Tänään ajattelin tehdä...

Tänään maalasin kiviä :D Tarkotus oli saada kyllä muutakin aikaan, mutta olo oli niin heikko että kykenin vain tuohon. :)

Jostain löytynyt uutta voimaa ja parempi fyysinen olo taas vaihteeksi. Iso kasvimaa kitketty, istutettu, siivosin talon, vaihdoin lakanat ja ootan jo huomista, et pääsen pesee saunan. Hullua. voin kertoa, et oon muuten muutaman kuukauden jo istunut paikallaan voivotellen kun en pysty tehä mitään. Tein oikein listan, jossa on kertaluonteisia ja jatkuvasti tehtävät kotityöt. Ehkä vauva sit syntyy, kun listalta on kaikki vedetty yli ;)

Tänään ajattelin käydä ripsihuollossa ja ukko ilmoitti että minun on käytävä kaupassaki :D minähän kävin, tuntuu kun ois cooperin testin juossut (huom. en ole juoksijatyyppiä :dead:). Onneksi ukkostaa ja sataa vettä , ei voi ulkoilla enempää vaan pakko pysyä sisällä :wink okei täällä riittäis kyl siivottavaa.. :wtf: vähän on jääny noi siivoushommat mahan kasvun myötä kun kyykkiminen on erittäin epämukavaa. :shifty:

Raparperit oottaa pilkkomista ja pakastimesta kaivelin mantsikoita. Kohta kiisselin tekoon :) tuli muuten vedettyy viel kevyet kolmen tunnin päikkärit, kyl nyt yöllä nukuttaa varmasti ;) no röllin kehtolaulua sit kuuntelee..

Nyt muuten alkaa tuntua ettei mulla oo tekemistä.. Oikeesti sitä olis mutta ei kiinnosta tehdä montessorimatikkaa... Ja olis tietty vielä vauvan vaatteita pestä, mutta päätin että nuo värilliset pesen vasta kun tiiän kumpi masussa luuraa.
No mut tänään tulee äiti ja iskä käymään kahvilla..

Nyt se loma sitten vihdoinkin alkoi, ja tekemistä olisi niin paljon etten tiedä mistä aloittaa... Onneksi mies päätti sen mun puolestani vetämällä piha-aidan nurin. On risusavottaa ja haravointia. Pinnis maalaamatta, hoitopöytä kasaamatta, vaatteet ja vaipat pesemättä, itseasiassa suuriosa vaatteista ostamatta :D Että on se vaan hyvä että säästin kaiken tekemisen tähän... Onneksi vointi on hyvä ja jaksaa jonkun verran häärätäkin. Missähän välissä sitä vielä ehtis körötellä Helsinkiin moikkaamaan kaikki kaverit ketä olen luvannut nähdä ennenkuin sanon poks! :D

Mutta ihanaa on kyllä se että työt vihdoin loppui!

Meille saisi joku tulla siivoamaan, kun ei ole vielä tuota ylimääräistä rahaa siunaantunut sen vertaa, että voisi taloudenhoitajan palkata :grin Jos jaksan olla erittäin reipas niin sallin itselleni herkkuja, kun pienen pieni kummipoika perheineen saapuu illalla meille vierailulle muutamaksi päiväksi :happy:

Tänään ajattelin olla tekemättä mitään. Ehkä myöhemmin illalla imuroin, ainakin keittön lattialta murusia. Huomenna sitten neuvolaan ja ystävän kanssa kahvittelua :happy:

Maalasin taas vähän terassin kaiteita. Koira ei malttanut pysyä tarpeeksi kaukana märästä maalista, joten mustaa karvaa koristaa nyt muutama valkoinen raita. :D Kohta pitäisi potkia ukko ylös ja lähteä neuvolaan. Illalle en ajatellut isompaa ohjelmaa, sauna pitää varmaan lämmittää ennenkuin mies lähtee taas töihin. Siivota pitäisi mutta ei huvita.

Sain äidiltä tusinan erilaisia perennan taimia, ne pitäisi istuttaa kukkapenkkiin. Tuli vaan sen verran ärhäköitä supistuksia jo ruuanlaitostakin, että parempi vähän lepäillä ensin ennen kuin kokeilen, miten pihalla kyykistely sujuu. Siinäpä onkin ihan riittävästi aktiviteettia tälle päivälle :) Ihanaa kun ei ole kiirettä minnekään.

Ajelin nurmikkoa ja kävin kitkemässä kasvimaata, mansikoita esille.. Jospa nyt oottelis ukkoo töistä, jos se vaik lämmittäis saunan. Mie köllin siihe asti koira kainalos. Illalla vois keitellä suomalaisii uusii pottuja. Tosiaa ihanaa ku ei o kiire mihinkää, voi tehdä just mitä huvittaa, sillo ku huvittaa.

Mulla on pyykkipäivä ku siivosin eilen makkarin :D verhot ja petivaatteet vaihtoon + kaikki vaatteet lattialta :P

Mulla on ollut leivontapäivä. Tein jauhelihapiirakkaa ja maustekakkua. Mansikka-raparperikiisseliä ja mannapuuroa tein sitten välipalaksi. Nam nam!! Nyt pitää köllähtää sohvalle täydellä masulla.

tänään urakoin pakkasen täyteen koiranruokaa ni ei tarvi sitten pariin kuukauteen asiasta huolehtia :) yritän myös tahdonvoimalla kasvattaa nurmikkoa joka kylvetty yli viikko sitten, tympii kattoo tota ruskeeta takapihaa ku kaikki penkit ja muut laitettu nätiks :(

Voihan mannapuuro! Hitto, pitää varmaan ostaa mannaryynejä kaupasta :P
Minä olin tänään jopa ihmeen ahkera keittiössä :) Tein murekkeen sekä pakastepottumuussin ja keittelin kukkakaalia. Ja sit vielä iltapäivästä lopuosta muusseista perunarieskaa ukkelille.

Takaisin