Syyskuun syksyiset jutut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja samovaari
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kun pääsin kirjottamaan siitä että oon kade kun muut saa maanantaina synnytellä..... noooh...tänään siis meni vedet neljän aikaan päivällä ja nyut osastolla odottelen että tulis huimat supparit...kohdunsuu oli alkututkimuksessa 2,5cm auki.

blinga ok, jaxuja sinne. Koht se on ohi tämä odottaminen.

Tinztinz Onnea matkaan! Hyvin se menee :)

Minsu  Täältä isot onnittelut ja halit vielä kerran :D

Surusydän77  Mä pääsen kyl tulee keskustaan jo aikaisempaa, jos pääsisit tulee? Mun numba löytyy mun tiedoist, ni ilmottele

Tsemppiä tinztinz, siellä sinullakin jo tosi kyseessä ja kohta pieni käärö sylissä! [:)] Kohta se on meillä lopuillakin edessä. Voi että [:)]

Aatelkaa!! Me ollaa kaikki kohta äitejä!!!!

JEEEEEE!!!!

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][;)][;)][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Lintunen: Jos kerran kuopiossa asut, niin kun mennään ukon kanssa nurmexeen voitais tulla vaikka siihen torin liepeille kahville ;D

ALKUPERÄINEN: TuuliEnkeli

Tsemppiä Tinztinz ja voimia <3
Kohta on siullakin oma tuhisko sylissä...

Ja onnittelut Mirzukalle pikkuprinssin johdosta.
Kokemuksesta sanon, ett lastenklinikalla on parhaimmat hoitajat.
Kerroppa Tuukka "Takkutukalta" terveisiä...

Mie täällä itkeä tihrustan näiden jo syntyneiden pienokaisten takia.
Voi mikä onni on meitä kaikkia kohdannut,
kun pitkän odotuksen päätteeksi saamme pienokaiset syliimme <3

Täytynee huomenna sanoa, missä huoneessa Tuukka oli?

Onnea Mirzukalle vauvasta [:)]

Täällä vielä kokonaisena, oli väärä hälyytys...mutta pitää kuulemma aina tarkastuttaa kun epäillään lapsivettä.
Kokoarvio oli 2670g ja kohdunkaula madaltunut sekä melkein kahdelle sormelle auki. Ilmeisesti ei pysy loppuun asti.

Olin viikonloppuna taas koulutuksessa, joten sen takia en päässyt heti kertomaan tilannetta.

Nyt oon ihan kotona ja pesen pyykkiä, sairaalakassi pitäis pakata (isäntä jo painosti, että koita nyt jo pakata), vauvan tavaroille pitäisi tehdä tilaa (kaikki nyt pinnasängyllä)...mitä vielä...

Aurinkoista maanantaita kaikille !

Tsuba

ALKUPERÄINEN: Jihuu

Lintunen: Jos kerran kuopiossa asut, niin kun mennään ukon kanssa nurmexeen voitais tulla vaikka siihen torin liepeille kahville ;D

Ai, millonkas ootte tänne päin suuntaamassa? :) Ei kuulostaisi yhtään hassummalta.

moikka!

ihan hassua lukea, että niin monilla on kunnon pesänrakennusvietti käynnissä, kun itse on ihan lamaantunut ja poikki. [:D] luulen kyllä, että johtuu mulla noista sokereista, kun ne on viime päivät ollu ihan outoja... mutta ei jaksais mitään tehdä, ja eilen nukuinkin melkein kolmen tunnin päikkärit! menin vielä illalla nukkumaan ysin jälkeen, yöllä kävin vaan kerran (!) pissalla ja heräsin aamulla, kun lapset kömpi meidän sänkyyn seiskan jälkeen. oli vissiin vähän univajetta... oli kyllä mukava nukkua yö niin, ettei herännyt joka kyljen kääntöön, niin kuin yleensä. tai sit oon vaan nukkunut koko yön samassa asennossa. [;)]

tänään onkin sitten jännä päivä, kun niin monille on tänään vauvoja lupailtu! tsemppiä kaikille laitoksille! [:D]

mä olen saanut nyt sit taas kiusakseni pahoinvoinnin, höh. vähän yli viikon on taas ollut, ensin piti oksentaa joka toinen aamu, sit joka aamu, ja eilen tuli oksennettua sit illallakin. ja kokoajan on kuvottava olo! en kyllä jaksa, jos tätä on taas loppuun asti (eli jonku kuukauden), niin kuin edellisessä raskaudessa! [&:]

Lintunen

Varmaan joulun kieppeillä, kattoo nyt onko matka liian pitkä toukalle.. Kun sinne nurmexeen on yli 500km ja turvakaukalos saa pitää kerrallaa pari tuntia ja sit pitää pitää puolentunnin tauko, eli matkasta tulee tosi pitkä ja sit ku on tullu noihin peltipoliiseihin ne välimatka rajottimetki [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Toisaalt ois ihana päästä sinne päin, kun ukko  kumminkin haluaa päästä laskettelee tahkolle ja vuokattiin, kun tääl eteläs nää rinteet on mitä on.. Ku juteltii just sitä et ois hyvä ku ois matkalla joku tuttu, jonka luokse vois vaik jäädä yöx niin matka ei tuntuis niin pitkält.. mut kattoo sitä nyt täsä sitten lähemmin [:D][:)]
Millo sul oli LA?

Oma koti kullan kallis. Sairaalasta kotiuduttu lääkkeitä lisäilty ja vähennetty nyt on sokerit edelleen sekaisin. Saa nähdä saako ne kotona kuntoon. Ainakin pitäisi olla nyt paremmat mahdollisuudet. Nyt on tabletit ja kahtaa lai insuliinia. Paikat on vielä ummessa mutta pehmenneet. Eli odotusta jatketaan yhdessä koossa. Ihanaa kun illalla pääsee omaan sänkyyn nukkumaan oman kullan kainaloon. <3 <3

Onnea kaikille tänään syntyneille[:)][:)][:)][:)]!!

Aaaai minä jo mielessäni ensi viikkoa mietin [:D] Mutta täällähän sitä ollaan silloinkin! Joo onhan tuo melko pitkä matka ja etenkin pikkuisen kanssa, saattaa muutama tunti tuhraantua matkustamiseen..... LA on 21.10. Mut katsellaan ihmeessä sitten, kun on ajankohtaista! [:)]

Apua näitä vauvojahan alkaa tulla maailmaan ihan tosissaan. Jotenkin oman vauvan syliin saaminen tuntuu vielä niin kaukaiselta vaikka millon vaan voi tulla lähtö, hurjaa! Jaksamisia ja suurensuuret onnittelut kaikille, joiden pienokaiset tänään syntyy [:)]

emyne mulla kans samanlaisia fiiliksiä kun sulla, uskomatonta, kuinka nopeasti tää odotusaika on OIKEESTI loppujen lopuks mennykää.. välil tulee sellasii uskomattomii hetkii, et ei meinaa vaa millää ymmärtää et herran jestas, mulla on vauva mahassa :o pieni elävä olento, joka me ollaan rakkaan kanssa saatu aikaseks. aika suurta. <3 ehkä senkin takia välillä vaikea uskoa että on vauva mahassa, kun ei tiedä kumpaa sitä odottaa, niin se on "vaan" vauva, RAKAS vauva :)<3
noh, reilun neljän viikon päästä viimeistään sitä sit on äiti, ihan siis todellisesti. hurjaa ajatella. tänään siis 38+0 tuli täyteen, vauva vois tulla vaik heti, mut ite voin kyl odottaa viel pari viikkoa, koti ei ole valmis vielä pientä varten :D

onko muille tullu sellasta epäuskon hetkeä, että aika hurjaa, mulla on vauva mahassa, vaikka kokoajan tiedostaakin että siellä sellainen on? :D siis tosi vaikee selittää, ja kuulostaa ihan tyhmältäkin, mutta toivottavast hokaatte mitä tarkotan :D

mitäs muuta teidän syksyynne kuuluu? :)

vointeja kaikille.<3

magenta, erittäin tuttu tunne. Oonko mä oikeesti raskaana ja oikeesti jo näin pitkällä!?! Se on kohta täällä ja sitä on niin vaikea tajuta. Toisaalta tahtoo toisen hetipian ulos tänne. Toisaalta se tuntuu vielä kaukaiselta ajatukselta.
Vaikea uskoa, että tuolta kohta punnataan ulos täysin uusi ihminen ja persoona, jossa on pala mua ja pala rakasta ja silti ihan täysin oma itsensä.... <3

Magenta ja zil, mulla aivan täysin samanlainen olo! Tiedostaa, että siellä se vauva on masussa, mutta ei sitä jotenkin käsitä. Se tuntuu niin uskomattomalta.. Pieni, oikea ihminen minun sisällä ja me ollaan yhdessä saatu se aikaiseksi.. <3 Aika hurjaa [:D] Taitaa sitten vasta kunnolla konkretisoitua, kun pikkuinen syntyy ja sen ensimmäisen kerran näkee [:)] Jotenkin ei osaa kuvitella sitä hetkeä.. Eikä osaa ajatella miltä toinen näyttää! Mutta siis tiedän täysin miltä teistä tuntuu [:)]

jihuu - ei me ainakaan koskaan olla noudatettu moista turvakaukalo-aikaa. Silloin ajetaan, kun vauva nukkuu ja pysähdytään, kun vauva herää ja silloin pois kaukalosta. Eli aika turhaa hössötystä tuo, että vain pari tuntia maksimissaan saisi vauva olla kaukalossa. Erasia on sitten se, jos kaukalo on kotonakin käytössä ja vauva on siinä oikeasti joka päivä tuntitolkulla. [:)]

Mää oon täällä naureskellu kauhun sekaisin mielin kun oon miettiny tätä mun painon nousua.

Mulle on tullu painoa todella reilusti ja muutenki kun olen roteva niin paino on nyt 95kg suunnillee. Sitten kun mies painaa 55kg niin olin miehelle sillee että voi vittu mää painan 40 kiloo enemmän ku sinä vaikka oon selvästi lyhyenpi. [:D]

Paras asia kolahti tuon sanomisen jälkeen kun tajusin että meidän seefferi on melkoisen iso ja painaa sellaset 38kg.
Heitin naamalle ilmeen että oon mukamas kamalan surullinen  ja tokasin

-Niin ja mää oon niiiiiiin läski että vaikka sää heittäisit koiran olalle niin painan kuitenkin enemmän, mitä te yhteensä![:(]

Ja purskahettii lopulta molemmat nauruun

Ronkuli - pääasia, että saitte molemmat siitä naurut. Ja painosta pääsee pikkuhiljaa synnytyksen jälkeen eroon, kun alkaa liikkumaan. [:)] Mulla vielä vuoden takaiset raskauskilot roikkuu mukana, joten on kyllä mistä alkaa pudottamaan, kun sen aika koittaa. Ihan ekaksi, kun olen synnytyksestä toipunut, koitan ottaa sauvakävelyn taas elämääni, se on oikeasti tehokas painonpudotuksessa.

Takaisin