Tänään ajattelin tehdä...

Näitä ku lukee, ni ei oo vielä ikävä äitiys"lomalle" tekemään kaikkea täytehommia. :) Kauhulla jo ootan, et joudun noi pienet vaatteet tuolta käymään läpi ja laittaa paikoilleen. Valinnan vaikeuksia eessä.

Niitä tulee ja menee Womb. Iteki ylläpidin suhdetta 4 vuotta kasassa, vaikka olis pitämy erota jo ennen ekaa vuosipäivää. Vikaa molemmissa, mutta kyllä ku lopulta sen lopetin ni oli se oikee ratkasu. Nyt pitäis varmaan kiittää, ku sen vainoomisen takia mä tänne lähdinkin :p

Mä oon muutamaa vuotta vaille 40
Ja mun ikäisiä vapaita raittiita omillaan toimeentulevia miehiä ei oo hirveesti markkinoilla, paitsi sit tosiaan niitä kaappijuoppoja/iltatissutelijoita jotka on narsismiin taipuvaisia.
Siks olinkin niin rikki kun toi lähti, se oli HYVÄ mies. -- heh-- ainut vika oli se että se lähti ==D ja tosiaan se lähtö tuli täysin puuntakaa. Mä luulin et kaikki oli ok.
No menneet on menneitä =)
Tänään aika tyksissä diabeteshoitajalla.. saakohan sieltä niitä liuskoja lisää?
Ja jännittää ihan pölönä et millasen ruokavalion se mulle sieltä tyrkyttää. tosin menen tällä mikä nyt toimii :)

Tänään aion tehdä vappumunkkeja! namnam :) ihme miten tuo pulla on alkanu maistua, oon syönyt sitä viimesen puolen vuoden aikana enemmän kun sitä ennen koko elämän aikana ...

Ittellä samat fiilikset eli munkkien tekoon kuhan pienimmät on pikkukoulussa nii uskaltaa ruveta paistelee niitä ilman pelkoa et lapsesa polttaa :p ...

nyt muuten pitää sanoo etten oo ikinä tehny munkkeja itse, niin tuleeko noista "pikamunkeista" ihan hyviä, niissä siis leivinjauhe hiivan tilalta? ei oo hiivaa kaapissa enkä millään jaksais lähtä käveleen kauppaan :P

Libero-, juu sulle pistin virtaa postisa tulemaan. Hyvin ne lähtikin ku mulle ei jääny yhtään.. Sohvalta nouseminenki saa puhisemaan. :D
Oijoi minäkin haluan vastapaistettuja vappumunkkeja ja simaa rusinoilla kiitos! :P <3

Ei ihmekään, kun kaupasta tarttu mukaan mini hillomunkkej, Vappu tulee! Miehelle muka, tajusin just, et ei se taida ees tykätä niistä :D Yritin kyllä niinku sille ostaa. Ei niissä kyllä ollu hilloa nimekskään, että turhat oli kalorit :D

Ja Womb, ikäkö sen tekikin? Eksäni 37 v kaappijuoppo narsisti :D Hahah.. No oli vähän julma juttu :p

Aubrey, Voi olla, ehkä tarvii vaan hypätä ton iän yli tai sit pysyä alla, tosin mulle ennemmin vanhempi kun nuorempi :D

Tänään ajattelin tehdä munkkeja. :-) En oo niitä kotona tehnyt lapsuuden jälkeen vaikka leipuri olenkin. Saas nähdä poltanko jotain, kun ei oo lämpömittaria. Sammutuspeitteen ajattelin varata viereen. :-) Rinkekeitä ja mustikkapossuja suunnittelin. :-)

Mie en vielä rohjennut munkkien tekoon (se kiehuva rasva pelottaa...) mutta simaa tein ekaa kertaa elämässäni. Tuossa ne pullotettuna, jos huomisiltana olisivat juomakunnossa. Katotaan minkä makuista tulee..

Mä ajattelin kanssa munkit leipasta :hungry: Paistaa uskallan vasta kun mies tulee iltavuorosta kotiin. Koskaan aikaisemmin en oo itte tehny, että saas nähä mitä saadaan :nailbiting:

Mie en vielä rohjennut munkkien tekoon (se kiehuva rasva pelottaa...) mutta simaa tein ekaa kertaa elämässäni. Tuossa ne pullotettuna, jos huomisiltana olisivat juomakunnossa. Katotaan minkä makuista tulee..

Mä taas uskaltaisin munkkeja paistaa mutta simaa en tohtis lähtee tekee, tiiä kuin alkoholipitoseks ne vahingossa käyttäisin vai jäiskö "raakaksi" niin että paska lentää ':D
Ukko tarjoutu hakemaan munkkiaineksetki kaupasta mutta kieltäydyin, oon ainoa joka niitä täällä kotona sit mässäis :P

Niin se varmaan meilläkin menee, että minä syön 95% munkeista, lapset 4% ja mies sen yhden :grin:p Pitää kutsua vieraita vappupäivänä :wink

Munkit paistettu ja selvisin ilman tulipaloja! :) Vähän vaan paiston lopetettuani poltin sormea kattilaan, kun halusin kokeilla kuinka kuuma se on... :rolleyes:

Takaisin