Tänään ajattelin tehdä...

Tänään kirjoitetaan isin viimeinen kirje loppuun, laitetaan videot/kuvat tikulle, ja huomenna nakataan se postin kuljetettavaks! Nopeesti on aika kulunut, kun saa jo viimeisen sataman kirjeen laittaa matkaan :) 19 päivää, niin saadaan isi kotiin! Nyt koitetaan nauttia ne päivät vielä mamman luona olemisesta, toivottavasti hyvästä ilmasta ja nähdä paljon kavereita ja sukulaisia, kun nyt aikaa vielä on!

Kävin taas vähän kotona juhlimassa 3 vuotiasta poikaani :Heartblue Grillailtiin herkkuja ja syötiin kakkua (liikaa). Sain laitettua viimeinkin porkkanat ja punajuuret maahan, toivottavasti ehtivät vielä satoakin tuottaa syssymmällä. Muuten vaan iloista touhuilua pikkuisten kanssa ja auringosta ja lämmöstä nauttimista, ihana päivä :love7

Mulla oli toppi ja 3/4 pitkät legginsit ihan litskamärät ku istuin aamupäivällä parvekkeella paistattelemassa eikä siltikään tuntunut liian kuumalta :D tosin siinä lämmössä en jaksa tehdä mitään fyysistä. Löhöily on hyvä :p

Mä uskaltaudun tänään lähtee tuntemattomien tyttöjen (naisten) kanssa syömään illalla ulos, jos sieltä jotain kaverijuttuja saisi kehiteltyä.. Pakko vaan aktivoituu, ei tuu kukaan kotiovelta kyselee, et oltaisko kavereita :p Toivottavasti ne ei ihan tyrmää tällästä pallomahasta ulkkista :D Vähän kyllä jännittää :)

Minä oottelen tänään aamupäivän kotona dermosililtä pakettia... Ruokaakin pitäis kehitellä, oon vaan niin huono keksimään mitään x) jos sitten jaksan ja kerkeän niin vien työkavereille niiden tilaukset ja käyn prismasta hakemassa vaippoja ja hoitoalustan ku nyt vielä on tuplabonukset :D
Koirakin pitäs käyttää kakkimassa että keretään synnytysvalmennukseen, eikä koira tekis sen aikana sisälle mitään...

Tänään alkaa vaatteiden, harsojen yms. pyykkäys.smiley-chores003 Illalla pääsee sitten järjestelemään koot ja laittamaan vaatteet kaappiin.

illu85 prismassako ois hoitoalusta, mihin hintaan? onko siis sellanen siirreltävä?

Minä oottelen tänään aamupäivän kotona dermosililtä pakettia... Ruokaakin pitäis kehitellä, oon vaan niin huono keksimään mitään x) jos sitten jaksan ja kerkeän niin vien työkavereille niiden tilaukset ja käyn prismasta hakemassa vaippoja ja hoitoalustan ku nyt vielä on tuplabonukset :D
Koirakin pitäs käyttää kakkimassa että keretään synnytysvalmennukseen, eikä koira tekis sen aikana sisälle mitään...

illu85 prismassako ois hoitoalusta, mihin hintaan? onko siis sellanen siirreltävä?
Juu siis hoitopöydän päälle sellainen pehmeä...
http://www.prisma.fi/fi/prisma/hoitoalusta-emma
Jos siellä vaan vielä olis sillä kivemmällä kuosilla :)

Taitaa kusasta minun suunnitelma tänään käydä nakkaamassa tuotteet työkavereille ku ei se pakettikaan ole vielä tullut... :/

Eilen alkoi kauan odotettu loma :) esikoinen oli vielä viimeistä päivää hoidossa elikkä minulla oli vapaapäivä, niinpä vietin shoppailupäivän ihan ylhäisessä yksinäisyydessäni :) ajoin aamulla Ouluun ja iltapäivällä takaisin kotia, kylläpä oli mukava reissu ja täytyy sanoa että toisinaan todellakin nautin yksinäisyydestä. Sain kaikessa rauhassa katsella mitä halusin ja syödä missä halusin ihan omaan tahtiini :) Tyttövauvan vaatteita lähti iso kasa matkaan, ja esikoiselle vaatteita, hänen huoneeseen matto sekä kirja ja legoauto. Itselle löytyi muutamia äitiys/imetysvaatteita. Tosin olen todella pettynyt äitiysvaatteiden tarjontaan, tuntuu ettei niitä oikein mistään löydä ja jos löytää niin valikoima on todella suppea.
Tänään alkaakin urakka kotona, kunhan saan pojan päiväunille niin aloitan tapetin repimisen makuuhuoneesta. Sitä ei voi pojan nähden tehdä, muuten saattaa käydä niin että pikkukädet repivät tapettia semmoisistakin paikoista mistä sitä ei ole tarkoitus repiä :D Remppahommaa siis on tiedossa, kesäkukat on laittamatta ja tuntuu että hommaa olisi vaikka kuinka paljon tässä kotosalla...vauva siis toivottavasti pysyy mahassa vielä pitkälle heinäkuuhun että saa kaiken kuntoon :D

no voi kökkö kun tarvisin sellasen kovan, reunallisen kun meille ei hoitopöytää tule. sellasen minkä vois laittaa aina tarvittaessa esim pesukoneen tai muun tason päälle. onkohan semmosta ees olemassa..

Täällä ainakin Citymarketista löytyy sellasia kovapohjaisia hoitotasoja. Hinta tais olla 39e. Itekin katselin jo valmiiksi, mutta en vielä ostanut.

oi tuo pinnasängyn päälle laitettava näyttäs just meille hyvältä.. mistähän mahtais löytyä tollasia, ois kiva kun ei tarvis netistä tilata vaan vois käydä jostain ostaan..

Olipa hyvä, että uskalsin mennä :)! Tosi mukavia tyttöjä ja enköhän näe heitä vielä uudestaankin :) Monella olikin myös pieniä lapsia, niin taashan ne jutut käänty raskauteen ja synnytykseen, vaikka mä koitin vähän estelläkin kun pari lapsetontakin oli seurueessa :p Onpa nyt kiva fiilis :)

Sainpas vihdoin öljyttyä viimeisen terassituolin, muut kalusteet sain laitettua jo viime viikolla. Samaan syssyyn meni sit pari kukkalaatikkoa, saan loput kesäkukkaset multiin. Toinen laatikko jää odottamaan salaatinsiemeniä ja ruohosipulia, arvelin jättää isommat kasvimaatouhut tältä kesältä väliin.

no voi kökkö kun tarvisin sellasen kovan, reunallisen kun meille ei hoitopöytää tule. sellasen minkä vois laittaa aina tarvittaessa esim pesukoneen tai muun tason päälle. onkohan semmosta ees olemassa..

On. Esim Citymarketissa oon nähnyt... kovapohjainen mutta muuten sellaisen tavispehmeän näköinen reunallIinen

Takaisin