Moikka jälleen! [:)]
Sus : täällä naama myös täynnä näppylöitä. [:D] jotenkin todella ahdistavaa, kun ennen oli ihan tasainen iho, niin nyt ei ole puhettakaan.. olen kokeillut vaikka minkälaisia naamanpesuaineita mutta mikään ei auta. Odotan vaan, että nämä näppylät raskauden jälkeen sitten taas häviäisivät. [:D] Ja itselläni tuntuu, ja tuntui varsinkin alussa kun oli pahoinvointia, että eipä tämä raskaus nyt niin ihanaa ole.. mutta jotenkin tästä on oppinut pikkusen nauttimaan. [:)]
suvi_ : Hienoa että ultrassa kaikki hyvin! [:)] mullekkin pikkuinen siellä vilkutteli, ja kätilö sai siitä napattua kuvankin, niin sai isikin vilkutuksen nähdä kotona. [;)]
Riinaa : Mulla on täysin samoja ongelmia tuon herkuttelun suhteen. [:D] Kokoajan haluis syödä hampurilaisia, pitsaa, karkkia, jätskiä.. nam nam. [;)] oletko onnistunut miten rajottamaan omaa syömistäsi? Minulla tekee aina välillä tiukkaa, mutta yritän syödä mahan täyteen terveellistä ruokaa, ettei enää jaksa mitään jälkiruokia.. mutta ihan liikaa olen silti herkutellut. [:)]
Pini : tiedän todella hyvin tuon tunteen synnytyspelosta. Mieheltäni olen saanut paljon tukea, ja myös synnyttäneiltä tuttavilta. Monet ovat sanoneet, että "ei se synnytys ole paha", mutta sitten nämä toiset pelottelukommentit jäävät aina kummittelemaan mieleeni. Jotkut tuttavani, jota eivät tiedä tästä pelostani (koska en ole kehdannut sanoa) saattavat heittää jotain tylyjä kommentteja siitä miten kauheaa se synnytys on ym. [&:] Mutta todellakin, puhuminen auttaa, ja itse ajattelin seuraavalla neuvolakäynnillä myös ottaa asian esille. Tuntuu vaan että jotkut ihmiset ajattelee että ei ole valmis äidiksi tai jotain, jos pelkää synnytystä..
Minäkin ehkä toivon tyttöä hieman enemmän. [:)] ja alussa mulla olikin vahvasti sellainen tunne että se on tyttö, mutta enää en ole yhtään varma. Myös meillä suvussa suurin osa tyttöjä.. serkuksissakin vain 2 poikaa. [:D] Mutta onnellinen olen myös, kummasta vaan. Aijotko ottaa selville sukupuolen seuraavassa ultrassa? [:D]
ja nellu, itse olen ajatellut kysyä sukupuolen seuraavassa ultrassa, joka mulla on 20.10.. [:)] vaikka anoppini olikin vahvasti sitä mieltä, ettei sitä saisi kysyä, mutta olemme miehemme kanssa päättäneet että halutaan molemmat tietää. On sitten helpompi ostaa joko sinisiä tai vaaleanpunaisia vaatteita ja muita tarvikkeita. [:)]
omaa;
viikon päästä mullakin aika toiseen neuvolaan. Mukavaa päästä sinne taas juttelemaan asioista, kun ei kaikille tuttaville kokoaikaa kehtaa asiasta hehkuttaa.. mutta neuvolatädille saa ihan rauhassa. [:)] olen muuten huomannut, että jotenkin kaverit on vähemmän pitäneet yhteyttä.. joka hieman surettaa.. [&:] ainakin jotkut kaverit.. tietenkin ymmärrän sen niin, että kun en ole nyt heidän kanssaan voinut olla iltaa istumassa baarissa, niin sen takia jäänyt yhteyden pito vähemmälle. Mutta toivois silti että olis sitä seuraa vaikkei voikkaa riehua ja heilua..
Onneks on kuitenkin näitä "luottoystäviä" jotka ei jätä... [:)] tosin välillä tulee tosi ankea olo siitä kun tuntuu että just tietyt ihmiset välttelee sen takia kun oon raskaana.. ihan ku mulla olis joku rutto tai jotain. Toivon ettei teillä ole tämmöisiä ongelmia...