Syysmasujen lista!

Täältä myös varovainen ilmottautuminen :)

Laskettu aika 21.9, 25-vuotta on kertyny ja ennen vauvan syntymää tulee vielä yksi vuosi lissää, ensimmäinen tulossa :)

Mä en oo tajunnu kertoa ikääni kun olen ilmoittaunut listaan, eli 26v tällä hetkellä, mutta syksyllä olenkin sitten vuoden jo vanhempi taas eli 27v.
Synnytyssairaala on selvinnyt myös : kätilöopisto. :D

Eka Ultra takana, joten nyt ilmoittaudun listaan! :)

LA 10.9.2011, Ikä 34v, ensimmäinen tuloillaan ja NKL

heips :) laskettu aika muuttu jokusen päivän etteenpäi... elikkäs läskettu aika on nyt sitte 12.9.2011 ! :)

Mä muutan pois tosta 12. päivästä ja korkkaan ton 13.9. kohdan  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/r015.gif[/img]
Ja jos siihen laittas sit iäks sen 26 ku se tulee kuiteski tos parin kuukauden päästä täyteen....

Päätin itsekin ilmoittautua ekan ultran jälkeen :)

Eli ikää on muutaman viikon päästä 27, eka lapsi ja TYKS ilmeisesti synnytyssairaalana.

Heippadihei,

nyt on käyty varhaisultrassa ja vähä varmempi laskettu aika saatu! Se on 14.9. - aikaistui siis parilla päivällä.

Ilmottaudun kanssa mukaan eli laskettuaika 29.9. ensimmäinen lapsi tulossa ja ikää tällä hetkellä 22v. mutta synnytyksessä 23v.

Np-ultra takana ja laskettu aika varmistui nyt virallisesti päivälle 24.9.
LauraElina: päivittäisitkö tiedot listaan ja poistaisitko tuplamerkinnät, kiitsa. emoticon

Moikka kaikille Syyskuulaisille !

Olen sivusta lukenut teidän kirjoitteluita jo pidemmän aikaa ja nyt ultran jälkeen uskaltaudun ilmottautua myös mukaan. Kolmas olisi tulossa, LA 16.9 ja ikää 29v (meillä muutes kätilö sanoi että nykyään ei enää alle 4 päivän muutoksilla vaihdeta laskettua  päivää, väitti et on valtakunnallinen tapa, jota hivenen mielessäni ihmettelin kun kuitenkin teillä on joillan ainakin vaihdettu LA muutamalla päivällä )
Niin ja taidan sit ensimmäisenä (?) ilmottautua synnyttään LKS:ssa

Hei Tesu82! minulle kätilö sanoi aivan samaa. Hän sai 3 päivää aikaisemman LA:n mutta sanoi ettei laskettu aika muutu mihinkään. Olin ihan hölmistynyt tästä, mutta olen jatkanut vanhalla LA:lla jos joku kysyy laskettua aikaa. .:)

Ikää on 25, mut 26 ku vaavien pitäs syntyy. La 16.9 ja satks synnärillä pitäis lapsosten nähdä maailma ensi kerran. 1. ja 2. tässä odotellaan. :)

np-uä takana ja tiedot menis näillä näkymin näin :
 La 24.9 , ikää 27 vuotta. esikoinen kyseessä ja mitä ilmeisemmin KOS on synnäri jos ei muuteta sitten kotiseudulle lähemmäksi isovanhempia :)

Ekassa ultrassa maanantaina LA siirtyi viikolla aiemmaksi, eli 17.9.

En ole ollut kovin aktiivinen täällä mutten mihinkään kadonnutkaan. :)

Tällä mammalla tuo ikä on muutunut tänään.. emoticon  Elikäs ikähän tällöin on sillon 25 vuotta.. Näköjään jääny toi sairaala ilmottamatta. Elikkä se olis L-PKS.

Takaisin