Syyskuun kuulumiset

Paljon onnea nyt ja tulevaisuudessa! Onneksi kaikki hyvin teillä ja pienellä miehellä loistava mahdollisuus selvitä elämään hyvissä käsissä! :Heartpink:Heartblue:Heartred
 
Onnea perheellenne Fanny!

Hurjalta kuulostaa. Onneksi asiat meni lopulta noinkin hyvin.
 
Paljon onnea fanny pienestä miehestä! Suojelusenkeleitä matkallenne myös tästä eteenpäin, helppoa ei varmastikaan tule olemaan, mutta onni on kuitenkin se oma lapsi!
 
Onnea hirmuisesti teille!! :Heartred Ihana kuulla, että kaikki on hyvin

Nyt on äippäpakkaus tullut ja vaatteet yms pesty.
Loppukuusta tehdään talokaupat ja alkaa remontti, jos marraskuussa pääsisi muuttamaan... Vähän kyllä jännittää miten sitä ite jaksaa sitten, mutta onneksi oma äitini on luvannut tulla siivoustalkoisiin ja mieheni isä rakennustalkoisiin. Eiköhän tästä hyvä tule.
Vielä olisi kaikki koulujututkin edessä päin, mutta siitä en kauheasti jaksaisi stressata! Olen siis ammattikorkeakoulussa 3 vuotta ja valmistumassa jouluna 2015.

Ja mitä siihen babyboxiin tulee, niin kait se sit hieman erilainen paikkakunnasta riippuen. Lastentavaraliikehän siihen kaikkea laittaa, joten kait ne pistää sinne mitä niillä on. Mutta suuria eroja tuskin on!
 
Onnea Fannylle ja koko perheelle! Pikkuiselle kovasti voimia nyt ja tulevaisuudessa! :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Lääkärissä käyty ja lääkäri sanoi että "tiesitkö että sinulla on kohdun uloin suu jo reilusti auki"...näin usein monesti synnyttäneillä on.....käytännössä mitä tuo tarkottaa ja onko muilla ollu tällästä?ny 4 raskaus eikä oo aiemmin ollu..onkns se limatulppa sielä sisemmällä suulla,vai eiks mul oo sitä enää?
 
Mä olen toissa ja viime raskaudessa, ollut sormelle tai kahdelle auki koko viimeisen kolmanneksen. Ei tarkoittanut mitään.
Toka syntyi rv 37 ja kolmas rv 36
 
Onnea Fannylle ja voimia pikkuiselle! Aika hurjaa, että nyt jo saatiin ensimmäinen joulukuinen maailmaan! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pikkuinen kasvaa nopeasti!

Kävin vähän shoppailemassa... Meni varmaan enemmän rahaa omiin vaatteisiin kuin vuosiin on mennyt yhteensä, mutta en voinut vastustaa kiusausta! Mennään lauantaina ystävien häihin ja mulla ei ollu mitään päällepantavaa, ei siis yhtään mitään! Ja onhan ne pikkujoulutkin tulossa ja sit joskus vielä ristiäisetkin... No, sitten sattui sokoksella olemaan sellainen myyjä, joka oli itsekin raskaana, ja se toi mulle suoraan sovituskoppiin suunnilleen kaiken mahdollisen mitä vois kuvitella raskaana olevalle sopiviksi juhlatamineiksi. En sit osannu lopulta päättää kahden hienon kokonaisuuden välillä, joten otin molemmat! Hupsista! Kenkineen kaikkineen meni melkein 300 euroa! Onneksi sattui asiakasomistajapäivät ja sain henkilökunta alennuksen vielä päälle... Eipähän tarvii taas vuosiin ostella itselle mitään vaatteita. Onneksi nää on sellasia, että ne käy vielä synnytyksen jälkeenkin päälle. Vähän kyllä hirvittää vieläkin tällanen tuhlailu...:oops:
 
onnea fanny pienen pojan johdosta, inshaAllah kaikki menee hyvin jatkossakin. kertoilehan kuulumisiasi välillä kun ehdit.
 
No kerrankos sitä :)
Ja sitäpaitsi juhlalliset "äitiysvaatteet" saa huutiksessa myytyä taatusti, siis sitten kun on itse laihtunut niin paljon, että hukkuu niihin :wink
 
Nämä ei onneksi ole edes äitiysvaatteita vaan ihan tavallisia juhlavaatteita. Ainoastaan joustavaa materiaalia, jossa vielä vatsan kohdalla sellaiset rypytykset, ettei venyminen haitanne. Toisessa sitten oli ylä ja alaosa erikseen, joten massulle jää väliin tilaa ja päälle saa löysemmän juhlapaidan. Ihan loistavaa palvelua kyllä sain! Itse en olisi tällaisia vaatteita keksinyt millään!
 
Paljon onnea ja tsemppiä fannyn perheelle!! Pidän peukkuja, että kaikki sujuu pikkumiehellä hyvin.♥

Itse en jaksaisi enää olla töissä. Mulla on nii laho pääkin, etten enää muista mitään. Kaikki paperit pyörii vaan ympäriinsä. Ajatukset on päässä ihan sekaisin.. Liikkuminen on hidasta, öisin herää supistuksiin tai vauvan potkuihin. Näköjään tämä viimeinen kolmannes on alkanut. :confused:
 
Tänään on ollut tehokas vapaapäivä! Pyykkämisen ja kodin siivoomisen lisäksi harvoin pihan ja leikkasin luumupuita ja pensaita. Hiukan pelotti kiivetä tikkaille! Nyt on koti ja piha siisti ja huomenna jos jaksais levittää syyslannoitetta niin olisin kovin tyytyväinen. Näitä tehopäiviä sais olla enemmänkin!
 
Meillä kävi aamupäivästä sellainen korutaiteilija kuvauttamassa itseään hevosten kanssa. Touhusin tuolla aikani, puunasin hevosia vähän siistimmiksi ja olin sitten avustamass myös itse kuvauksissa. Varmaan kaikkinensa olin jaloillani sellaisen 2tuntia, yhtäjaksoisesti ehkä tunnin. Ja se totisesti oli liikaa! Juuri ja juuri pääsin takaisin sisälle, ja voi luoja miten kipeä olinkin! Alaselkä, lonkat ja nivuset aivan tulessa. Onneksi esikoinen nukkui juuri kun tulin sisään, niin sain itsekin makoiltua hyvän tovin. Nyt ei enää niin kovasti koske, pääsen liikkumaan jotenkin, mutta aika hankalaa on. Toivottavasti vielä helpottaa tässä kun lepäilen.....
En muista tällaista edellisestä raskaudesta. Ja vielä pitäisi jaksaa se kolmisen kuukautta! Oi ja voi..
 
Toivottavasti helpottaa puapru! Inhottavaa jos nyt jo rajoittuu liikkuminenki! Mulla oli edellisessä raskaudessa loppuajasta kans tosi ankeeta ton liikkumisen kans ku kauppareissu jo vei kaikki voimat.. saa nähä kuinka kauan nyt jaksaa. Kipuja alkaa kyllä jo tulla nivusiin mut ei onneksi vielä nuin pahasti.
Parin viikon päästä ois töihin paluu:wink jännittää kyllä miten käy jaksamisen kans! Kuntoaalilla oon yrittäny käyä vielä ku pääsee yksin ylipäänsä mihinkään ja aika rauhallisesti saa sielläki jo ottaa.. rintalihasliikkeitä tehessäki alko supistaan! Ei kylläkään kipeesti mut en mä uskaltanu silti jatkaa. Reenin jälkeenki tuli jotenki inhottava paineen tunne. Nämä viimeset kuukaudet on kyllä hankalia! En kovinkaan nauti tästä raskaana olosta ja nyt ku maha alkaa olla oikeesti eessä ja tahti hidastuu muutenki niin kyllä turhauttaa!! Ihana sitte taas synnyyksen jälkeen ku pääsee ihan vaivatta kyykkyyn ja saa kengät jalkaan puhisematta!!


Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on nyt kolmatta päivää ihan vesiripuli. Luulin jo eilen, että on helpottamaan päin, mutta kirjaimellisesti paskanlatvat... Oon juossut viime yön vessassa, paskonut housuun ja vaikka mitä muuta yhtä viehättävää... Vointi tuntuu tänään noin muuten paremmalle kuin eilen, mutta saapa nähdä miksi se tästä vielä muuttuu.

Mulla olisi neuvola nyt aamusta. Täytyy varmaan koittaa soittaa sinne, että kannattaako tulla. Vaikka en mä tiedä onko tää tarttuvaa ollenkaan, kun ei isäntä ole mitenkään oireillut. Esikoinen on kyllä ripulilla myös.. No, soittamalla selvinnee. Ja toisaalta haluan kyllä ainakin kysyä että missä vaiheessa tällaiseen "tartutaan" sitten raskauden suhteen, jos tartutaan.

No, eivät pääse ainakaan punnituksessa sanomaan mitään painosta, kun kilon päivävauhtia tullut nyt alas, eli mennään jotakuinkin samoissa luvuissa kuin edellisessä punnituksessa.
 
Takaisin
Top