Onko jotkut jo päässeet sinne salaisen puolelle?
Pyynnön laitoin eilen, mutta hyväksyntää ei ole vielä tullut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla olisi maanantaina viisaudenhampaan poisto.. tekevätköhän raskaana olevalle? Olen tammikuusta asti odottanut kunnalliselle puolelle tätä aikaa (meillä hammashoito hieman ruuhkassa kunnallisella puolella), ärsyttää hieman jos se siirtyy taas eteenpäin. Mutta mietityttää, millaisia puudutusaineita tms käyttävät
Mulla olisi maanantaina viisaudenhampaan poisto.. tekevätköhän raskaana olevalle? Olen tammikuusta asti odottanut kunnalliselle puolelle tätä aikaa (meillä hammashoito hieman ruuhkassa kunnallisella puolella), ärsyttää hieman jos se siirtyy taas eteenpäin. Mutta mietityttää, millaisia puudutusaineita tms käyttävät
Raskaanaoleville on sopivia puudutusaineita, että tuskin on ongelma. Muistat vaan mainita raskaudesta. Ja kannattaa sinne ehkä kuitenkin soittaa ja varmistaa asia.
Mulla oli viime raskauden kohdalla puudutukselle tarvetta ja silloin ainakin lääkäri sano että olen riskiviikoilla joilla puudutuksen vaikuttava-aine saattaa ehkä aiheuttaa sikiölle jotain. Siirrettiin operaatiota sitten turvallisemmille viikoille.
Mulla ei oo vielä mammavitamiineja pitää käyä ostaan heti huomenna. Tyroksiini pitää kans heti huomenna nostaa 25 prosenttia...
Mulla oli viime raskauden kohdalla puudutukselle tarvetta ja silloin ainakin lääkäri sano että olen riskiviikoilla joilla puudutuksen vaikuttava-aine saattaa ehkä aiheuttaa sikiölle jotain. Siirrettiin operaatiota sitten turvallisemmille viikoille.
Joo on tyroksiini. Edellisistä odotuksista sain ohjeen neuvolasta nostaa 25 prossaa heti plussan jälkeen. Nyt teen siis samoin.