Täällä ollaan..:)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja embu83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun piti tulla tänne purkamaan sydäntäni, kello on jo vaikka mitä mutta ei tässä kyllä uni tule.
Yksikseni iltaa vietin kotona, normaalisti telkkaria katsellen, kunnes päätin lähteä vielä vessaan ja nukkumaan. Pyyhkiessä paperiin jäi hieman verta. Ei mitenkään kirkasta mutta punaista kuitenkin, eikä siinä ollut mukana hyytymiä yms. Enempää sitä ei tullut, toisella kertaa pyyhkiessä hyvin haalea jälki tuli paperiin ja siihen se loppui. Ei sitä verta pöntössäkään näkynyt, eli ei sitä valumalla tullut. Säikähdys/järkytys tässä vaan on melkoinen, kaikki mennyt tähän asti niin hyvin. Ja keskenmenon kokeneena se pelko on jatkuvasti läsnä..

Heti tietysti yritin netistä selata kaikenmaailman sivuja joilla aiheeseen liittyvää tietoa, no eihän siellä mitään ole mikä oloani helpottaisi. Mielessäni yritän ajatella että veri on peräisin jostain kohdunkaulalta/limakalvoilta, mutta pelottaa silti. Aamulla kyllä soitan heti neuvolaan että haluan sydänäänet käydä kuuntelemassa, ei tätä asiaa voi vkonlopun yli jättää tai saan jonkun hermoromahduksen. Järjellä yritän ajatella että jos jostain vakavammasta kyse niin verta olisi tullut kai enemmän, ja se olisi ollut täysin kirkasta? Toisaalta taas ei tässä mielentilassa mitkään järkipuheet auta..

embu83 tai muut joilla jo lapsia/jotain tietoa asiasta: Olen huomannut viime päivinä harjoitussupistuksia, maha siis muutamia kertoja pingottunut kovaksi ilman mitään kipuja, ja mennyt hetkessä ohi. Tämähän ymmärtämäni mukaan on normaalia? Mutta, voisiko tämä pieni vuoto liittyä noihin supistuksiin?

Yritän lähteä sänkyyn edes lepäämään, ei tämä hermoilu ainakaan auta.. Toivotaan parasta!

Ja lisäys vielä edelliseen: toissapäivänä siis kävin neuvolassa ja kaikki ok, vauvan sydänäänet +160. Eikä ole mitään kipuja tai muutakaan epänormaalia ollut.

Voih, toivottavasti sait NIINA_1 edes vähän unta. Soita ihmeessä sinne neuvolaan, voihan olla esim. joku tulehdus tai sitten vain liittyä kohdun kasvuun. Tunnetko jo liikkeet?
Harjoitussuppareihin ei pitäisi liittyä tälläistä, en ole ainakaan ikinä kuullut, niiden ei pitäisi nimittäin tehdä kohdunsuulla mtn, ainoa tehtävä niillä on harjottaa kohtua tulevaan.
Tiedän yhden kaverin jolla tuli olisiko ollut vielä viikolla 18 tai jtn ihan kunnolla verta yhtenä päivänä mutta nyt hänellä on aivan ihana kohta vuoden vanha tyttö tuhisemassa kainalossa..:) en usko että sinulla on mtn hätää, tai masukilla. Mutta soita ihmeessä sinne nvl:aan...

Jaahas..mun vauva hikottelee..:) Ei kästänyt kauaa, mut oli ihan selkee..:) voi toista. Minusta se ei ole ehkä maailman ihanin tunne ku vauva hikottelee masussa.

[url=http://lilypie.com][/url

Tilopas iso kuva..:D no mutta oli pakko laittaa uusi kun tuntuu että se on kasvanut kauheesti taas. Kuva otettu siis rv 21+3.

Niina, luulis et sul on vaa limakalvot ohuet ja kuivat ja sieltä vähän vuotanu kerran noin vähän tullu. Mut soita vaan neuvolaan ni saat rauhan mielelles! eI oo kiva olla jos koko ajan pelottaa ja huolettaa...Oon hengessä mukana ja uskon kyl et kaikki on ok! :)

Multa mitattiin vime neuvolassa se sf-mitta ja olin viikolla 17 mut ei se täti sitä näköjää mihkää ylös kirjottanu, tais joko sekoilla tai mitata hupia[:D]

Mua jänskättää aika lailla tällä hetkellä..kohta ois lähtö rakenneultraan![:)]
Saas nähdä mitä siellä näkyy!

Niina_1: Toivotaan että kaikki on kunnossa, kun ei sen enempää verta kuitenkaan tullut. Joku pieni verisuoni saattanut mennä rikki tms..Oon jostain lukenut, et esim seksin jälkeen saattaa tulla verta, kun herkät suonet kohdunkaulalla menee rikki. Uskon että asiat on hyvin ja täälläkin ollaan hengessä mukana!

Embu83 : Masu niiiin sulonen ja pyöreä[:D]Taidan itekin pistää pian päivitystä masukuviin, kun nyt ihan oikeesti näyttäisi että maha on todella alkanut alhaalta pyöristyä. Aamullakaan ei ole enää littana eikä pysty vetää sisään niin kun ennen on huijannut[:D]Ja kohdun rajat tuntuu selvästi selällään maatessa, kova pallero siellä, ja ulottuu noin navan korkeudelle.

Nyytti: Sullakin se ihanuus on nyt sitten edessä, tsemppiä ja unohtumattomia hetkiä. Tulehan sitten kertomaan kaikki!

Mä en tiedä mua jotenkin välillä ressaa toi painonnousu, kun tuntuu että sitä vaan tulee ja tulee, nyt jo 8kg, vaikka en todellakaan syö yhtään ylimääräistä eikä ole mitään mielitekoja tms. Eikä mun mielestä niitä kiloja edes niin huomaa muualta ku masusta, eikä oo turvotuksia tai mitään. No kai tää on vaan outo tilanne, kun eihän paino ikinä oo näin äkkiä noussut[:D][:D][:D] No tää on taas joku vaihe[;)]

Kyllä sitä onneksi jokusen tunnin sai nukuttua, onneksi tuo mieskin tuli juuri silloin kotiin kun tänne kirjottelin niin ei tarvinnut yksin olla. Hetki täytyy vielä odotella kun neuvolan puhelinaika alkaa vasta klo 12..

embu83: Aivan ihana masu sulla! Kyllä mä oon tuntenut liikkeitä jo parisen viikkoa, selvästi jo tuntuu varsinkin iltaisin. Yöllä kun sängyssä pyörin ja kuulostelin niin kyllä sieltä muutama muksaisu tuli [:)] Itsekin tuossa mietin että liitttyisiköhän tämä kohdun kasvuun, sillä vatsa kyllä ollut pari pvää sellainen kireän oloinen, ihan kuin joku sitä venyttäisi. No niinhän se vauva taitaa tehdäkin [:)] Tai sitten kuten Nyytti sanoi niin limakalvoiltakin tämä voisi olla peräisin, sen verran vähän sitä tuli.

Kiitos myös anelselle lämpimistä ajatuksista!

Mäkin odotan täällä Nyytin rk-ultra kuulumisia..:) Kiitos, masu on joo pyöreä ja mulle tavallista ihan edessä, ei näy siis takaa..se on kyllä ihanaa kun maha alkaa kunnolla näkyä ja kasvaa...kunnes sitten on niin iso että hengittäminen ja käveleminen on tukalaa sekä nukkuminen. Mutta onneksi meillä siihen vielä aikaa ja nyt saa ihastella itteään joka peilistä..:D Laita anelse ihmeessä kuva tänne..:) musta on niin kiva nähä samassa vaiheessa olevia masuja..kyllä voikin olla niin erilaisia...:)

Hei. Toivottavasti Niinalla on kaikki hyvin, käsittääkseni pieni veren vuoto on ihan normaalia. Embulla on ihanan "iso" maha jo. Harmi kun se ei itselläni vielä näy ja painokin noussut hyvin vähän, mutta jospa se kohta nousis. Ens viikolla on rakenneultra, se vähän jännittää...että mitä siellä näkyy. Toivottavasti mieskin pääsis työkiireiltään mukaan. Enkä vieläkään tiedä kysynkö vauvan sukupuolta. Mulla on viimeaikoina ollut vähän mieli herkällä ja pinna kireellä, kun on ollut kaikenlaista stressiä. Välillä raivostunut ihan täysin ja sitten kauhistellu, että mitä se aiheuttaa masuasukille. Onko muilla ollut samoja tunteita?

Noniin, neuvolaan soitin äsken. Terveydenhoitaja sanoi että noin vähäinen pyyhkäisyvuoto on raskauden aikana normaalia ja siitä ei tarvitse huolestua. Peräisin tod.näk. limakalvoilta, tai kohdun kasvusta johtuvaa pientä tiputtelua. Jos vuoto muuttuu verisemmäksi ja runsaammaksi, ja jos ilmaantuu alavatsakipuja nyt vkonlopun aikana niin sitten vaan päivystykseen. Kun eihän mulla ole nyt kipuja ollut, ja liikkeetkin tuntuvat. Mainitsin kyllä että vatsa pari pvää ollut kireän tuntuinen ja pinkeä, epäili liittyvän juuri siihen kohdun kasvuun. Eiköhän tässä säikähdyksellä selvitty [:)]

Täällä jännityksellä minäkin odottelen Nyytin rk-ultra kuulumisia [:D] Itselläni ensi vkon perjantaina aika, viikko siis vielä odoteltava.

Heippa kaikille!
varmasti niina_1 säikäyttäny, vaikka onhan sitä koko ajan tienny et sitä pientä vuotoa voi tulla ja et on nomaalia, mut silti...mut hienoa et kaikki nyt kunnossa!
   Meillä oli keskiviikkona rakenneultra ja kaikki oli hyvin ja paikoillaan niinku pitikin[:)] Heti alkuun pikkukaveri näytti äitille ja isille keskaria[:D] naurettiinki et np-ultrassa meil on kuva missä näyttää kieltä ja nyt keskisormi pystyssä et lupaileeko tulevalle hyvää [:D]
   sukupuolta ei täällä (LKS) enää kerrota[:@], tosin eipä meidän toukka sitä ois kätilön mukaan paljastanukkaan vaan pysy kippuralla otsa kiinni mahan pohjassa[:D] ihanaa oli toinen nähdä ja seuraavan kerran nähdään ilmeisesti vasta kun hän haluaa ulos!
   Onpa kiva nähdä masukuvia kaikilta[:)] mukavat viikonloput!

Iltaa tytsyt!

Rakenneultra takana ja oli aika kokemus kyllä! Kätilö oli todella mukava :)
Heti alussa kerroin et on sellanen tilanne että mies ei missään nimessä halua tietää sukupuolta ja mä taas kovin, eli jos se saattuu näkymään niin et uskaltaa arvailla niin miestä pitäis pyytää poistumaan.

Vartin verran siinä tutkaili ja mittaili ja sit sanoi et nyt saattais jotain  näkyäkkin ja mies sit siirty käytävälle odottelemaan loppuajaksi.
Vaavi oli koko ajan takapuoli pystyssä ja jalat levällää mut toki kuvakulma muuttu aina vähän sen liikeiden mukaan.
Sano aluksi ettei nää mitään poikaan viittavaa, eli tyttö taitaapi olla tulossa.
Minä ikionnellisena, koska tyttöä kovasti toivoin ja sellanen olo oli ollutkin!
Hetki siinä juteltiin ja katseltiin ja sit kätilö sano et hetkinen.. taidankin perua puheeni, ihan ku tossa näkyis pippeli ja tuolla kivekset, eli taitaa sittenkin olla poika. Satavarmasti ei uskaltanu sanoa mut siihen tulokseen tuli että taitaakin olla poika. Yhden kuvankin sain jossa jalkoväli selkeesti näytillä ja kyl se vaan siltä näyttää et siel jotain sojottaa vaik kuinka päin kattois heh [;)]
Poika olikin heti toisena mun toivomuslistalla[:)][;)]
Monenlaisia tunteita ja ajatuksia pyöriny, mut niitä purin jo tuolla toisessa ketjussa niin en nyt tähänkin samoja rustaile :)
Pääasia siis että kaikki näytti olevan ok! Mitään rakenteellisia vikoja ei näkynyt, kasvanut oli just oletusten mukaan ja täytti päivälleen viikot, joita viime ultrassa laskettiin. Eli tänään 19+5 ja LA sen mukaa 18.4 (mutta sehän säilyi 20.4 kun ei noin pienen eron takia muutettu)

Kaveri oli ihme asennossa koko ajan, jalat tuolla korvien tasalla eikä suostunu itteesä oikasemaa vaik kätilö hölskytti ja tärisytti mun mahaa, totes et kaveri on joku fakiiri[:D]
Kätilö mietti pitkään et miten päin se tuolla masussa ylipäätään on ja joutu toteamaan et tyyppihän on poikittain[:D]
Kaikki mitat sai hienosti otettua ja koska tyyppi oli monasti päälaki meihin päin ni mä en aina tajunnu kuvasta mitää heh.
Selkeetä profiilikuvaa ei saatu tyypin asennon takia mut 4 kuvaa mukaan silti sain. Selkeämpiä vauvan näköisiä kuvia oli kyl ne ekan ultran otokset.
En ikävä kyllä taas muista mitään mittoja kun ei se niitä mulle mihkää kirjottanu. Eli koosta en osaa sanoa mitään.

np lukeman kysyin kun se asia jäi vähän späselväks viimeks ja tämäkin kätilö ihmetteli et miksei se edellinen ollu mulle oikee mitää suostunu kertomaa. Et alle kolmen sen kuuluu olla ja mulla oli 1.7 eli ihan normaalin rajoissa, et turha huolihan mulle tuli kun ei kertonu et on ok, vaik toki se koostuu monesta asiasta ja seuloissahan ois voinu olla jotain vialla.

Mullahan asiat harvoin menee ihan putkee ja lisätutkimuksiin pitää mennä istukan sijainnin takia.
Kätilö tutkaili pitkään ja sanoi et se näyttäis olevan etuseimässä alhaalla ja sit kiertyvän takaseinämää(näytti mun silmää isolta se istukka!) Eli jos se on synnytysteiden edessä, ni se on sektio edessä. Saattaa kuulemma myös aiheuttaa vuotoa sitten myöhemmin jos se tuossa alhaalla on.
On hyvin mahdollista et se siitä siirtyy ja työntyy vaavin kasvaessa ja tällä hetkellä ei asiasta tarvi hätäillä.
Varasi mulle ajan lääkärille lisätutkimuksiin eli istukan sijainnin kartoitukseen viikolle 28. Lääkäri tutkii sitten sisäkautta ultralla ja samalla kattoo vaavinkin eli silloin vois vielä varmistaa tuon sukupuolenkin. Kätilö totes et saampahan nähä vaavinkin taas ultrassa et ihan normali toimenpide se on :) Jos on edelleen edessä/tiellä niin asiaa seurataan ja tarkistellaan synnytykseen asti.

Pitkä viikko takana ja tunnemylläkkä ollu taas melkoinen tänään. Jotenkin muuttu vielä astetta todellisemmaks tämä odotus kun osaa nyt ajatella pikkuista omana pikku poikana, ei "vaan" sukupuolettomana vauvana niin sanotusti.
Jotenkin ollu tunteet tooosi pinnassa ja kun miettinyt mitä mä sit mun pikkunassikalle hommaisin ja mitä sen kans tekisin ni tippa tullu auttamatta silmään!

Ihan täysin en uskalla luottaa vielä ja sinistä ostella, vaan odotan lääkäriaikaa mut taitaa tosiaan olla poika meille tulossa :)

Niin ja vaa´lla kävin tänää ekaa kertaa viime neukun jälkee ja painoa tullu tähän mennessä, eli melkein puoliväliin kaikenkaikkiaan n.3.5kg

Tässä vielä kuva tältä päivää.

Huomenta kaikille!

Kuinka sitä onkaan aina viikonloppu aamuisin näin pirteä, jaksan ihmetellä[:D]No ehkä se on siinä, että kun illalla menee kymmeneltä nukkumaan ni ei kait sitä unta sitten mistään riitä tonne puoleen päivään. Ja toisaalta ihana yksin kisujen kans touhuilla kun mies on vielä unten mailla muutaman tunnin.[:)]

Nyytti ihanaa kuulla kokemuksistasi ja että kaikki on hyvin. Ja toivotaan että tuo istukkakin ajan mittaan löytää oikean paikan:-)Mitäs luulet kuinka onnistut mieheltäsi salaamaan poika uutisen?Onko siinä ultrassa ite helppo huomata kumpi on vai osaako sen arvioda tehdä pelkästään kätilö?

Nyytin maha aivan valloittava[:)]Hyvää vauhtia on jo kasvanut

Taidan itsekin laittaa päivitystä masukuviin, kun tuntuu että oikeesti viikossa on nyt kasvanut ihan hirmusesti ja vihdoin alkaa jotain tapahtua. Ainakin itselleni uskottelen niin [:D]

Jospa sitä lähtis tänään vapaapäivän kunniaksi kierteleen vaik kirpputoreja ja ehkä löytäis sieltä jotain pientä[;)]

Kuva siis rv 19+3, pientä pömppöä pukkaa[:D]

Hei olis kiva tietää, että millasissa hommissa kaikki työskentelee, miten on mennyt raskauden aikana töissä ja kuinka pitkälle uskotte pystyvänne työskenteleen?Esim onko raskasta työtä tms...

Itse työskentelen lähihoitajana, tähän asti on mennyt oikein kivasti, joskin alun pahoinvointi oli ärsyttävää, kun liikun paikasta toiseen ja sit ei aina tiennyt että mihin pääsee oksentamaan[:D]Meillä on tosi kiva työporukka ja auttavat aina tavittaessa. Uskon että pystyn vielä pitkään tekeen töitä jos ei mitään ongelmia tule. Ainoa ongelma tulee oleen loppuvaiheessa se, miten ison mahan kanssa pystyy asiakkaita esim. suihkuttamaan ahtaissa tiloissa, miten jaksaa siivota ym.. Kumarteltuja, pukemisessa avustamista on paljon...oon siis kotihoidossa. No kaiken näkee sitte aikanaan ja toivottavasti saa tehdä työtä vaan mahd. pitkään[:)]

Viikonlopputervehdys täältä sateen keskeltä!

Onnea hirmuisesti Nyytille poikauutisten johdosta [:)] Toivottavasti istukka löytää paikkansa. Mitäs ajatuksia mahdollinen sektio sussa herätti? Ihana maha sulla kyllä on! Ja miksiköhän mä oon koko ajan kuvitellut sut brunetiksi? [:D] Mulla oli painoa tullut ekasta neuvolasta viimeisimpään (9+1-19+2) 1,9kg. Mutta siis jos ihan raskauden alusta lasketaan niin varmaan myös mulla se 3-3,5kg melko lähellä.

Mulla jäi vähän pelkoa sen pienen vuodon jäljiltä, koko ajan pelottaa että kaikki ei kunnossa. Jotenkin tuntuu että vauva ei potki yhtä vilkkaasti ja paljon heikompia potkuja kuin aiemmin. Eilispäivänä en varmaan muuta tehnytkään kuin kuulostelin että tapahtuuko tuolla mahassa mitään, kyllä sieltä muutama pieni potku tuli. Vauva vaan tod.näk. vaihtanut asentoa ja potkii nyt johonkin mistä se ei niin selvästi tunnu. Voi olla että jos ei vilkastu niin maanantaina ihan oman mielenrauhan vuoksi voisin käydä ne sydänäänet kuuntelemassa neuvolassa.

anelse kyseli työkuvioista: Mulla on se tilanne että tällä hetkellä olen työttömänä, ja tod.näk. tulen myös olemaan vauvan syntymään asti. Tavallaan se on musta ihan mukavaa, en ole ikinä ollut mikään "työ-ihminen". Jos pitäisi valita mieluisin ammatti niin se olisi mulle varmaan kotiäiti [:)] Vaikuttaahan tämä tottakai rahalliseen tilanteeseen, mutta pienemmälläkin pärjää kun käyttää rahaa oikein.

Anelse, alkaa sullakin jo pömpöttämään tosiaan :)
En tiedä miten salaaminen tulee ooonistumaan, yrittää pitää ainakin. Ja ei me tosiaan pahemmin vauvasta tai muustakaan jutella tai kauheasti aikaa varsinaisesti yhdessä vietetä et ehkä se onnistuu ihan hyvin. Saa nähä.

Ultrasta niin ei se nyt vissiin aina ihan selkeää ole, ja ei tää munkaan oletus ihan satavarma siis ole. Oikeasta kuvakulmasta kun pääsee jalkoväliä katselemaan niin pystyy sitä itsekkin arvailemaan kyllä.. Ekana siel ei nkyny mitää ja sit seuraavks näkykii ja ihan selkeesti. Mut mä aion varmaa suht neutraalinvärisellä linjalla pysyä sinne lääkäriin asti kun se varmaan osaa vielä varmemmin sanoa. Ei sillä et vieläkään oisin mitää kyl ostellu heh, tänäänkään en taida kirpparille keretä kun nii paljon hommaa.
Laitampa tähän vaavin "pippelikuvan" niin näette muutkin.
Vähän selostusta vielä kuvasta, jos ei niin itsestään selvää ole.
Eli oikealla alhaalla on pää, kaula jää mustaan kohtaan pään vasemmalle puolelle. Pään ylpäpuolella on jalkaterä ja siitä puytyy seuraamaan säärtä alaspäin polveen joka kasvojen edessä/vasemmalla. Polvesta reisi lähtee ylöspäin ja vasemmassa yläkulmassa kaverin peppu pystyssä. Jalan vieressä näkyy siis tuo uloke aika selvästi...Ja ihan ylimpänä kuvassa toista jalkaa.

Niina.. En kyl osaa sanoa miks luulit mua brunetiks[:D] Vaalea ja luonnonkäkkärä tuo on aina ollu mitä nyt joskus värjäilly nuorena[;)]
Sektiosta.. no ennemmin mä haluaisin synnyttää kun mennä suunniteltuun sektioon varmaan. Mut pääasia et lapsi tulee terveenä pihalle joten sillä mennään mitä lääkärit parhaaksi näkevät. Toivon kyllä et pääsis edes kokeilemaan luonnollista synnytystä :)

Työstä, niin mä olen kello-ja kultasepänalan erikoismyyjä. Eli töissä kultasepänliikkeessä.
Työ on ajoittain stressaavaa ja kiireistä ja meitä kun on vaan kaks.
Pomo jättää aika pal mun vastuulle ni välil tulee henkinenja fyysinen väsy liikettä pyörittäessä mutta pidän työstäni. Fyysisestikkin siel on toki paljon siivottavaa ja tehtävää ja seisomatyötähän se pääsääntöisesti on, vaik meil edes lasitiskiä löydy minkä takan pitäs muka stondaa[;)] Nyt jo meinaa olla puhinaa aiheuttavaa alavitriinejä siivota et saas nähä sit loppuvaiheessa miten käy kyl.
Työajat on aika persiistä eli työmatkoineen mä oon kotoa poissa 9.00-18.30 eli vapaa-aikaa ei oikein ole, ja olenkin miettinyt miten asiat toimii sitten kun töihin palaan..
Loppuun asti aion varmaan töissä olla ellei se istukka sit aiheuta ongelmia kovasti vuotamalla tms.

Oi..ihania masuja täällä..ja Kyllähän tuosta voisi Nyytti vähän luulla että on poika..:)

Minäkin olen lähihoitajan ammatissa, toiselta koulutukselta Merkonomi. Entiedä jatkanko työpaikallani kun on aika mennä takaisin töihin, tällä hetkellä olen siis hoitovapaalla kotona. Tiukkaa tekee, mutta on se niin ihanaa touhuta lasten kanssa kotona..:) Kolmosen jälkeen menen aika pian takasin työelämään...tai opiskelemaan. Ehkä sitten kun hän on 1,6 vuotias. On alkanut kiinnostaa ihan eri ala kun mitä nytten teen..mutta katsotaan.

Kuopuksen aikaan kun olin siis töissä lähihoitajan hommissa (vanhuksia hoidin), niin taisin lopullisesti jäädä kotiin rv 28 tiennoilla. Syynä oli jatkuvat supistelut jotka välillä äityivät kivuliaiksikin ja selkäkipu mikä oli kokoaikasta sieltä rv 24 asti. Sama juttu taisi muuten olla esikostakin, että kotiin jäin joskus rv 28 ja ihan samoista syistä.

Nyt on mennyt kyllä niin hyvin tämä raskaus siinä mielessä, että noista kummastakaan en ole ainakaan vielä kärsinyt...toiv. ei vielä tarvitsekaan.

Heips!!
Viimein tänne keskusteluun uskaltaudun liittyä, tiivisti olen keskustelua koko raskauden ajan seuraillut.  Elikkäs jospa vähän itestäni kertoisin näin aluksi, olen Satakunnasta 23v. ja odotan toista lasta nyt viikkoja kertynyt 20+2 ja LA 15.4. Esikoinen on poika ja on nyt 1v7kk.

Kaikki on tähän mennessä mennyt hyvin alkuraskauden pahoinvointia lukuunottamatta [:)].
Masu tuntuu kasvavan kovalla vauhdilla ja potkuja tuntuu melkoisesti päivittäin.
Ensi viikolla olisi edessä rakenneultra kovasti jo jännittääkin..

Mitenköhän tuollasen kivan aikajanan saisin? [8|]

Tervetuloa mukaan :)

Tuon janan saa esim. osoitteesa lilypie.com
Sieltä teet mieleisesi trickerin ja lopussa valkkaat pseudoHTML koodin jonka liität sitten allekirjoitukseesi. Sen voit tehdä oma käyttäjätili kohdasta kun selailelet tekstejä alaspäin kunnes näät tyhjän kohdan jossa lukee allekirjoitus.
Oma käyttäjätili tulee näkyviin kun menet keskusteluihin, niin tuonne sivun yläreunaan.

Takaisin