Tänään ajattelin tehdä...

Nyt auton katsastuksessa ja jos se auto tuolta ajokunnossa läpi pääsee niin oli tarkoitus ajella siskon luo moikkaamaan siskon tyttöä ;) ja pakko sen on päästä kun vasta se viime viikolla oli merkkihuollossa :D sit lähtis vähä palautetta jos ei menis.

Tänää vois pestä pyykkii ja muuten vaa oleskella, ulkona ja sisällä. Pari vapaata ennen viimestä työrypistystä

Tänään ripsien laittoon jee!! <3 sain myöskin selville et mulle ei sittenkään makseta lomarahoja kun en sitä pitänyt vaikka joillekin muille mammalomalaisille on maksettu :D kärvistellen menee sit kesäkuu kun mistään suunnalta ei heru euroja. Just kerkesin tipahtaa kelan sairaspäivärahalle ja viikon karenssihan siinä pamahti ensimmäisenä :/ noh.. kelan sivuille mars hakemaan kuitenkin muutamalta päivältä rahhoo.. kauankohan sen käsittelyaika sit on ku noi muutkin mammatuet kesti ikuisuuden :D

Pesen pyykkiä ja luen tuon Keplerin loppuun. Mies on yövuorossa joten ihan mahdottomia ei voi touhuta kun pitää olla hiljaa. En valita, onpahan hyvä syy lusmuiluun. ;)

Illemmalla jos jaksaisi käydä hakkaamassa vähän halkoja. Toimii hyvänä liikuntana kun ei oikein jaksa enää kävellä.

Vielä tää viikko töitä, jasettava vaa vaik ei yhtää huvittas..8h seisomista työpöydän ääressä on kyl ihan tarpeeks..alkaa toi pötsi painaa aika paljon :-o

Kahdelta neuvolaan, oon ajatellut tähän asti että taas yks "turha" käynti kun kaik mitat on ollu iha jees koko ajan. Viime yönä heräsin sit 4ltä ku päätä särki ihan jumalattomasti (tässä on ollu päänsärkyä taka-alalla jo muutamia päiviä mutta ei oo haitannu menoa) ja tuntu että syke on 200 :o mitä nyt siinä sit kellotin ni syke ois ollu vain 80 :D mulla on aina ollu hereilläkin syke alle 60 ni tuntuu aika mojovalta herätä tohon kasikymppiin ja hakkaa niin et tuntuu mahassa kaulassa sormissa ja korvissa o.O Myöskin närästys siinä pyöriessä sit iski ja rupes oksettamaan.. noo rennie ja vettä sekä loppujen lopuksi tartti ottaa panadol että sai jatkaa unia.

Nyt jäljellä se pääkipu.. noh näillä mennään :)
Ei muita suunnitelmia tälle päivälle kun ei aurinkokaan paista, kerkesin tossa imuroida kahden istumatauon kera :D veti nuo mahalihakset niin maitohapoille että tartti tasata välillä..

nuo oireet on kyllä jännä juttu, kuinkahan paljo tässä on tullu jo matkan varrella aiheetta huolestuttua :D luulen että sitä on sitte (mahdollisen) toisen raskauden kanssa sitte paljo rauhallisempi ku tietää mikä omalle kropalle ominaista ja mikä jotain muuta. pelottavia nuo yöherätykset ja oudot olot, itselläki ollu pari kertaa päänsärkyä ja kun ei sitä muuten ikinä ole ni johan on hätä että mikä raskausmyrkytys tai aivoverenvuoto tässä nyt :P mutta onneksi yleensä neuvolassa ottavat aina tosissaan ja selvittävät mistä millonki kyse.

joo kyllä kävi raskausmyrkytykset ja muut yöllä mielessä, tai aamuahan se jo oli ku ukko nousikin kohta töihin. Se varsinki herätti pelon väristyksiä että jään yksin kotiin eikä oo ketään keltä pyytää apua jos tulee yyber huono olo :D

Eipä ole pitkään aikaan tarvinnu herätä tähän aikaan :meh: Tuli sitten eilinen päivä liikuttua urakalla ni nyt tyyne vetää semmosta rumbaa mahassa että kylet paukkuu... Tänään matka kävis cravidaan katsomaan onko istukka noussut ylemmäksi. Ja samalla näköö ihanaisen asukkaan :Heartred sitten moikkaamaan työkaverit ja viemään jotain herkkuja niille. Et eiköhän siinä ole tällepäivälle jo ihan riittämiin toimintaa :)

Tänään...aion tehdä viimeisen työvuoron piiiiiiitkään aikaan!!! Kyllä täytyy myöntää että on aikas hyvä fiilis siirtyä kesälomalle ja äitiyslomalle. On kyllä alkanut tuntumaan työnteko sen verran raskaalta viime päivinä että oon todellakin valmis vaihtamaan lomavaihteen päälle. Tsemppiä vielä kaikille, jotka töissä ahertaa. Pian ollaan kaikki lomalla :)

Kerta aurinko paistaa ni aamupäivä parvekkeella lusmuillen ja puol 2 lähden jalkahierontaan kun sain lahjakortin jouluna :P
ku näin tän ko. lahjakortin ni olin eka että hö, en mä tämmösissä käy. Sit iski todellisuus, ihan varmana tahdon jalkahieronnan raskauden loppupuoliskolla viimeistään!! :P jalat o semmoset perus raskaustukit, yök :/ mut ei kauaa että saa omat sirot nilkat ja sääret takasin <3 :)

voi lähetä sitä aurinkoa tännekkin.. hirveellä tohinalla laitoin pari viikkoo sitte pihan kuntoon ja nyt kaikki ihan nuupallaan ja huonovointisia ku koko ajan vaan sataa ja maa lilluu...

Ok mä kysyn auringolta josko paistais vähän sinnekki suuntaan :P

Takaisin