Anelse, se sun tiedosto pitää skaalata pienempään kokoon että mahtuu tänne :) Otat esim. jonkun kuvakäsittelyohjelman ja sillä muutat kokoa, mä käytän gimppiä mut niitähän on monia :)
Kyllä mullakin masun koko vaihtelee, aamusin on vähän hillitympi ja syömisen jälkeen menee usein ihan pinkeeksi, kovaksi ja jopa epämukavaksi palloksi. Pitäiski alkaa pistämää merkille, et onko jotku ruuat erityisesti mitkä sen tukalan olon aiheuttaa toisinaan.
Laittakaa ihmeessä masukuvia jos jaksatte/viittitte. Kiva seurailla miten muillakin masut kasvaa :) Eikähän sen masun paljas tarvi olla jos epämiellyttävältä tuntuu itseään silviissii paljastella[;)]
Kiitos muuten kaikille masukommenteista ja varsinkin illil..pötsi [:D]
Mä tein nyt koneelle ihan kansion masuasukille ja ajattelin esim. kerta viikkoon/kahteen aina senhetkisen masukuvan päivittää. Laitoin sinne ekat ultrakuvatkin :)
Tänää tuli siis 19vko täyteen ja kahdeskymmenes lähti käyntiin. Eli viikon päästä on puoliväli selätetty mun ajatustyylillä vaik
Arwenin kans samas kohtaa mennäänkin :)
Mä tossa toisella palstalla ainakin tuskailin kun mitään selkeitä liikkeitä en oo tuntenu ja varsinkin viime päivät ollu tooosi hiljasta.. No eilen illalla sit join n.litran kokista ja nauroin tunnin maha kippurassa ja silmät märkänä voimahalin sanasammakoille(takuuvarma pahanmielen viejä) ja nukkumaa käydessä tyyppi sit monottelikii mua useamman kerran![:D]
Tais vetää herneet nenää ja potki johonkin hermoon, tuntu meinaa siltä ku ois saanu pienel viiveel aina sähköiskun monotuksen jälkee[:-][:D]
Nytkii tuntuu potkuja[:)]
Mä en tota bolakorua ole ajatellut ostaa vaikka ajatus kiva onkin :)
Tukivyön/vaatteen sijaan tilasin viime to ja oletan että se tulee alkuviikosta postista[:)]
Taikapilvestä tilasin ja se carriwellin 13.95 maksava oli valintani.
Laitanpa osotteen jos jotakuta kiinnostaa vilkasta :)
http://www.taikapilvi.com/product_info.php?cPath=14_16&products_id=25
Marilyn, kiva tuo ajatuksesi lapsenkin kannalta kuvia teettää[:)]
Mä en ole enää vuosiin digikuvia tettänyt oikeiksi kuviksi..[&o] Koneelle niitä vaan tulee kerättyä ja omiiin kansioihinsa koottua[:D]
Tosin meinaan lähiaikoina vähän kuvia teettää kun tahdon laajentaa kuvakollaasiani tuohon seinälle.
Perheenjäsenistä ja rakkaista ihmisistä+eläimistä kuvia omissa kehyksissään niin että ovat aina lähellä :)
Jospa jouluna saisi vähän lisää napsittua ja jättää sen homman ensi vuodelle.
Musta ja miehestä ei taida olla ainuttakaan yhteiskuvaa, eikä miehestä oo kuvia muutenkaan. Meidän parisuhde ei ole ihan sellainen eikä ole yhdessä mitään ihmeitä koettu/tehty, jota ois tullu kameralla ikuistettua. Se myös inhoaa kuvattavana oloa, joten en oo kauheesti viittiny kuvia nappailla.
Kovasti mies on kyllä koittanu mulle mieliks olla ja ei olla riidelty juur ollenkaa monee viikkoo. Ystävällinen on ollu ja ajattelevainenkin toisinaan :) Tänään kanto mulle teetä ja aamupalaa sänkyyn samalla laulaen..AAMULLA HERÄTYS SÄNGYSTÄ POIS...[:D] Kello oli 8.30 aamulla, et en ollu ihan kauheen kiitollinen ajoituksesta su aamuna vaik ajatus ihana olikin[;)] [:)]
Lootuska.Mä olen kanssa tuosta sykkeestä kuullut niinpäin, että tytöllä olisi korkeampi mut loogistahan se tosiaan olis et riippuu ihan siitä mitä se vaavi on tekemäs ennemminkin kun sukupuolesta. Mut mielenkiintostahan se ois tietää onko sanonnoilla mitään pohjaa eli kerron kyllä pe ultran jälkeen, jos vastauksen osaan antaa :)
Tähän mennessä sykkeestä osaan sanoa vaan et ekalla kertaa oli n.160 ja nyt viime neukussa oli 145-149.
Te jotka ootte jo RU:ssa olleet niin miten on käyny LA kanssa, onko pysyny arvio ihan samassa kuin aiemmin?