallistu, kokeeko vauvanhoidon vaikeaksi tmv?