Syysmasujen lista!

Kokeillaas josko nyt toimisi...
Eli täältä varovaisesti ilmoittaudun mukaan.

LA 9.9 ja neljäs on tuloillaan. Salaa toivon että samalla tulisi myös viides. On sellainen olo, että kaksoset voisi olla tulossa, mutta oireita sen puolesta ei kyllä ole. Ensi tiistaina tuo mahdollisesti selviää ultrassa! Kunhan vaan jaksais odottaa siihen asti!
Synnäristä ei ole vielä hajuakaan.

Jos nyt jo uskaltais hehkuttaa eli tämänkin mamman vois kanssa lisätä tohon listaan:) LA on meiän esikoisella 20.9 laskurin mukaan ja Lohjan sairaalaan pitäis ilmeisesti mennä. Ikää mulla on 24.

Hei,
täälläkin yksi syysmasu ilmoittautuu :)
Laskettuaika 17.9. synnäri KOS ikää minulla on 23v. ja pikkukakkonen tulossa! Toivotaan että kaikki menee hyvin.
Onnea muillekin odottajille!

Tervetuloa joukkoon!! Mukava saada tänne mukaan myös omaa ikäluokkaansa ja laskettu aikakin näyttäs meillä olevan ihan lähekkäin.Onko teille tulossa ensimmäinen vai joko on kertynyt ennestään monta.Meillä täällä vilistää pikkuinen Viivi 2v ja kouluun lähti juuri poika 11v.Meksikkossa viettää miun esikoiseni Jonna 17v vaihtovuottaan ja sitten meillä on vielä enkelivauva Sisu joka viime talvena syntyi rv26 ja eli vain kolmetuntia,mutta jatkaa tätä eloa sydämmissämme.Minulla on tosiaan hieman henkisesti raskas odotusaika edessä kun ei osaa luottaa noihin maagisiin 12 viikkoon ,että oltas turvallisilla vesillä.Mutta viikko kerrallaan ja eiköhän sitä saada onnelisina ihanaa nyyttiä ensi syksynä ihailla:)

Hei Pamppis,

Tämä vauva on minun kuudes ja mieheni ensimmäinen. Minun vanhin tyttö on myös 17v. ja hän asuu omillaan jo. poika 16v. asuu isällään. Meidän kanssamme asuu pian 13v. täyttävä tyttö, 9v. tyttö ja ensi syksynä kouluun menevä tyttö.
Minulla ei ole kovin suuria pelkoja odotukseen, keskenmenoa en ole kokenut. Mutta joka raskaudessa minulla on ollut voimakasta pahoinvointia 5-7 viikosta 17-20 viikkoon. Että tässä niitä kauhulla odotan, tähän menessä on ollut vain pientä
Viimeisestä synnytyksestä tulee pian seitsemän vuotta. Tosi hyvin on unohtanut kaikki muut paitsi pahoinvoinin. Niinpä paljon tietoa netistä olenkin etsinyt ;D
Voimia sinulle odotukseen ja toivon todella että nyt menee kaikki hyvin loppuun asti.

Täällä myös uusi odottaja! Lauantaina plussattiin kahteen kertaan, olin niin yllättynyt kuinka nopeaan tulinkaan raskaaksi. Sitä ollaan nyt 5viikkoa ja 5 päivää raskaana-LA olisi 17.9 :)
Ensimmäinen neuvola on 8.2 :) Innolla odottaen masua jo :) Kovasti jo rakastetaan tätä "nyyttiä", vaikka alussa ollaan. emoticon

5.9        ensimmäinen             Kätilöopistolla jos nyt pysyy asukki turvassa :)

tosiaan unohdin laittaa myös ikäni elikäs tänään täytin 24v. :) ja ensimmäinen lapsi on tulossa :)

Varovaisesti ilmoittaudun mukaan joukkoon. Ihan alussa vielä ollaan, mutta toivotaan parasta (ja pelätään pahinta)...

Eli la on 28.9, ikää 29, ensimmäinen tuloillaan ja synnärinä Jorvi.

LA 21.9 (ellei ultrassa viikot muutu) ensimmäinen lapsi ja ikää tulevalla äidillä 20v sairaala KSKS

Nonii eli mähän olen jo tuola listalla mut laskettu aika on muuttunut 1.9.2011 ellei sitten ultrassa vielä muutu :)

Ilmoittautuisin mukaan listalle :) Eli laskettu aika ois näil näkymin 18.9, ikää on 23 vuotta, eka raskaus ja Tyksiin toivottavasti sitten pääsen synnyttämään!

Takaisin