Tänään ajattelin tehdä...

jei, pitää lähtä huomenna kaupoille kun on palkkapäivä :)

Ajatukseksi jäi täälläki.. Tiskivuori senkun kasvaa, pyykkiäki riittäis, imurointiki olis asiaa ku alkaa olla jo ikävää paljain jaloin tassutella kissanhiekkojen kanssa. Haravointikasatki oottaa vielä siirtäjäänsä ja sitten on vielä sata kivaa projektia joita haluaisin tehä muttaku pitäis käyä kaupungilta keräämässä materiaalia niihin.

Mutta hei, saimpas tehtyä hyvvvää salaattia ja syötyä sitä litrakaupalla revengen viimisiä jaksoja katsellen ;)

Niin ja kovasti aamulla ajattelin kaikkea mitä tehdä. Ajatuksena pysyi :wink

Luin viimesen: ajatuksena synnytys... SAY WHAT MÄKI TAHD.... hetkinen ei siinä niin tainnukkaa lukee :D alanpa nukkumaan kerta silmätki heittää jo :P

Koulu loppu kaks ja puol vkoa sitten, enkä hakenu kesätöitä kuukaudeksi. Eikä ne mihinkään olis mua varmaan ottaneetkaan tämän jättimahan kanssa. Päivät on kyllä menny nopeesti! Opiskelen ite toisessa kaupungissa missä asutaan, niin on ollu kiva nähä näitä täkäläisiä kavereita ja nautiskella ulkoilmasta. Vaikka aikalailla on aikataulutettuja päivät. Yks verkkokurssi on pitäny aivotoiminnan vireänä ja ens vkolla olis kai aika alottaa opparin teko, että siinäpä sitä aikaa saakin sitten kulumaan.. Kylppäriremppa on kotona käynnissä ja arviolta kuukauden pvät menee ennen kun se valmistuu, että tässä tulee totisesti kiire kaikkinensa vaikka ennen koulun loppua aattelinkin, että pitkäksihän se aika vielä tulee. Nyt tuntuu, et tässähän tulee kiire!

opiskelussa olis kyllä puolensa, töissä en ois jaksanu enää pitkään aikaan mutta aivot alkaa kyllä jo kaivata jotain virikettä..

Pakko lähteä taas kauppaan (vaikka eilen kunnolla käytiin vasta, mutta ei voi kaikkea kerralla muistaa), vessapaperi loppu ja pitää lahjapaperiakin ostaa. Saa paketoitua huomiset paketit ylioppilaille. Samalla voisi pyörähtää kirpparilla, jos sieltä jotain löytyisi, vaikka vaatekaapit pursuaa jo nyt :smiley-ashamed005

hitto, määki tahon kylppärirempan! :D sitä on suunniteltu mutta ei ole vielä mikään akuutti tarve toteuttaa :) Olishan se helpompi kesällä muuttaa evakkoon esim anoppilaan tai työpaikan mökille :P Saiskohan sitä niinkin pian aikaiseks kuitenki että toteutuis ennenku mä palaan töihin :rolleyes:

tänään ois vihdoin vuorossa terassin maalaus, aurinkoisia kelejä kun on saanut vähän odotella. sitte alkaa piha olla kunnossa :)

Toiseks viimenen työvuoro. Sijaisen kanssa joka ei tajuu tehdä mitään ja sijaisen kanssa joka ei ole koskaan ollutkaan. Jei, kiva ilta vissii tiedossa, mitenhä mie selviin.. Ainii, onhan miul vissii siel riesana viel opiskelija jolla on joku asennevamma ja ihmeellinen käsitys totuudesta..

Tänään katsomaan rakasta Irma koiraa mun äidin luo, joka siellä, hoidossa kun ei jaksa tehdä pitkiä lenkkejä enään. Miehen vuorot töissä niin hanurista et ei olis oikein koiraa kohtaan päästä vain tarpeilleen. Pikku koira lähtee hoitoon ensi viikolla kun juoksut ohi. Äidin koiralla pallit,joten näin ehkäistään vauvojen tulo

Mie oon jo tälle aamulle imuroinu, ku miehen pitiki alkaa töihin, jospa se kohta sais homman loppuun ni päästäis kauppaan. Ja sit ulos pesemään matot. AI ni pitäis minun kai lukea tenttiinki, yli puolet lukematta, maanantaina olis tentti ;) ja pitäis tehä tuo kansioihin maanantaiksi valmiiksi.. Ou jee.. Sen siitä saa kun keksii kaikkee muuta kivaa hommaa..

Tänään ajattelin lähteä päiväksi 100km päähän anoppilaan kun olis ollu kyydit, mutta oksensimpa nukkumattoman yön päätteeksi mahalaukun sisällön ulos siinä vaiheessa ku ois pitäny lähteä :/ Pesis vaikka pyykkiä ku nyt pystyy jo olemaan pystyssä.

Koululaiset jo käytetty todistusten haussa.. Nyt on kaikilla virallisesti kesäloma!

Vielä olis tälle päivälle ohjelmassa auton pesu ja renkaitten osto/vaihto, ruohon leikkaus ja pakkaamista. Viimeiset pyykit pyörii koneessa, toivottavasti ehtii kuivaa. Viimeistään huomenaamulla pitäis auton startata kohti lomareissua!!

Pyykkikoneessa oottais äitiyspakkauksen kamaa pestynä. Aattelin että tänään vois silittää nunnut ja petivaatteet <3 :) tulee paineita laittaa kaikki kuntoon ku oma äiti ja anoppi kyselee jo kovin et tarttenko apua vai onko kaikki valmiina :eek: no ei oo.. onko tässä niin kiire.. ja minä haluan ite rakentaa pesääni, anopille sanoinki että jos haluat siivoamaan tulla ni tuu sitte ku mä oon synnyttämässä :D

Lisää: toki siivoamaan saa tulla mutta mä en halua kuulla huokailuja ja voivotteluja ku on niin niin niin likasta ja voivoivoi. Anoppi on siivooja ammatiltaan ja äiti muuten vaan hygieniafriikki :D itseeni ei haittaa jos pari sormen jälkeä löytyy sisäovista tai koiran kuolaa ikkunan pinnasta :D

Tänään AJATTELIN pestä ikkunat mutta eipä niitä saanukkaan auki niin helposti kun muistelin :) pesu siirtykööt sellaselle päivälle että mies on avaamassa niitä :P

Olis kiva järkätä kaappeja mutta ne on ny loppunu kesken, tavaraa ois silti "kaapitettavana" pitkin kämppää. Eli tulos on, meillä on liian vähän kaappeja! :P

Minustakin tuntui että tavaraa pitäis laittaa kaappiin mutta missään ei oikeestaan olis tilaa. Siksi piti sitten siivota kaapista turhia pois ja järjestellä uudelleen, että mahtuu lisää romua kappiin...

Takaisin