moikka moi,
taalla reykjavikissa on tanaan kaunis aurinkoinen (tosin tuulinen) paiva ja mieli tekisi ulos. miehella on asiaa pankkiin, mutta sitten ulos kavelylle raittiiseen ilmaan. taidan tehda pannarin ja ommella verhot odotellessa.
krista87, kylla taallakin puutuu kadet ja jalat etenkin yolla. minulla on auttanut kun tekee kasilla paljon, neulominenkin auttaa paivasaikaan, kasi jumppaa siis. tyokaveri suositteli sellasia hierovia palleroita mita voisi rutistella, aktivoi verenkiertoa ja sillai myos poistaa turvotusta. jalkoja olen koittanut hieroa minka pystyn tai laittaa miehen hieromaan etta liikkuis nesteet siellakin. :) on mulla lentosukatkin, mutta kaytin niita viimeksi kesalla tyoreissulla suomessa kun piti seista kaikki paivat konferenssissa.
tinztinz toivottavasti saatte sulle jotain toimivia unitroppeja jotka ei haittaa vauvaa, kamalaa olisi jos ei saisi yhtaan nukuttua. tsemia sinne siis uniasioihin ja tuutulautu!! mina herailen kovasti, mutta nukunkin kylla. nyt varsinkin kun ei ole niin valiksi mihin aikaan menee nukkumaan ja milloin heraa. mina osaan kylla paikkaroidakin ihan hienosti, tosin harvemmin tulee nukuttua paivaunia.
seksista..
kylla me ollaan viela seksia harrastettu, tosin ei yhta usein kuin. miehen kanssa juuri tasta puhuttiin pari iltaa sitten ja nyt uudestaan kun mainitsin tasta keskustelusta taalla, etta hanta vaan hairitsee tietoisuus siita etta oma lapsi on siina valissa tai osallisena, etta se nyt vaan ei ole eroottisin mielikuva. ja kylla ma sen tyystin ymmarran, kylla ittellakin vahan himot laantuu kun kaveri alkaa takoa mahassa etta hei ma kans ma kans!! mutta muu laheisyys korvaa kylla puuttuvan seksin, tai siis kai sita pari kertaa viikossa kuitennii on koinittu :) niin ja on mun ainakin jo aika hankala liikkua joten kylla se haittaa mua itteanikin jo. mies litistyy tyystin mun alle tai muuten vaan hankalaa.. hahaha
eilen illalla kiireesti pistin kasaan sairaalakassia (tai sulloin kaiken vauvan vannaan, kun ei sattunut laukkua kasille, saa mies sitten latoa kassiin :) kun tuli sellainen olo etta pian mennaan, lahipaivina ainakin.. enpa tiia.. tuskinpa vaan, mutta oli kylla aika haipakkaa supistusosastolla eilen koko paivan ja nyt on kylla vuotanut niin reilusti valkovuotoa etta olisko tuo nyt se yokon yokko limatulppa mika sielta vuotelee? kattellaan..
no ollaanhan tassa jo 37lla viikolla joten kylla se jo saa tulla jos haluaa, tai ne, mua vielakin valilla tuntuu etta siellon kaks pyllya pystyssa.. hahaha paranoidat lentelee taalla :)
hyvaa paivan jatkoa kaikille ja hymyja ja hyvaa mielta!!
Maaru[:)]