Huomenta! Se olis jo Helmikuu [;)]
Olo on ainoastaan flunssainen, ei mitään tuntemuksia. Kauhistuttaa!
Onko kukaan joutunut ottamaan esim. flunssaan panadolia?
On sellainen olo,että olen tehnyt väärin. Alkuraskaudestahan ei suositella minkään lääkkeen käyttöä.
Ystäväni (viides tulossa) sanoi,että voi huoletta ottaa, kunhan nyt ei ala napostelemaan kuin karkkia.
Itse olen ottanut ainoastaan pahimpaan olotilaan.(3krt/vrk.) parin päivän ajan.
Kaika: Kuulostaa niin tutulta. Meidän poikien onneksi, eivät ole talsineet... Itsellä tuntuu olevan tunteet niin herkässä,että pienikin asia saa napsahtamaan.Ei ole minullakaan tapana huutaa, korotan ääntä ja painotan sanoja[;)] Ja sitten kun olen aivan hiljaa, niin pojat tietää,että nyt on parasta poistua ja tehdä asiat niinkuin on sovittu [:D](koska viikkorahat ja mukava viikonloppu on siinä vaiheessa uhattuna)
PojanÄiti: Veit niin sanat suusta, tuli myös mieleen tuo kyseinen tutkimus.
Ja olikohan samassa äidin reflekseistä, eli nekin paranee. Miettikäähän tilannetta, jossa pieni lapsi syö/juo itse, ja muki on juuri tipahtamaisillaan...sadasosa sekunnissa äiti nappaa mukin,ennen kuin se tipahtaa lattialle. Tai sitten on jo ennakoinut,että saattaa tipahtaa, ja siirtänyt mukin keskemmälle. [:D]
Päivitin tuon listan, tervetuloa uudet joukkoon pulisemaan!
Nyt koittaa saada vähän jotakin kotihommia tehtyä, ja sitten lepäämään. Päivän jatkeita kaikille! [:)]