Kauuuheeta kun tänne onkin tullut miljoonasti uusia viestejä [:)]
kiva kun meitä on täällä näin paljon!
Ensiksikin, isot halit Dark91:lle sekä SannaL:lle. Voimia teille molemmille tulevaan ja yrittäkää jaksaa kaikesta huolimatta.
Picsu: Onnittelut maagisen rajan ylityksestä [:)] Toivotaan, että ne arven kipuilut loppuisivat, tai ainakin helpottuisivat. Mulla on ihan sama homma ton ruoan suhteen, kauhee nälkä mut ruoka ei maistu. Saatan nälissäni seisoa jääkaapilla tuijottamassa kaikkia "herkkuja", mut lopulta läiskäsen jääkaapin oven vaan kiinni ja olen syömättä kun ei tee mieli kuitenkaan mitään. Omenat ja kaikki sellainen hapan (kiiwit yms) lähtee täällä kans kaupasta mukaan. Parasta ois kun sais omenoita ihan omasta puusta, kotimaiset omput on hyviä.
Riinaa: Oo, sä olet kuullut jo pikkuisen sydämensykkeen, ihanaa [:)] ..Äidit on kyllä hauskoja, aiemminhan naimisiinmeno ja lapset on kulkeneet ihan käsi kädessä, mut nykyään on (onneksi) vähän helpompaa -vähemmän yhteiskunnan paineita.
Shani: Yritähän sitten ottaa rennosti ja menet ihan oman jaksamisen mukaan, nyt on oikeus löhöillä sohvalla ja levätä, vaikka tiskivuori olis valtaisa ja pölypalloja nurkat piukassa [:D] Mun on nyt iiihan pakko udella noista vaunuista, mitä merkkiä olette katselleet? Mekin ollaan jo tutustuttu eri vaunuihin ja kuunneltu käytännön kokemuksia eri merkeistä.. Tosin ei olla ihan yhtä onnekkaita kuin te, meidän molempien vanhemmat on niin pihejä, ettei vaunurahaa kyllä heru [:D] Mä haluan vaunut ihan uutena ja ne tunnetusti maksaa mansikoita, ainakin just ne Emmaljungan duo edget mitä mä olen miettinyt.
Lilleroinen: Etpä olis voinut paremmin sanoa, olispa tosiaan jo vuosi 2011 ja maaliskuu [:D] Toisaalta haluais nauttia mahdollisimman paljon ja kaikin tavoin tästä raskausajasta ja kaikista uusista jutuista mitä tää tuo tullessaan, mutta kyllä sitä jo haluais sen pienen nyytin syliin.. Mä pidän peukut pystyssä ja varpaat ristissä et ultrassa on kaikki hyvin! [:)]
Sus: Tsemppiä pomolle kertomiseen, hyvin se menee [:)]
Omaa (.)
Hain eilen apteekista pahoinvointirannekkeet ja täytyy sanoa, että kyllä ne ainakin vähän auttaa. Hyvin skeptisesti niihin suhtauduin, mutta ainakin nyt on paljon parempi olo kuin muina päivinä tähän aikaan. Pahoinvointirannekkeethan pidetään siis käsissä joko tarvittaessa tai koko ajan (auttavat myös matkapahoinvointiin ja merisairauteen) ja ne perustuvat siihen, että ranteen sisäpuolella on akupiste, jota vasten rannekkeessa on muovinen pallo, joka painaa akupistettä niin, että se helpottaa pahoinvointiin. Henkimaailman juttuja sanon minä, mut oon valmis vaikka seisomaan päälläni jos tää pahoinvointi lähtee. Parasta on, kun ei tarvitse popsia pahoinvointilääkkeitä ja arpoa, onko niistä haittaa lapselle vai ei.
Viikkoja meillä nyt siis 13+4 ja vauhdilla tuntuu aika menevän, masuli kasvaa ja housut pienenee. Picsu kirjoittikin tuosta talvitakkiasiasta ja mä myös hoksasin sen tässä joku päivä. "Hei mähän varmaan tarviin uuden talvitakin, että saan pidettyä mahan lämpimänä talvella." Jotenkin hölmöä ostaa uusi takki ihan vaan yhden talven takia, ei ainakaan mitään superkallista viitsi ostaa [8|].. Toisaalta ennemmin olen raskaana talvella, kuin esimerkiksi tän menneen kesän helteillä.. Pfiuuh, voitte vaan kuvitella kun joskus heinäkuussakin on ollut viimeisillään, huhhuh.
Paljon tuli taas asiaa, kiva jos jaksatte lukea [:)]