Tänään ajattelin tehdä...

tänään aion pestä valtavan kasan pyykkiä.. saatiin vihdoin uus vaatekaappi ja sain vihdoin avata äippäpakkauksen, kivoja vaatteita kyllä oli :) :) onkohan tuo nyt sitte se vm 2015 kun aika paljon oli vihreetä väreinä. kiva kun pääsee järkkäileen :)

Tää lähtis käymään enon kihlajaisissa :-) saapa laittaa mekon päälle! Ainoo et huomasin että mulla on hajuongelma, nimittäin kainaloissa :o hiton hormoonit! Alle 2h suihkusta ja johan lemuaa >:( aina tarttee olla joku raskauteen liittyvä tunnelman latistaja ettei vaan saa olla huoleton kaunis ja onnellinen edes yhtä päivää . Mulle riittäs jo paksuilu - tai sit eristäydyn kotiin enkä tahdo nähdä ketään eikä kukaan saa nähdä mua >:(

Lyydia, eikö tuo nyt puitu läpi ;) Jos kolottaa jäät kotio.

Mie oon kans huomannu et hikoilen ja haisen ku aiemmin vaa hikoilin mut eipä just hiki haissu... Sit tuntuu et kaikki vaatteet on iha hirveitä päällä, neki mistä aattelin et on hyvii raskausvaatteita ni tuntuu et oon ihan kauheen näkönen valas niissä.. :(

Mullakin hiki haisee.

Tekemisen puutetta ei oo. Matala hb niin tekus mieli vaan nukkua, silti pakko liikkua, et selän kanssa ees jotenkin pärjäis. Kämppäkin ihan kesken muuton jäljiltä ja jossain vaihees aattelin et sit kun kerkeen ompelen vaippoja ja vilttiä ja pinnasuojaa lapselle. Enpä po kerennyt.

Opinnot sain vihdoin valmiiks, ni hullu aloin lukea pääsykokeeseen.

Ei tuu tylsää joo.

Tosin kämpässä aika paljon sellasta hommaa, mitä ton miehen tarvis tehä. Ei ehkä ihan ymmärrä, että mua alkaa ahdistaa, kun vauvahan tulee "ihan kohta"

Onneks tää päivä on ohi! Viikko sitten meni uuni rikki ja ilmoitin asiasta. Luulin että asia hoituis parissa päivässä. No kun uutta ei vielä eilen alkanut näkymään niin käytiin sitten mun äidin luona tekemässä ruuat. Iso vuoka lasagnea, lihapullia ja possun sisäfilepataa joten pitäs 2 ihmiselle ruuat riittää pariksi päivää jossei ala alkuviikosta uutta hellaa kuulumaan. Onneks 3 levyä toimii niin voi sitten keittoa tehä.Mulle riittäia pelkät salaatit varmaan mutta toi mies painaa sen verran kovaa duunia ettei se pelkällä salaatilla pärjää:-D.....lisäksi kämppä siivottu ja vaatekaapit...alkaa riittämään tältä päivältä...

Tänää olis Apulannan keikka illalla, nokka vuotaa ja päätä särkee.. No kunhan ei enempää tauti ylly

Päivällä saatiin miehen kanssa aikaa ihan kahestaan ja käytiin Lahdessa autotapahtumassa ihmettelemässä. Kiva reissu, mitä nyt sai taas supistukset aikaiseksi, osa todella napakoita. Loppuilta sohvalla, mies saa hoitaa tytön iltatoimet.

tänään ajattelin lähteä töihin, no menee se sunnuntai näinkin..lahjoittaisiko mulle joku energiaa, et saisi edes siivottua lapsen synttäreiksi, tämän vaatimattoman 82,5 m2 kämpän. ärsyttää kun joku tosissaan vienyt mun energiat, ja siivousinnon.. :(

Täältä sulle Libero- energiaa! Mun taktiikka on se, että laitan puhelimesta lemppari soittolistan soimaan, puhelin kaiuttimiin, volyymia, ja tiskaushommiin! Jostain syystä aina ku saan tiskattua ja jynssättyä keittiön nii jatkan sitte vielä vessaan ja muualle kämppään luutujen ym kans. :D (+ tietenki samalla harjotan mun mestarillisia tanssimuuveja ja hoilaan kauniisti nuotin vierestä) ;)

Hyvä musiikki on kyllä aivan loistava tsemppari! Tänään ärsytti aamulla niin perusteellisesti kaikki, et otin ja jynssäsin saunan ja kylppärin. Taiski olla viimeset konttimiset hetkeen, ei olis nytkään ehkä ollu enää viisasta siellä lauteiden alla ryömiä nurkkia kuuraamas. Mut ärsytyski hälveni, vaikka kaikki on ihan mullin mallin, univelat painaa ja töitä tuntuu olevan vielä ikuisuus (todellisuus: 32pv) ennen äippälomalle jäämistä ni onpahan puhdas sauna jos joutuu äkkiseltään lähtee synnärille ^_^ Ja nyt tuo kaikki kuullostaa todella naurettavalta, olis ollu monta muuta tärkeämpää tekemistä :( Mut pääasia et sai ees jotain aikaseks. Huoh.

täälläkin on parit ärsytykset häivytetty puunaamalla kämppää :P tosin jos alkaa hyvillä mielin syväpuunaamaan niin lopputulos on ärsytys ja jupinaa "MIKSI MINÄ JOUDUN KAIKKI TEKEMÄÄN UKKO EI TEE MITTÄÄN PER***EEEE!!" O.o tuo kun ei ees ole totta, ukko tekee kyllä mutta ei niitä syväpuunaamisia :P

inspiroiduin siivoamaan makkaria, kunto meinaa loppua ennen hermoja :P tulipa vaihdettua sängynkin paikkaa, testataan zenit kun päät on vähän eri ilman suuntaan :D nyt pitäis järkätä vielä kamat paikalleen järkevästi (makkarin lattia on kunnon varasto, löytyy telkkari mattoja tuuletin jne.. uskomatonta kuinka paljon tavaraa kahdella ihmisellä voi olla kun ei edes kerrostalokolmio riitä enää :D
siivous paussille ja koirat kuselle =)

Meillä on tänään raivattu autotallia, puutarhavajaa ja vaatehuonetta. Sissus mikä homma! Tällä hetkellä kaikki kamat lojuu pisin poikin pihamaata tai meidän makkaria... Kukahan tulis ne laittamaan paikalleen... Mies lähtee kohta sählyä pelaamaan ja mä en pääse sohvasta ylös, liitoskivut ja selkäkivut on helvetilliset :inpain:

Minä sain tänään jopa tyhjennettyä yhden pienen romulipaston :) kaikkee sitä survotaanki lipastoihin, miksei niitä voi laittaa suoraan roskiin tai oikeille paikoilleen :D no joo oli siellä ihan minun kynttilät säilytyksessä sekä paristot, mutta muuten täynnä rojua. Kynttilöille saan nyt hyvällä omalla tunnolla ostaa jonkun kivan laatikon ;)

Mä väkersin tänään ensimmäisen vaippayritelmän ja käytin saumuriakin ekaa kertaa viiteentoista vuoteen. Ihan hyvä siitä tuli. Pienen vauvan sisävaippa niin ei tarvinnut esim. mitään kiinnikkeitä laittaa. Leikkelin kankaat jo toiseenkin ja pariin imuun. Ihan kotona löytyvistä kierrätysmatskuista nää ekat teen. Ei niin sit harmita jos ei ookaan hyvät.

Takaisin