Syysmasujen lista!

tervehdys kaikille! täällä superinnokas tuleva äippä, ikää vauvan syntymisen aikaan 34v., la 25.9, synnytys ilmeisesti Porvoon sairaalalla, ensimmäinen ipana tuloillaan siis. onko ketään muita Porvoon lähialueilta joille olis syysvauva tulossa?
koskaan en oo mihinkään foorumiin kirjotellu, mutta tämä kinnostaa nyt sattuneista syistä niin paljon, että piti liittyä. ei hajuakaan onnistuiko tickerin lisäys, mutta yritetää nyt kumminki...emoticon

Heippa hei! Täällä olisi yksi mamma lisää syyskuisiin... la. on 20.9 olen 23v tulokas on perheen toinen lapsi ja sairaala on tyks

Vieläkö ehtii mukaan? :) Raskauden suhteen kauhiaksi pessimistiksi tunnustautuva uskaltaa ehkä JO NYT ilmouttautua, kun viikkoja takana melkoisesti.....
Eli ensimmäistä odotan, ikää 28, LA 24.9. ja sairaala ei oo vielä varmistunu.

Ja täällä laskettuna aikana 26v, odottaa toista pikkuista ja synnytys TYKS:ssä. :) Laskettu aika on 9.9.

Hei! La on 20,9 :) toista odotan, ja ikää on kohta 24v... :) Synnyttämään meen Seinäjoen keskussairaalaan.

Heippa! Täällä kanssa ilmottauduttaisiin mukaan:) La on 4.9 ja toinen lapsi olisi kyseessä. Sairaala olisi kos ja ikää itselläni 24.v

Listaa on nyt uusittu! Sitä on karsittu nyt niinkin rankalla kädellä kuin ketkä ovat kirjoittaneet yhdenkin kirjouituksen maalis-huhtikuun ajalla. Jos joku listalta tippunut sitten yhtäkkiä aktivoituukin niin listalle on aina helppoa lisätä ihmisiä! :)

Seuraavia tietoja kaivataan, että saadaan lista täydelliseksi:

Rainbow - ikä? ja synnytyssairaala?

Nika - la, ikä, monesko lapsi, synnytyssairaala?

Hele81 - la, ikä, monesko lapsi, synnytyssairaala?

SannaL - synnytyssairaala?

öttiäinen - la, ikä, monesko lapsi, synnytyssairaala?

TeSu82 - la, ikä, monesko lapsi, synnytyssairaala?

Hansku80 - la, ikä, monesko lapsi, synnytyssairaala?

T77 - la, ikä, monesko lapsi, synnytyssairaala?

Hannamon - la, ikä, monesko lapsi, synnytyssairaala?

Tuiks - la, ikä, monesko lapsi, synnytyssairaala?

Suolalamppu - synnytyssairaala?

Junnua odotellaan syntyväksi meidän perheen 3.lapseksi LKS:ssä 16.9 ja minä pakerran häntä tähän maailmaan 29 vuotiaana ;)

La 10.9. ja ikä vielä tuolloin 23v, toinen lapsukainen ja synnäri E-KKS. :)

Enpäs ole muistanut päivittää tätä minun tietoa listasta eli synnytyssairaala on Naistenklinikka.

Ei tainnut ekalla tulla sivuille saakka. Eli LA on 20.9. Ikää silloin jo 39 ja laitos on K-PKS kolmas kerta.

Pääsisinkö takaisin listalle?

Ilmottaudun kanssa mukaan eli laskettuaika 29.9. ensimmäinen lapsi tulossa ja ikää tällä hetkellä 22v. mutta synnytyksessä 23v.

Pitää taas koittaa aktivoitua kirjoittamaan :D Eli nöttösen olis tarkoitus syntyä 5.9. Kysissä :) Minä oon 23v. ja esikoista siis odotan.

Elikkäs täällä olis yks mamma lisää:) Laskettu-aika on 24.9.11,ikää on 22v. ja pienokainen on ensimmäisemme:) Synnytysairaala on K-PKS.

Mami ilmottautuu, ikää 24 ja la ois 10.9. Sairaalaa en oo viel päättäny, joko OYS tai LKS. Onneks ei sitä tartte ihan ekana päättää :) Nii ja ensimmäinen vaaveli on perheeseemme tulossa <3

Takaisin