Moips. Mä luotan suomalaiseen terveyshuoltoon ja otan rokotteen heti kun se mulle tuikataan;)
Mulla ei miehestä oo huolta, päinvastoin. Se on tosi huolehtivainen, kantaa ruuat eteen ja siivoo ja pitää kainalossa jne. Mulle ei peittojen heiluttelu oo pitkään aikaan maistunu, jotenki pelkkä kullan kainalossa köllöttely on vaan niiiin mukavaa. Miehelleni oon yrittäny sanoa et harrastetaan vaan ettei sen olo käy tukalaks, mut mun tahti on sille kuulemma ihan ok... vähän mietityttää kuitenki, vaikka ei me kumpikaa olla koskaa mitää seksiaddikteja oltukaan, mutta kivaahan se on! Toivon et se pitää ite huolen itestää eikä vaa oo liian kohtelias mulle[:D].
Mä taas päinvastoin oon kannustanu miestä lähtee kavereiden kans ulos ja nauttimaa niin kauan ku voi. Alkoholisoitumisesta sen kohalla ei todella oo pelkoa..
Meiän vauveli on nimeltään Kale. Mä sitä enemmän käytän, nimi viittaa mun miehen suvun miesten toiseen nimeen, joka on mun mielestä oikeesti kauhee, en haluis jatkaa perinnettä jos meille poika siunaantuu.. Ja keskustelu siitä on avattu hyvässä hengessä[;)]. Mutta vauva saa nyt olla Kale, niin kauan ku jotain muuta sille keksitään, tai se paljastuu tytöksi tms.
Mulla ei vieläkää mitää "erilaisia" tuntemuksia oo masussa. Joku sanoo et vauvan "osuma" on niin erilainen ku mikää muu tunne vatsassa, ettei siitä voi erehtyä. Mulla on ollu tän viikon aikana harvoin jotai hipaisuja, mutta se voi yhtä hyvin olla jotai liikettä suolistossa. Mutta se on tuntunu eri puolilla alavatsaa, ja ollu tosi hento yksittäinen osuma, joka ei välttämättä oo toistunu enää samana päivänä... Oiskohan ne vauvan liikkeitä? Kuitenki huomenna on jo 17 viikkoa täynnä.
Maha pömpöttää, mut välillä mietin et kauhee jos mä vaikka oon vaa lihonu. Maha näyttää vielä vähän sellaselta, et ihanku ois vaa syöny vähän liikaa. Olin ihan kade ku mun kaverilla, joka on mua 1,5 viikkoo pidemmällä, oli napa jo melkee pullahtanu ympäri[:D]. Mulla on niin syvä napa et oikee ootan millon sen pohja tulee esiin. Ha haa!!