Tänään ajattelin tehdä...

Jee Mimaki! Toi on ihan huippua :grin Me tavattiin eilen naikkarilla vielä yksi rouva joka oli kaks kuukautta maannu huoneessa vuodelevossa ja nyt saanut luvan liikkua vessaan ja hakea ruoan itse :eek: Aikamoinen urakka... Toivottavasti mullakin puretaan eristys huomenna, ei yhtään kiinnosta maata vaan täällä. Ei saa edes käytävällä käydä lenkillä :wideyed:

Toivotaan Zeni että säkin pääset pian aktivoitumaan! :) Mä oon viikon täällä maannu ja paikat niiiin jumissa, mä en uskalla edes kuvitella olotilaa kahden kuukauden vuodelevon jälkeen.. :dead:

Mulla kanssa selkää särkee jo tää makoilu. Tuntuu lihaksetkin ihan surkastuneen jo :grumpy: Miten sitä jaksaa vauvaa (saati noita isompia lapsia) sitten nostella :eek:

Mä kävin tänään kampaajalla ja shoppailemassa. En oo kyllä koskaan ostanut kerralla noin monta vaatetta itselleni. Ilmeisesti tuli joku saturaatiopiste nyt vastaan. Oon siis ajatellut koko raskauden tyylillä kyllä mä nyt pärjään näillä yhillä housuilla ja parilla paidalla koko raskauden ja kasvattelen tätä tukkaa, ku eihän sillä mitään väliä oo, miltä mä näytän.

Nyt oo taas päälle pantavaa ja kuontalo uudessa lookissa. Selkä tosin meni ihan rikki tällä muutaman tunnin reissulla.

Mun piti tänään siivota.
Ajoin miehen aamusta töihin (100km), sit kävin kaupungissa asioilla ja ex tempore-reissulla lankakaupassa (en saisi ostaa yhtään lisää lankaa mutta kun just semmoista vauvalankaa ei ollut yhtään...). Kotiin tultua olin niin finaalissa että nukuin pari tuntia. Silti tuntuu siltä ettei jaksa ylös nousta. Ahistaa tämä vetämättömyys. :(

Tänään olen hoitanut omat työkuvioni siihen malliin että ei ole pakko edes vilkaista tehtaalle päin ennen kuin vasta mammaloman jälkeen :) varasin myöskin itselleni ajan ripsien pidennyksiin, VIHDOIN !! <3 haluaisin myös säärien sokerointiin mutta toistaiseksi hinnat ovat turhan suuria hyödylle (säärikarvat ovat valkoisia ja niitä on vähän mutta pitkiä näin talven jäljiltä x) ) joten treffit normisheiverin kanssa kutsuvat :P epilaattori olis mut SATTUU LIIKAA!
aamupäivä on pelattu ukon kanssa skip-boa parvekkeella ja kylvettu auringossa <3 voi kesä ja voi aurinko kuinka hyvän mielen ne tekee! Tällä hetkellä ei ahdista yhtään olla raskaanakaan (ahdistus on ollut läsnä jo muutaman viikon) :P ylpeenä maha pystyssä sääret turvoksissa pötkin menemään kylillä - kaksari väpättäen naurusta :D

Kyllähän tää päivä oli hyvä! Ukkeli osti miul huulipunan, kynsilakan (se saa lakata taas mun varpaankynnet ku mä en taivu :shy:) ja aurinkorasvaa sk30! Taka-ajatuksena hänel oli se että päästän sen maistelemaan konjakkia kaverin kanssa :laughing001
Itse ostin sit hiusvärin ja tummemman sävyn ihomeikkikamat koska kesä! :rolleyes: Kyllä on tätä mammaa nyt hemmoteltu! Ai juu, löysin myös halvat kesäpopot ja tommosen "villa"takin viileisiin iltoihin, oikein perinteinen mammastyle! :laughing002 mm, ja kaikkein parasta - ukkoni mun bongasi mulle jotku random liivit liiviosastolta ja hitokseen oli hyvät! olin kokeillu erilaisia liivejä ja kaikki oli huonoja. Sit tää yks varmaan pinna jo vähän kireellä heitti mulle koppiin random sporttimalliliivit "entäs nää" . No nehän lähti matkaan sit! On muuten mukava olo kun ei purista eikä paina :love017

Mä pääsin tänään kotilomalle, juuri palasin takaisin osastolle. Aamuvuoron ärsyttävä hoitaja olikin maailman kultaisin ja oli pyytänyt mulle päivystävältä lääkäriltä kotilomaluvan. Jo vain oli ihanaa päästä useammaksi tunniksi kotiin yli viikon sairaalajakson jälkeen. :happy: Sen voimalla jaksaa taas kummasti.

Tänään sain hankittua meille uuden sängynrungon, ja onki tullu jumppailtua sitä kasatessa tuntikausia, että tuskin tarvii enää lenkille lähteä :D

Samalla nakkelin omalle puolelle jo patjan suojaksi muovifroteet jotta voin sitten huoletta lorotella lapsivesiä ympäriinsä kun sen aika koittaa.. Ehkä vähän turhan ajoissa oon liikenteessä, mutta nopiaa tuntuu aika menevän kun kuukauden päästä saa vauva jo tulla, ilman että olisi ennenaikainen!

Huu kauhee toi alkaa pikkuhiljaa olla ajankohtasta :o ! Mietin jo heti alkuraskaudessa että voi ei toivottavasti ei tuu vedet sänkyyn sehän menee pilalle! :D

Mun piti ommella kehtoon reunapehmusteet ja petivaatteita. Söin jätskiä ja nukahdin. Tuli nukuttua yli 2t ja sit en jaksanut tehdä mitään.

Ollaan matkalla koiranäyttelyyn Helsinkiin, mua jännittää IHAN SIMONA vaikken onneksi esittämään joudukkaan! Ukko menee ku mä en voi juosta mahan kanssa , tää on sen eka kerta!! :D
Ihme pelkotiloja teettää hormonit, vähän meinaa pukata itkua ku pelkään että koira saa peräkontin sisäpuolelta auki moottoritiellä???? En tykkää. Hitto. Tätäkö se on sit - vanhemmuus. Koko ajan vähintäänkin pieni pelko perseessä että jollekin perheenjäsenelle käy jotain -.- :(

Aijuu, haluaisin jo päivittää toinen<3:n synnytyksen tonne ketjuun mut ei onnistu copy pastet jostain syystä puhelimella. Koneella sit! :)

Tänään päästään tutustumaan keskolaan :) Huomenna olis tiedossa taas ultraa ja EHKÄ pariksi tunniksi kotiin käymään jos kaikki on hyvin :thumleft

Itse tehty mansikkakääretorttu.. ooooh!! :P

Mie olen touhunnut tänään liikaa ja nyt se kostautuu olossa :( suorastaan oksettaa ja mahaa kiristää. Kuuma kaurapussi mahalla auttaa vähän mut aika ikävä olo on kyllä. Toivottavasti menee huomiseen mennessä ohi kun töihin pitäisi kuiten mennä vielä kolmeksi päiväksi. Loppuillan suunnitelmana siis vain levätä ja levätä!

Mukavaa lueskella teidän päivistä.:)

Mulla on ollut vieraana ihana 6-vuotias tyttö, jonka kanssa olemme suunnitelleet ja ommelleet barbille prinsessamekkoja ja käyneet 5-vuotis synttäreillä. Tekee onnelliseksi, kun pienen ihmisen saa niiiiiiiin onnelliseksi uusilla ihanilla satiinisilla ja pitsisillä karkinvärisillä barbinvaatteilla.

kävin lenkillä, yli tunnin kävelin reippaasee tahtii ! alussa jalkoja särki mutta se johtu varmasti siitä että en oo liikkunu yhtää!! ihana ilma oli ja löysin uusia ihania mettäreittejö keskeltä keskustaa :oo en tajuu miten mahtuj yhteee kohtaa nii paljon :D hahha noh huomenna ostoksille ehkäpä :) ihmettelen miten jaksoin noin hyvin jos ei huomenna särkyjä nii meen uudelleee :D

Takaisin