Syyskuun supinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja 7aimen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko moni aatellu liittyä salaiselle puolelle, kun se aukeaa? Mä en esikoisen aikaan sinne liittyny, mut nyt vähän hintsuttais, kun oon aika koukuttunu tähän foorumihommaan! :dance011

Kattoko kukaan muuten elämä lapselle-konserttia? Ihan ku Vartiaisella olis ollut vauvamaha?!

Kattoko kukaan muuten elämä lapselle-konserttia? Ihan ku Vartiaisella olis ollut vauvamaha?!

Mä katoin. Tosin vaan sen alun, missä kerrottiin sen Juuso-vauvan tarina. Se on mun kaverin lapsi! :Heartred Itkuhan siinä taas tuli, vaikka oon niiden tarinan kuullutkin jo aikasemmin! Toivottavasti ei joutuis ite koskaan kokeen mitään tollasta tai että ylipäänsä vauvalla ois kaikki hyvin, kohdussa ja sen ulkopuolella! :oops:

Nyt täytyykin äkkiä ettiä jostain kuvamateriaalia Vartiaisen mahasta! :grin

Minä kans liityn heti kun aukeaa :) olin esikoisenki ryhmässä salaisella puolella. Sielä paljon rennompi jutella kun ei tarvi miettiä päätyykö sanomiset johonkin artikkeliin

7 viestiä enään niin aukeaa:woot:

Edit. Jos kuitenkin 40:laughing025

Muokattu viimeksi:
Ei oo ollut mediassa mitään spekulaatiota Vartiaisen mahasta.. ehkä hän ei sitten ole raskaana. Kaunis asu kyllä!

Onnea _lapanen_! Toinen lähäri täältä huutelee. Oletko mihin ajatellut suuntautua?

Mä oon kanssa lähäri ja sen jälkeen oon opiskellu viel sairaanhoitajaksi :)

Noni kirjotellaas äkkiä noi viimeset 10 viestiä, niin salainen puoli aukeaa meille! :grin

Tuo lähihoitajakoulutus on siitä just hyvä että sen jälkeen voi jatkaa nii moneen eri juttuun :)

Takaisin