Tänään ajattelin tehdä...

Jaaha jo toiset pyllähdykset lyhyen ajan sisään, ei kannata mennä kehuskelemaan ettei oo kaatunu kertaakaan raskausaikana!
Taas oli semmonen nätti pyllähdys kun kompuroin räyhäävään koiraani (urpo opetellu räyhäämisen uusimman koiratulokkaan myötä), jalka jäi peban alle ni kivat haavat pitkin säärtä. Noh olen onnellinen kuitenkin että se jalka pehmensi laskua eikä masuasukki saanut damagea :)

Muoks. Säikähdin sit taas kumminki ja rupesin nyyhkyttämään ku pien laps kaatuessaan :D kävelin naama nurin päin hissukseen loppumatkan kotio ja keräilin itteäni siinä. Nyy raskausaikana jos on itku tullu ni sitä ei oo niin MILLÄÄN saanu loppumaan oli itkun aihe kuin tyhmä tahansa x)

Hahaa, miekii vollotin pihalla sillo talvella ku lunta työntäessä kaaduin persiilleni.. Naapureille vähän ihmeteltävää. :D

Mies tänään töihin lähtiessään (maissa tekee vähän laivanhuoltoa vielä) sanoi, että lepää tänään koko päivä, et tee mitään :) Aina ku hää tulee ni ollaan menossa pystyssä monta päivää, minä eilen illalla tuskaisena jo, että jalat ei kestä. On se vaan ihana <3 Ajattelin kyllä vähän siistiä, kuulemma sotkuista täällä :p Ja pulled pork uuniin, minkähänlainen tulee kun kaupasta valmiskastikkeella ostin.

Äiteen kanssa käydään illansuussa Ikeassa ja Matkuksessa hakemassa viimeisiä puuttuvia vauvalle (harsoja ja pyyhkeitä ym). Useampi tunti taas autossa istumista taas eessä, jalat kiittää illalla levottomuudella. :/

Tänään ajattelin...ihan vaan laiskotella :happy: Eilen tuli puuhasteltua sen verran paljon. Siivoilin ja järjestelin kuistista puolet ja pesin ulkona (painepesurilla) yhen maton, lepolassen ja rattaiden rungon. Sitten vielä turvakaukalon pyyhin ja rasvailin rattaiden liikkuvat osat. Ja käytiin vielä illalla kaupoilla. Selkä (SI-nivel) kiitti kyllä sen jälkeen ja väsytti mukavasti. Tänään kävin 7 aikaan viemässä vanhimman linja-autolle, kun lähti leirikouluun, ja sen jälkeen menin takas nukkumaan eikä ois jaksanu nousta ollenkaan :sleep011

Tänään ajattelin nauttia vapaapäivästä! Pyykit on pesty, enkä muuta ajatellut puuhastellakaan. Pojan kanssa tietysti ulkoilua ja leikkejä, mutta ei siivousta tai vastaavaa! Ulkonakin on ihana ilma, taidan suunnata sinne kun heräillään päiväunilta. Huomenna taas töihin, niin tänään enemmän vain lepoa.

Ajattelin tänään nauttia vapaapäivästä...neuvolassa aamulla verenpaineet oli yllättäen 148/114, joten loppupäivä menikin sitten naikkarilla käyrillä maaten. Vauvan sykkeet oli onneksi erinomaiset ja omatkin paineet laski iltaa kohden, joten pääsin yöksi kotiin. Hurjasti kyllä säikäytti toi raskausmyrkytysepäily

Päivän velvollisuudet vei voimat niin, että kauniista säästä huolimatta tuijottanut telkkaria: koripallon sm-finaali, mr. Selfridge ja nyt viisukarsinnat <3

Tänään minun vauva täyttää 15v :happy: et tovi edellisestä synnytyksestä.. Jahka selviän fysikaallisesta niin poikettava kakkupuodin kautta :p Toivottavasti päiväkin tästä muuttuis aurinkoisemmaksi, silloin oli aamusta jo +17. Kesä oli jo täydessä vauhdissa !

Aion tänään viettää laatuaikaa eilen itselleni synttärilahjaksi ostetun Lars Keplerin seurassa.

Samalla pienennän pyykkivuorta kun pitäisi olla sateeton päivä ja saisi vaatteet ulos kuivumaan. Muuta en ajatellut tehdä, jalat on aivan poikki eilisen Ikean reissun jäljiltä.

Tänään ajattelin siirtyä lähemmäs kotia makoilemaan ja lääkäri oli mun kanssa samaa mieltä!!! Piskuisen painoarvio oli 1545grammaa ja tyttölupaus edelleen :happy::happy::happy::happy::happy::happy::happy::happy: Mä oon niin iloinen ja onnellinen!!

Iltavuoroon käypi tie.. Kaks viikkoo viel, jaksaajaksaa

Muokattu viimeksi:
Hieno juttu Zeni!! :) Mä aattelin ihan kulkea vessan ja sängyn väliä, tänään vois kyllä repäistä ja käydä suihkussa, hiukkasen hiostaa nää sairaalan muovitetut tyynyt ja patjat. Ja tänään pääsen kuulemma juttelemaan lääkärin kanssa käynnistyksestä, viikon päästä vissiin ois suunnitelmissa. Muuten onkin päivän ohjelmassa pyrstö homeessa makoilua. :)

Sinne jäi jonnekki ne minunki siivousvimmat.. Tässä en oo hetkeen muuta tehny ku keräilly voimia istuen tai makoillen (ja syöden :D ). Jotenki olo on aivan naatti + masu ja sisäelimet hellänä ku tyttö zumbaa.. Toivottavasti kroppa ei vielä synnytykseen voimia keräile vaan tää nyt olis joku pieni rauhottumisvaihe vaan. :)

Eli siis ohjemassa ajattelin levähtää vähän lisää.. Tein kyllä mustikkakiisseliä iltapalaksi :)

Oi onnea, sain tänään lääkäriltä osastoluvat, eli nyt mun elämä ei rajoitu enää vessaan ja sänkyyn. Tänään vois siis avartaa maailmaansa ja kulkea osaston käytävällä, ja hei, mä saan hakea ihan itse päiväkahvin ja iltapalan. Aktiivinen päivä siis tiedossa! :happy:

Me mennään tänään hakee pinnasänky, meille tulee sellainen valkoinen keinuva pinnasänky. Sit on kaikki isoimmat hankinnat tehny. Ja tietenkin taas viikon kauppareissu edessä...vielä jaksaa:-D

Takaisin