Tänään ajattelin tehdä...

Minustakin tuntui että tavaraa pitäis laittaa kaappiin mutta missään ei oikeestaan olis tilaa. Siksi piti sitten siivota kaapista turhia pois ja järjestellä uudelleen, että mahtuu lisää romua kappiin...

Mä oon käyny just tolleen kaikki laatikot ja kaapit läpi tässä odotusaikana :)

ukko tahtois käydä ostamassa ikeasta semmosen 1000 euron jättivaatekaapin mut hitto ku ei sinne mahdu ku sen vaatteet ku niitä on nii hitokseen paljon! (Kyllä, meidän perheessä miehellä on enemmän vaatteita :D ) ja niistä hän ei anna karsia ku aina välillä kyselen et saisko antaa pois tai heittää roskiin.. ei missään nimessä. -.- vauva ku kasvaa ja talvi tulee ni niillekki kledjuille tarttis kaappitilaa. Entäs nuo isännän lisäravinnejuomat ja jauheet, meidän uudet isot kattilat, paistinpannu..ärg! Heitän kohta kaikki semmoset roskiin mitä ei oo vaikka 6kk:teen käytetty! :D

Voi että! Ymmärrän ongelman. Kyllä ne vauvan tavarat vie tilaa ja jatkossa ehkä enemmänkin. Harmi ettei miehesi pysty mistään luopumaan.

Ei pitäny tehä erityisesti mitään, huonot yöunet ennusteli saamatonta päivää. MUTTA, kerranki positiivisesti näin päin et innostuttiin sit miehen kans touhuamaan vaikka mitä -> entisestä tietokonehuoneesta lähti vanhat tapetit ja saadaan ens viikolla aloittaa laittamaan siitä vauvan huonetta :) Mä en osallistunu tapetinpoistoon muuta kuin roskia viemällä mut hääräsin samalla muita kotihommia, sain ommeltua vauvan lakanat ja pyykättyä ja järjesteltyä tavaroita. Vauvan kalusteet, verhot ja lamput on jo oottamassa että pääsevät paikoilleen. Hui, tää muutos alkaa tuntua koko ajan todellisemmalta!

Mä oon käyny just tolleen kaikki laatikot ja kaapit läpi tässä odotusaikana :)

ukko tahtois käydä ostamassa ikeasta semmosen 1000 euron jättivaatekaapin mut hitto ku ei sinne mahdu ku sen vaatteet ku niitä on nii hitokseen paljon! (Kyllä, meidän perheessä miehellä on enemmän vaatteita :D ) ja niistä hän ei anna karsia ku aina välillä kyselen et saisko antaa pois tai heittää roskiin.. ei missään nimessä. -.- vauva ku kasvaa ja talvi tulee ni niillekki kledjuille tarttis kaappitilaa. Entäs nuo isännän lisäravinnejuomat ja jauheet, meidän uudet isot kattilat, paistinpannu..ärg! Heitän kohta kaikki semmoset roskiin mitä ei oo vaikka 6kk:teen käytetty! :D
Tee se harvennus salaa niistä vaateista, niin mä teen. Eikä edes huomaa vaateiden pois menoa. Joskus kysyy missä se ja se on sanon et menny rikki

Joku sais tullatekemään mun vaatekaapille tuon saman :D oon yrittänyt vähentää vaatteita mut ei mee kauaa ku tulee aina jotain tilalle :D

Eipä ollut suunnitelmissa tehdä mitään, enkä kyllä oikeastaan tehnytkään. Koko päivän sisällä kiepän esikoisen kanssa. Kuumetta oikein urakalla ja pikku mies ihan poissa pelistä. Lääkettä saatuaan aina hetken jaksoi touhuta. Onneksi syönyt ja juonut kuitenkin hyvin.

Mä sain nyt hankkiuduttua raskausaikana jostain vaatteista eroon. Ei voinut sovitella silleen, et täähän onkin ihan kiva, ni pysty aattelemaan ihan sitä et oonko mä käyttänyt tätä. Ja nyt ku raskausajan pärjännyt ihan muutamilla vaatteilla, niin ymmärtää, ettei niin paljoa tarvi.

Pörtsä oon miettiny tota et salaa mut en oo uskaltanu viel toteuttaa :D

mun miehellä yhet farkut ja kahet collarit :D ja hyvin menee.. okei yhet collarit pitäs ostaa lisää nytku kotiutuu :) ja ei pesu mahollisuutta usein.. t-paitoja 7 :D ja 3hupparia :D mä en pärjäis :DD

Mä olen myös salaa heittänyt kaapista takimmaisia pois tai sitten nuhjuisimmat "lempi paidat" on kadonnut pesussa. Ei ole huomannut kun yhden paidan suhteen katoamisen. Lopulta viime syksynä sanoin että yhtään uutta vaatetta ei tule ennen kun vanhoja on heitetty pois. Hetki siinä meni mutta lopulta lähti vaatteita, lähinnä paitoja, roskiin iso kasa.

Pörtsä oon miettiny tota et salaa mut en oo uskaltanu viel toteuttaa :D
Kannattaa, tehdä se. Hyvää terapiaa, näin karsinnkaikkinsukat ja kalsarit. Mä käyn muutenkin,ostamassa sen vaatteet, mulla siihen oikeus silloin. Housut kun ostaa silloin mukana. Muuten tuo ukko, kulkisi vuosikaudet samoissa vaateissa.

En ajatellut, vaan täytyy. Ei siis kiinnostaisi nyt pätkääkään. Täytyy siis mennä koulutukseen tänään niin kuin melkein koko viikko... Ääh. Onks pakko jos ei tahdo. Ärsyttää kun ei olemitään oikeaa syytä olla menemättä. Sit toisaalta ärsyttää jos en menis ni en tajuaisi mitään itseopiskeltuna tuosta materiaalista...

Löysin eilen youtubesta pregnancy workout -videon n.20min jumppa. Sopivan iisipiisi vetää ja helpottaa kun näkee että ohjaajallakin iso maha pystyssä ni jumpata sen tahdissa sit :) ajattelin josko helpottais alaselkäkipuja kun ne alkaa aktivoitua..kivut..

Muok. Niin että ajattelin nyt sen ainaki vetää tänää kunha ukko menee töihin ni saa valas yksin heilua olkkarissa :P

En varmaan taas ihan hirveesti tee mitään. Boksille on taas kertynyt aika paljon tavaraa, jos koettaisin katsoa niitä vähän pois. Iisisti otettava, viikonloppu tuli huideltua pitkin poikin niin nyt pitää vähän rauhoittua. Mies on taas kuudesta kuuteen töissä eli ihan omassa rauhassa saa koko päivän olla.

Tänää olis neuvola. Meinasin pestä pyykkii mut en taida jaksaa. Tänään vaan oon :) sen verran kuitti tuosta työrupeamasta

Tänään pitäisi siivota viikonlopun jäljiltä ja pestä vähän pyykkiä, järjestellä kaappeja ja touhuilla kaikkea pientä.

Ajattelin tänään kaivaa ompelukoneen esille ja omella parit lakanat pienelle. Koneellisen pyykkiäkin voisi pestä.

Tänään taas lääkäri kurkkaa tilanteen. Kätilö äsken jutteli ja oli sitä mieltä, että jos nämä supistukset jatkuvat taas ja paineen tunnetta on, niin voitas ehkä alkaa vauhdittamaan... Kassellaan.... :)

Okei kaikki tän päivän suunnitelmat peruttu! Netflixiin on tullu uus kausi Dexteriä !! Katon sitä just tasan niin kauan ku kykenen lötköömään!! :P

Takaisin