Heissan ja hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!!
Niinhän tässä nyt sitten kävi, että kaksi erittäin rankkaa iltavuoroa teki tehtävänsä ja täällä ollaan flunssan kourissa peittojen alla. Eilen oli vähä semmonen olo, että ei ole normaali olo ja aamulla sit heräsin tukkoseen oloon ja paikkoja kolotti. Vedin kyllä itseni töissä ihan piippuun ja varmaan vaikutti sit vastustuskykyyn. Ei mulla kuumetta ole, mutta en viitsi lähtee viimesillä voimilla töihin, kun on nyt toi pienikin mahassa, niin ei varmasti tee kummallekaan hyvää. Nyt siis vaan lepäillään...No jos tässä jotain hyvää on, niin näkeepähän nyt ainakin linnanjuhlat[;)]
Niin juu ja viime yönä iski taas iskias oireet ja sängystä nousu oli aivan tuskaa. Muutenkin tuntuu että vatsalihakset ja nivuset on nyt kovilla, kun maha kasvaa vauhdilla. Että niin hienosti täällä[:D]No kyllä se taas tästä kun pari päivää lepäilee.
Huomenna sit sinne ultraan vaikka pää kainalossa, nimittäin täällä Tampereella saa tosi huonosti aikoja vaihdettua.
Eilen täyty alkaa vanhoja farkkuja uudistaan, kun tahtoo aina istuessa painaa alamasua ikävästi. Näin ensi hätään leikkasin molempiin reunoihin vyötärökaitaleessa semmoset halkiot, jos vähä auttais. Äiti lupas auttaa sit ompeleen jonkinlaista resooria. On mulla yhdet mammafarkutkin, mut ostin ne niin aikasis, etten enää kunnolla mahdu niihin[:D][:D][:D]
Kummeista kummitäti on jo varma, on mun paras kaverini. Kummisetä on vähän hakusessa, kun miehen paras kaveri on mun ex-mieheni, ja ne on sopinut että ovat toistensa lapsien kummeja. No tää mun exä ei kuitenkaan mielestäni sovi lapselle esimerkkiä antamaan enkä muutenkaan hänestä erityisesti pidä, joten menee vähän vaikeeks. Mieheni kyllä tietää että mulla on tämän exän kanssa ikävä menneisyys ja uskon kyllä että ymmärtää jos en häntä kummiksi halua. Olen jo siihen joutunut sopeutumaan, että hän on mieheni paras ystävä ja sitä kautta joudun häntä silloin tällöin näkemään. Oikeen kauniit ja rohkeet kuvio, jestas sentään[:D][:D]

No eiköhän se kummisetäkin löydy aikanaan[:)]
Niina_1 valtava masukka sulla jo[:D]taidat olla hoikka luonnostaan, kun näkyy noin hyvin[;)]
Junnnumasu ihanan siro massu[:)]