Mullon iskeny piheys noihin dvdeihin, mulla on ihan älyttömästi niitä. Parit sarjatki löytyy mm. Täykkärit ja Greyn anatomia :D
Tahdon että jos mulla on sarjaa dvdnä ni sit pitää olla ykköskaudesta lähtien :P ja nyt menossa dexter 7, pitäs ostaa 7 kautta "turhaan" :D
Joo, miekää en viiti dvd:tä kyl ostaa.. Siks oliki hienoo ku tuli hankittuu pakosta elisa viihde niin siellä noil nelosen kanavilla meni viime kesänä muistaakseen dexterin viimeset kaudet
Joo, harvemmin enää nykyään tulee ostettua dvd:itä mutta noi oli pakko. Ja tosiaan ekasta kaudesta lähtien vaikka ne olikin jo nähty. Positiivista ainakin se että vanhemmat kaudet saa jo pienellä rahalla :)
Josko tänään aloittais vauvan vaatteiden pesua.. To haen sitterin ja hoitopöytä pitäis vielä hakea.. Ja isoveljelle seisomalauta.. Muut onkin pitkälti esikoiselta tallella..
Lounastamassa käyty ystävien kanssa ja olo on ku virtahevolla, aina pitää syödä liikaa.. Nyt odottelen ukkia kylään kun iskä ilmoitti (taas ajoissa) että on tänään täällä päin käymässä. :) voi olla et on ensimmäinen ja viimenen kerta kun käy meidän viime vuonna ostamalla talolla, alzheimer tekee tepposiaan..
Tänään ukko pyys et mennään extempore lounaalle paikalliseen kiinalaiseen :) en erityisemmin innostunut rehellisesti sanottuna mutta päätin ottaa kokemuksen kannalta (viime kiinalaiskäynnistä 10? vuotta aikaa) ja lähteä kun toinen niin nätisti pyysi :) söin inkivääriä (on se nyt sit sallittua tai ei raskaana, päätin maistaa) ja sushia jossa (ei ollut raakaa kalaa mutta oli kyllä) merilevää . Ja juu, oli laatuaikaa ukon kans - vaikka meinasin tukehtua sitkeään naudanlihapalaan :P :P
Mies tänään kisko yhtäkkiä esille kehdon ja rupes sitä kasaamaan, vihdoin :) kaiken repi sitte olkkariin kun "Pitää näitä alkaa laittaa valmiiksi". Tais vähän mietityttää eilinen sairaalakäynti
Nyt on siis ne pystyssä. Vielä pitää toki kiskoa ne kehdon kankaat irti ja pestä. Ekoja vaatteita pesin myös eilen, kun omat pinkit meni pesuun. Onpahan vihdoin lisätäytettä pinkkiin pyykkiin :)
Miks mun ukko ei tee mitään vapaaehtosesti, aina pitää kertoa mitä pitää tehdä. Sit tulee mäkättäjä fiilis ja varsinki sit jos vastaus on eka että "hmph taaski jotaki" :D
sen tiiän et osaks johtuu siitä ettei se tiedä mitä pitäis tehdä mut vois ottaa ite edes puheeks et tarttisko jotain tehdä mitä tää mamma ei kykene tekemään. Siitäki tulee huono omatunto että joutuu käskyttään ku ei ite pysty (kauppakassit, ison koiran ulkoilutus minimi 4x/pv, siis kaikki painava / kumartelua vaativa homma), pelkästään jo kynän nostaminen lattialta on iso homma nykysin
Mut hei, mäkätin sille sillon ku oli 3-4kk jälellä LA:han että tehdään nyt,musta ei oo myöhemmin apua. Vastaus oli että siihen on ketusti aikaa, hän hoitaa sitte myöhemmin. No ei hoida ainakaan ilman MÄKÄTYSTÄ! :D
Toi avautuminen oli vähän vahinko ja tuli sit vähän väärään ketjuun :D
tänään ajattelin ottaa aurinkoa mutta tuli pilviä taivaalle ja postissa tuli palkkalaskelma jossa taas kaikki päin per****ä. Sitä oon sitte taas puhelimitse selvitelly ja samaan aggreen nus**n pilkkua lomapalkoista meidän henkilöstöpäällikölle vai minkähän tittelin alla se oli :D
Ei jaksais tommosia ressata , mutta iteppä alottivat jatkuvalla huolimattomuudellaan :D
Me käytiin tänään katsomassa eläimiä Ranualla. Huh että olen poikki! Pari tuntia autossa istumista suuntaansa ja paikan päällä reipas pari tuntia kävelyä ja ihmettelyä ympäriinsä ilman istumista. Tokihan lisäksi kaikki syömiset ja muut, sai siihen koko päivän kulutettua.
Tänään tuli haravoitua pihaa taas hieman lisää, jos vaikka juhannukseen mennessä olisi koko piha haravoituna. Mies ei vieläkään suostunut tarttumaan haravan varteen kaveriksi, mutta tarjoutui sen sijaan putsaamaan mansikkamaan. Olipahan näky, kun herra hortonomi pylly pystyssä siellä meni ja arvaili välillä, että mitä kaikkea uskaltaa repiä pois Olen tyytyväinen, jos sieltä vaikka kourallisen mansikoita tänä kesänä saisi. On nimittäin edellisten asukkaiden jäljiltä sen verran huonossa kunnossa, että ensi kesänä ympäri koko maa ja uutta tilalle!