Tänään ajattelin tehdä...

Mä taas uskaltaisin munkkeja paistaa mutta simaa en tohtis lähtee tekee, tiiä kuin alkoholipitoseks ne vahingossa käyttäisin vai jäiskö "raakaksi" niin että paska lentää ':D
Ukko tarjoutu hakemaan munkkiaineksetki kaupasta mutta kieltäydyin, oon ainoa joka niitä täällä kotona sit mässäis :p

No siinähän on riskinsä. :D Ajattelin tehdä kirjaimellisesti ohjeen mukaan niin eiköhän siitä juotavaa tuu. Tein vaan pienen satsin ja juojia on useempi joten jos siitä ite muutaman lasillisen vapun aikana, silleen varovasti.

Mulla on elämäni ensimmäiset munkit tässä työn alla. Samalla väännän sitruuna-vadelmajuustokakkua työpaikalle huomiseksi. Vaikka tiiän, että firma tarjoaa munkit ja simat huomenna, pitää sen verran nähdä vaivaa että viimeisenä työpäivänä saa suut makiaks muutenkin kuin kaupan munkeilla.

Oma ukko odottaa vesi kielellä noiden munkkien valmistumista, toivottavasti tulee syötäviä..

Voittaja koska oon NIIIN KADE! :p :P

Sata munkkia! Mä podin huonoa omaa tuntoa kun ostin 6 kpl minimunkkeja :D joista söin 3, onneks en ehtiny enempää ku mies oli syöny loput 2 eilen yöllä :p

Mies sanoi että mun munkit on kuivia. Itse kun olin niin ylpee.. :shifty: Pitää varmaan tehdä uusiks tänään, ärsyttää epäonnistua keittiössä.

minä tein 20 ja ne on jo hävinny parempiin suihin eikä oo vielä ees vappu :P varmaan saa tänään tai huomenna uuden satsin vääntää.

Oho, kappas! Meilläkin on tänään eräänlainen vuosipäivä :Heartred Pitäiskö keksiä ukkokullalle jotain spessua, hmm...

Tänään täälläkin vuosipäivä, 5v naimisissa ja minä en edes muistanut :D no menee töissä aina nin vappuhulinoissa. Mutta onneksi mies muistaa ja tuo kukat aina.
Mut tänään aion (ja teinkin jo yhden) juoda parit holittomat mojitot sen kunniaksi!

Mä kun en arvaa alkaa rasvakattilan kanssa leikkimään, niin mies oli töistä tullessaan käyny hakemassa Pyynikin näkötornin kahvilasta pussillisen munkkeja. Jo vain oli hyviä! (Ihan hetkeks unohdin radin ja herkuttelin munkeilla ja simalla..:rolleyes:)

Pyynikin munkit on parhaita! Mekin ostetaan niitä kun Tampereella käydään ja on tilaisuus.

Tänää mie meinaan pikkusen siivoilla, nukkuu päikkärit, nauttii ilmasta. Illalla katon mm-lätkää ja tedin ihan yksinää ku ukko lähtee juhlii vappuu.. Mut eipä o kukaan kommentoimassa ;)

Aurinko paistaa ja mökille käy tie. Taiteilen tässä ensi hätään itselleni vappukynnet ja illalla pääsee grillaamaan. Ja nyt alkaa vasta tajuamaan, että mun oikeasti tarvitsee mennä vasta vuoden päästä seuraavan kerran töihin. :D

Ei niin mitään hajua mitä tänään tekisi. Mies pääsee töistä vasta kolmen maissa, kun kaikki vapputapahtumat on ohi. Ei päästä edes grillaamaan minnekään tms. Oon laittanut kuitenkin itseni nätiksi ja hameen päälle, jos kuitenkin jotain keksittäisiin. :) Mua niin harmittaa, että päätin siirtää kesäloman vanhempain vapaan loppuun, olis niin ihanaa jäädä nyt hyvällä omalla tunnolla kotiin. Voi olla että saan sairauslomaa maanantaina loppu ajaksi kun selkä ja maha on niin kipeät, mutta siitä sit taas tulee syyllinen olo, kun haluaisivat pitää mut töissä kiireen takia.

Mä nautin tänään elokuvista ja omasta ajasta. Isäntä töissä. Känny on äänettömällä. Nyt makaan sohvalla koirien kanssa.

Takaisin