Syysmasujen lista!

Aivan. listalle pitäis ilmottautua. :)
Ikä 20, tosin ensviikolla sitte (4.2) 21v.
La 16.9 Ja toinen lapsi. <3
Niin ja TYKS:issä taidetaan taas synnyttää. :)

Ensimmäisen lapsen laskettu aika olisi 8.9., olen 33v ja synnytyssairaalana Jorvi

LA Ma 26.9, ikää on 19 vuotta. Tyksissä synnytän näillä näkymin. JA ENSIMMÄINEN ON =) Im happy!

Ilmottaudun nyt täälläkin,
eli pikku kakkosta odotellaan näillänäkymin la 20.9, ikää 22 ja synnyttämään suuntaan Kättärille :)

Samoin täällä syysvauvaa odotellaan. Olen yli 30v ja ensimmäistä odotellaan, joten olemme miehen kanssa todella innoissamme! :) Laskettu aika on 10.9.

Ilmottaudumpa vielä tännekin.

Laskettuaika näillä näkymin 6.9, ikää 24v, toista muksua odotellaan
ja synnytys K-PKS.

Ilmoitan varman lasketunajan sitten ekan ultran jälkeen! Se voi vähän heittää, kun minun kierto on ollut mitä sattuu. Sitä ei ole ollut juuri ollenkaan...

Ilmoittaudun mukaan listalle :)
Laskettuaika olisi näillä näkymin 30.9.
Ensimmäistä odotellaan ja kovasti jännittää!

Heips!

Laskettu aika 24.9.2011, ikä 30 v. ja ensimmäistäni odotan.

Asun Englannissa ja synnytän kotona yksityisen kätilön avustamana.

Moikka! Eka ultra takana ja tällä vaihtu siis laskettu! :) 6 päivällä onneks vain.
eli uus la on 10.9!

Laskettuaika siirty ihan mojovasti eli 15 päivällä siirtyi :D eli uusi LA on 16.9.2011 ;DD

Laskettu aika siirtyi nyt neuvolakäynnillä muutamalla päivällä aikaisemmaksi eli 25.9.

Neuvolassa kun laskevat sen edellisten kuukautisten mukaan riippumatta kierron pituudesta, itse oon kyllä varma, että hedelmöitys on ollut vasta vähän myöhemmin. No muutetaan päivää varmaan taas taaksepäin seuraavan ultran (9.3) jälkeen.

14. ja 16.9 näyttää olevan meidän suosituimmat päivät :) Toinen on mun syntymäpäivä ja toinen mun laskettuaika :D

Ilmottaudutaan,

ikää 33, 1. lapsi, laskettu aika 7.9. ja synnytyspaikkana kätilöopisto, Hki

Tääki ilmottautuu syysmasujen listalle emoticon
 Oon 24vee ja laskettu aika on 4.9 .. ja OYS synnytyspaikkana !

Takaisin