Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jee! 500!
Ja sitten se tunne, kun tajuat joutuvasi odottamaan salaiselle puolelle pääsyä yli 2 viikkoa. :arghh:
#liittynytfoorumillevastasyyskuussa

Onpas täällä hoitajia! Minä opiskelen kans sairaanhoitaja-kätilöksi. Vielä teen hoitsun opintoja, ja just nyt lasten ja nuorten hoitotyön harkkaa. Kätilöhommiin oli tarkoitus päästä ensi syksynä-seuraavana keväänä viimeistään, katotaan kuinka käy. Saiskohan näistä vauvojen teoista opintopisteitä!? Mulla kuitenkin toinen jo tuloilaan opiskeluiden aikana. Onnea lapanen koulupaikasta ja tsemppiä opiskeluun!Onpas täällä hoitajia! Minä opiskelen kans sairaanhoitaja-kätilöksi. Vielä teen hoitsun opintoja, ja just nyt lasten ja nuorten hoitotyön harkkaa. Kätilöhommiin oli tarkoitus päästä ensi syksynä-seuraavana keväänä viimeistään, katotaan kuinka käy. Saiskohan näistä vauvojen teoista opintopisteitä!? Mulla kuitenkin toinen jo tuloilaan opiskeluiden aikana.
![]()
Hups, söin ison läjän metrilakua, sitten vasta jälkikäteen muistin että eihän sitä saisi nykyisten suositusten mukaan raskaana syödä ollenkaan..![]()