Syysmasujen lista!

Täällä olis laskettuaika 22.9.. Toista odotellaan, esikoinen täytti juuri 1 ja itse kanssa täytin juuri 21 vuotta. Sairaala jossa synnytän on hyvinkään sairaala :)

Laskettuaika 10.9 toista muksua ootellaan ja ikää tulee toukokuussa 27. Keski-suomen keskus sairaalassa olis synnytettävä.

Kävin jo tammikuussa ilmottamassa itseni listalle, mutta nimi on näköjään kadonnut. Mukana kuitenkin ollaan edelleen ja ensimmäisen lapsen laskettu aika olisi 8.9. Ikää on 33v ja synnytyssairaala Jorvi.

Laitanpa minäkin itteni tänne :) Eli laskettuaika ois 6.9, ikää 20 ja eka lapsi. Synnyttämään mennään OYS:iin.

T77 Listaa on karsittu kertaalleen ja sieltä on pudotettu pois sellaisia, jotka ovat listalle ilmoittautuneet, mutta eivät ole tulleet mukaan keskusteluihin tai joista ei ole pariin kuukauteen mitään kuulunut. Voin toki lisätä sinut takaisin listalle, mutta olisi kiva jos liittyisit mukaan myös keskusteluihin! :)

Moi!

Kävin kyllä tossa maaliskuun lopussa kirjottelemassa... Harmi, jos nimiä on otettu enemmänkin listalta pois. Itseäni ainakin kiinnostaa, jos löytyy ihmisiä joilla laskettu aika ja sairaala osuu samoihin, oli sitten aktiivisia kirjottajia tai ei. Tämä siis vain minun mielipiteeni ja sinä olet listaa aktiivisesti hoitanut, joten on ihan ymmärrettävää, että hoidan sitä kuten haluat. Joten älä ota tätä mitenkään pahasti, kerroin vain toisen näkökannan asiaan.

Nyt on lista muuttanut vähän muotoa ja saanut uuden tyttö/poika sarakkeen. Toivottavasti kelpaa!

Edelleen kovasti kaipailen monen tietoja listaan!!

Ihan mielettömän hieno toi uus lista! Hatun nosto kyllä siitä et oot jaksanu nähdä noin paljon vaivaa!!emoticon  onks tota vaikee päivittää?

marini_ Kiitos ja hyvä että uus lista miellyttää! Oli mulla vähän kokeilemista, miten saisin parhaiten tehtyä siistin listan, mutta nyt kun sen tekniikan handlaan niin ei oo vaikeaa päivittää :)

Hieno on uusi lista. Oli näköjään jäänyt mulla ilmoittamatta monesko lapsi tulossa. Eli ensimmäinen:)

LauraElina-
keksippä nyt joku kiva kuvaus tonne tyttö/poika osioon siittä että me pimitetään tieto :D Ylläri? taikka jotain :)

Tässä tää minkä olen unohtanut laittaa :)

Niin ja vuosi tuli lisää huhtikuussa elikä nyt  28-vuottaemoticon

Synnyttään menen K-HKS  emoticon

Heippa! Ilmoittaudun, eli la olisi 13.9. ja ensimmäistä pukkaa... Synnäri olisi PHKS. :) Niin ja olen 26-vuotias!

Takaisin