Tänään ajattelin tehdä...

Töissä vielä 10 päivää! Vaikka onkin mukavaa ajankulua niin huomaan että tekis hyvää olla kotona kun meinaa ihan koko ajan palaa käpy johonkin joko aikuiseen tai lapseen.
Luulen kyllä että minulla ei hirveesti tule ongelmia sen suhteen mitä tehdä kotona ollessa, siinä auttaa mukavasti tuo opiskeluprojekti. Ensinnäkin pitää kasata parit teoria-/välineistökansiot omien kökköjen muistiinpanojen pohjalta ja sit pitää väkertää vielä lopputyön parissa. Onneksi se on suht mielenkiintoista kun itse on valinnut aiheeksi maanosat ja aion kasata niihin sellaset laatikot, jokaisesta omansa.

Äippäloma alkaa 5.6 ja tarkoitus jättää kaikki vauvan tavaroiden pesut ja järjestelyt ym.sinne. Jospa sitä sit riittäis puuhaa edes pariks päiväks :) Kaikki isommat tarvikkeet on siis kyllä hommattu, mutta jotain vaippoja, korvikkeita jne täytyy varata varmuuden vuoksi kotiin ettei ensimmäisenä tarvi lähteä sit niitä ostamaan kun synnäriltä tullaan.

Puuh mulla on vielä viis viikkoa töitä! Saapas nähdä miten jaksaa. Tällä hetkellä olo on vielä ihan ok, mutta välillä töissä kyllä supistelee ja iltaisin jalat on ihan poikki kun pääosa päivästä pitää olla seisaallaan. Töitten jälkeen ei tahdo jaksaa tehdä juuri mitään kyllä...Ai että odotan kesälomaa ja äippälomaa!

täällä äippäloma alkaa 16.6.. huh, muistan viime odotuksen aikaan, että virtaa riitti kaikkeen.. Nyt koen, että olen oikeasti laiska, kun en jaksa koko ajan kämppää puunata ja valmistella tulevaan lapseen.. :/ tunnen itseni niin saamattomaksi, kuka tulisi meille siivoamaan ?:anyone tai edes juoksemaan esikoisen perässä :D silloin, saisin jotain aikaiseksikin, nyt tuntuu kun saa yhden huoneen siivottua ja siirryn toiseen huoneeseen, eiköhän se huone nro 1, ole jo kaaoksessa. Ensi kuussa pitäisi vielä pystyä järjestämään 3-vuotis synttärit.. onko jollain lahjoittaa lisä energiaa. olen jo vakavissani harkinnut siivouspalvelua :smiley-chores020

Ei oo tekemisen puutetta taas; kakkonen alko oksentaa viime yönä 11 aikaan ja poikien vuoronvaihto tapahtu sitten tossa seiskan kieppeillä... Pyykkikone laulaa neljättä lakana/pyyhe/unikaveri koneellista. Äiti olis vähän väskä.

Libero, jos rahat riittää ni mikset ostaisin siivousta! Ihan oikeesti, se on niiiin yleistä Euroopassa. Me suomalaiset ollaan vaan sellasia häpeilijöitä ja selviytyjiä. Kunhan et sitten siivoa ennen kun siivooja tulee, sitä kuulemma tehdään ihan järestäin :p Meillä kerran kävi, vaikka oltiinkin ihan vaan pariskunta kaksiossa. Edullisesti saatiin, ni mikä jottei :)

Meillä kävi siivooja ihan vakituisesti kahden viikon välein, kun asuttiin kerrostalokaksiossa. Satanen kuukaudessa olis voinut mennä turhempaankin, ja saahan siitä vielä kotitalousvähennykset verotuksessa. Suosittelen lämpimästi!

Ajattelin tehdä - ja teinkin mokkapaloja <3 tuli ohkanen pohja ja normimäärä päällistä, nam :p herkkuperse.. ja vaaka tykkää :D maksaläiskävaaraa uhmaten otin varmaan tunnin aurinkoa iholle (no mihkäs muualle :D )<3
Oli niin lämmin et paistattelin maha paljaana, mukula veti "pintarallit" ni maha hölsky ees taas :)

Muokattu viimeksi:
Aamupäivällä käytiin rompetorilla kiertelemässä, isäntä pääsi mielipuuhaansa ihmettelemään kaiken maaliman nippeleitä ja nappeleita. Iltapäivä (ja turhan paljon rahaa :)) kulutettiin kalamarkkinoilla. Paistettua lohta ja perunaa valkosipulikastikkeella, jälkkäriks kahvia kera muurinpohjaletun. Nam!

Sait SeEnsimmäinen tyhmälaatikon ihan siks, että mokkapalat on mun lemppareita ja hitto sut periköön jos nyt alan niitä himoitsemaan :D :D :D!!!

Eilen ajattelin vaihtaa järjestystä ja puunata koko kämpän ja sen tein! Lähemmäs 6 tuntia siinä vierähti joutusasti touhuillessa. :D eipä etes millään lailla mihinkään onneksi sattunut tai maha ollut haitolla vaikka nostelinkin mikroa ja siirtelin sohvia yms muita huonekaluja.. En vaan malttanu oottaa/halunnu pyytää apua kun draivi oli päällä :D nyt on siistiä :)

Maiju, lahjoitatko osan sun energiasta mullekin :D kuulostaa hienolta, että jaksat touhuta noin paljon ja pakko myöntää, et oon hieman kateellinen. Itsellä oli tota energiaa esikoisen odotusaikana.. Ja kyllä olen vakavissani harkinnut sitä siivouspalvelua.. järjesteleeköhän ne tavarat, vai vaan imuroi? itse voisin hoitaa kyllä imuroinnin ja lattianpesun jos joku roudaisi nämä ylimääräiset tavarat ja lelut pois jaloista :angelic:

Tänään ajattelin laittaa itseä kuntoon, ensin lääkärille koipea näyttämään ja sitten hammaslääkärille.. mikä on vaan todennäköisyys että ainut lääkäriaika tälle päivälle oli tasan samaan aikaan kuin jo kolmeen kertaan siirretty hampilääkäri :/ no, pitää toivoo et lääkärissä ei mee kauan niin sit vähä myöhässä toiseen miittinkiin. täällä alkaa kyllä tekeminen jo loppua, pakkaseen leivottu, kämppä siivottu ja käsitöitäki tehty. koiralta halkesi kynsi joten pitkät lenkitkin on nyt hetken nounou.

Tänään ajattelin pestä pyykkiä (eka koneellinen jo pyörimässä), keittiön jo pistinkin kuntoon, ajattelin kirjoittaa yhden kirjeen ja sitten pitkästä aikaa lähden ihmisten ilmoille eli kahville kaverin kanssa! Tämä onnen päivä, kun alkaa energiat palautua pitkän flunssan jälkeen. Sitten aion myös tuoksutella tuota raikasta sadeilmaa, ah miten ihanan happirikasta, tässä kun on viime aikoina tuo hengittäminen ollu vähän työlästä. :D

Miepä aattelin tänään lorvia :D ja käydä kaupassa mut enimmäkseen lojua sohvalla. On tää yks vapaapäivä tässä ennen vappuvapaita.

Leivoin eilen pullaa. sain 2 pussia pakastimeen asti.
Ukkeli kävi ja toi kukkia. Perhosorgidean. Mun lemppari . en vaan oo viel koskaan saanut niitä uudestaan kukkimaan.
Tänään leivoin nokkossämpylöitä ja leivän. On viimesyksystä kuivattua nokkosta aikamoinen määrä viel kaapissa, lopun keitan kai pinaattikeiton kanssa :P
Mul on kaapissa myös suklaata. En Ostanut itse vaan Ukkeli.
MITÄ MÄ SEN KANSSA TEEN? Ois niin ihana kun olis mies johon luottaa, ja joka auttais täällä vanhassa omakotitalossa mikä hukkuu työmääräänsä, ja kainaloon käpertyminenkin olis aika ihanaa, mut se on jo kaks kertaa lähtenyt tosta noin vaan enkä vaan kestäis kolmatta :(
Jepjep.. jos vaan jatkan näin ja annan kaiken mennä niin kun menee?

Voi sinuu Womb.. Ensimmäinen ajatus mulla on, että ei kannata hakata päätä seinään. Jos se on ennenkin mennyt päin persiitä, niin miksei nytkin.. Niitä syitä ja hyviä puolia vaan on itse niin helppo keksiä, kun tahtoo kovasti jonkun asian toimivan. Mutta joskus vaan valitettavasti on fiksumpi luovuttaa. Toisaalta, enhän tiedä teidän syistä ja asioista mitään, niin sikäli hankala sanoa mitään :sad001

Ja Libero, sehän siinä kettumainen juttu on, että ite joudut kaiken nostelee pois tieltä..

Takaisin