moikka kaikille pitkästä aikaa ja tervetuloa uusille minunkin puolestani! oon käynyt päivättäin lukemassa, mutta on ollut mukamas liikaa kiireitä et ehtis kirjoittaa... [:o]
aika on mennyt nopeasti, kun jouduttiin koko elokuu tyhjentämään miehen ja mun veljen puusepänverstasta (1000 neliötä), kun ei ole työt menneet niinkuin piti... iso rakennusfirma ei oikein maksanut laskujaan, ja siitä johtuen miesten firmaklle kerty laskuja siihen tyyliin, ettei ollut muuta keinoa kuin lopettaa koko homma. nyt on tullut vielä sen verran lisäongelmia, että tarvii siistin lopetuksen sijaan tehdä konkurssi. :/ eli stressiä on pukannut oikein urakalla, mutta nyt on asiat siinä pisteessä, että odotellaan käräjäoikeuden päätöstä/konkurssiin julistusta, jonka jälkeen alkaa sit jälkiselvittelyt. hyvällä tuurilla saadaan konkurssista paperi jo maanantaina, jolloin mies voi sitten ilmoittautua työttömäksi, että sais ees jostain jotain rahaa... onni onnettomuudessa on, että miehillä on osakeyhtiö, eikä pankkilainoja ole otettu (eli ei oo oma omaisuus kiinni yrityksessä). jos hyviä puolia muutenkin etsii, niin saapahan mies pitää tästä kolmannesta lapsesta isyysloman, kun aiemmista ei oo ollut päivääkään kotona! [:D] nyt ei enää tarvi itse tuota tilannetta sen enempää miettiä, tulee mitä tulee, kun itse ei enää voi tilanteeseen vaikuttaa. ehtii taas keskittyä tähän raskauteen ja muutenkin olemiseen!
sitten muihin aiheisiin... [:D]
ihana kuulla, että ensimmäiset lokavauvat alkavat päästä jo kotiin! täälläkin on kovin eletty mukana pikkuisten ensivaiheita! [:)]
erikoistsemppaukset kaikille, joilla on ollut enemmän murhetta raskauden kanssa, erityisesti Maheewille jaksamisia! kurjaa, kun ei ole mitään selvinnut ja eikä ole saanut enempää tietoa tilanteesta! toivottavasti kaikki käy lopulta hyvin!
nesteenpoistajista tuli mieleen vielä mansikka. siitä kuulin kesällä joskus jostain, ja ainakin mulla toimi jonkun verran... eli kun syö mansikoita ja juo paljon vettä, niin senkin pitäis helpottaa...edes vähän. jos ei helpota, niin saa ainakin juosta muuten vaan sitten jatkuvasti pissalla! [;)]
te muut joilla raskausdiabetes: mitäs ootte mieltä, pitäisköhän olla alkuviikosta yhteyksissä tyksiin, kun oon nyt taas noita arvoja mittaillut tässä syyskuussa... tuntuu, että järjestäen joka kerta kun syö lämmintä ruokaa, tunnin arvot on jotain kasin luokkaa. elokuussa en edes mittaillut, kun siellä verstaalla oli syötävä mitä sattui olemaan. joskus heinäkuussa äitiyspolilla sanottiin, että arvot on sen verran hyviä, etti mitään tarvi tehdä, ja että "ota yhteyttä jos alkaa nousemaan". neuvolassa kävin viikolla, mutta neuvolan terkka ei sanonut mitään noista arvoista. itseä jäi vähän arveluttamaan, kun sf-mittakin oli hypännyt keskikäyrältä yläkäyrälle aika jyrkkään tahtiin. muutenkin olo on ollut nyt huonompi, kun pitkin päivää on ensin syömisen jälkeen sellainen "sokerikooma" eli silmät on ihan syhröisen tuntuiset ja tulee sellainen levoton ja samaan aikaan raukea olo, jonka jälkeen seuraa sitten "krapula", tulee ihan vetämätön ja väsynyt olo kun sokerit laskee... eli ei mikään mukava vaihtelu. mittasin äsken aamupana jälkeisen arvon, ja sekin oli 8.0, eli taidan kyllä soittaa sinne äippäpolille maanantaina joka tapauksessa.