Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huh, tuleepa tänne viestejä hurjaa tahtia! Mutta hauskaa, kun meitä on jo näin paljon, ja olen puaprun kanssa samaa mieltä siitä, että on kiva, kun mukana on paljon kolmenkympin tietämillä olevia esikoisen odottajia, johon joukkoon itsekin kuulun. Kannatan myös Zyrin ajatusta siitä, että esikoisen odottajille voisi hyvin tehdä oman pinon, jossa voisi jakaa juuri tähän tilanteeseen liittyviä ajatuksia. Vaikka samassa veneessähän tässä kaikki ollaan aiempien lasten lukumäärästä huolimatta. :)
Mä en ainakaan tässä vaiheessa ole innokas tulemaan mukaan fb-ryhmään, jos sellainen perustetaan. Mieluummin kirjoittelen toistaiseksi täällä anonymiteetin suojissa. Hieman mietityttää, että jos ryhmä perustetaan jo nyt, niin lopahtaako keskustelu täällä sitten ihan kokonaan…
Omassa olossa ei ole oikeastaan tapahtunut muutoksia. Pahoinvointia ei onneksi vieläkään ole, ja rintojen arkuuskin on vähän hellittänyt. Muutaman viime päivän olen ollut tosi väsynyt, mutta tänään virtaa tuntuu taas riittävän. Pitää siis yrittää käyttää se hyödyksi!
Toivotan jo tässä vaiheessa hyvää viikonloppua kaikille! Saan töissä istua koneella ihan tarpeeksi, joten viikonloppuisin yritän pysyä poissa koneen ääreltä.