SYYSKUUn höpinät ja höpötykset

Uus sänky :hello2 Piti ostaa semmone, mistä on helppo nousta kasvavan mahan kanssa. Nyt sit tuntuu, ku nukkuis lautakasan päällä. Kai tää kroppa muutamas päiväs tottuu. Vanha ku upotti niin paljon, et sieltä piti lähes pungertaa pois, ni tästä vaan tiputtaudun. Ihmettelen, et miten voi olla olemassa niin korkee jenkkisänky, et mä pudottaudun siitä pois :smiley-bounce012

Kukkis, sama! Eilen tuli petari viel ku oli loppunu sillonku haettii sänky. Kyl tälläiselle 160cm voikin olla korkea:P vielä kun jouset on voimissaan niin istumaan nouseminen ei ota kipeää eikä aiheuta turhia ponnisteluja ja ähkimistä. Neljä yötä nyt uudessa sängyssä ja alkaa tuntuu paremmalta, odotin luvattua kuukauden tottumisaikaa mutta ei, kiitos tempurin :P

Sokerilitku juotu ja paastoarvo otettu, myös sormenpäästä! Näytti olevan 4,7, laskimonäyte tosin kertoo totuuden sitten. Makaan sängyssä ja katson piirrettyjä telkkarista. Olo hyvä mutta väsynyt.

Meni kyl nopeesti rasitus. Tosin nukuin 80% ajasta että ei siinä sitte... Tälläkertaa oli mukava hoitaja ja sai ekalla otettua verta eikä pistäminen sattunut. Oli myös ajasta tarkka. Viimeksi oli nuori tyttö joka oli huono pistämään...

Vitsi mäkin haluisin uuden patjan. Kyljen kääntäminen on nyt aina ihan hirveä projekti, samoin ylös nouseminen, herään joka kerta kun yritän kääntyä. Herään myös siihen, kun mies vähänkin liikkuu, koska sänky on kauhea pomppulinna. Saa vaan nähdä, että koskahan on varaa uusia patjat, kun talo ja lapsi syövät ihan kivasti rahaa nyt.

Mekin punnittiin patjan ja koko sängyn välillä. Kallistuttiin sit uuteen sänkyyn, ku patjat on lähes saman hintasia irrallisina. Lisäks vanha näytti ihan hirveeltä raapimapuulta. Ei tartte varmaan edes sanoa miksi :/

Meilläkin korkee tukeva sänky mistä voi helposti pudottautua pois! Tosin yks päivä putosin pepulleen kun petti jalka alta Kömpelöks on meno menny... :)

Ootko Sinja kokeillut kauralämpöpussia pitää selällä? :) Ja mie oon nyt todennut että magnesium suihke on aivan mainio selkäkipuihin ja muihinkin paikkoihin jos särkee!

Banaani ja cheerios murot aamupalaksi... Ja tadaa, yökkäily löysi takaisin... Tähän mennessä oon syönyt leipää joka aamu. Tais olla liian makeaa.

Tänään kotipäivä. Oon koko viikon ollu ties missä. Jos vaik tänää saisi imuroitua...

Lapset vein kouluun. Tyttö sanoi ennenkun avasi oven,"älä sano mitään. Äläkä ainakaan vilkuta. Moikka" ja läts ovi kii. Onks mun pippunen jo noin iso että äiti on nolo? :P onneks tulee jouluna uus pieni jolle saa vilkuttaa :D

Mulla myös takana todella katkonainen yö :( aina kun piti kääntää kylkeä (noin puolen tunnin / tunnin välein) niin heräsin ja jäin valvomaan.. Jalat särki koko yön vaikka aloitin illalla magnesiumin vielä lisänä..
No onneks saa ottaa rauhassa tän päivän.

Tänään sain vihdoin aikaiseksi tilata eri ilmaisnäytteitä tulokkaalle :) liberolaukku, babybox, muumivaipat ja sit vaukirjakerho (toki maksullinen kun haluaa kirjoja jatkossa tilata). Onko teillä muilla jotain vinkkejä/ideoita josta voisi vielä jotain tilailla? :) itseäni kiinnostaa erityisesti vaippanäytteet, kun ei hajuakaan mikä on paras vaihtoehto tulokkaalle, niin ja kestojenkin kanssa mietin, että lähtisinkö siihen maailmaan kuitenkin.. Hmm.

Minäkin heräilin pitkin yötä selkäkipuun. Lisäksi mietin minkälaisen avautumismeilin lähettäisin isolle pomolle, joka päättää meidän asioista kysymättä meidän mielipiteitä. Tämä rupesi pyörimään päässä, enkä meinannut saada enää unta.

Poppy noita kestojahan pystyy muistaakseni vuokraamaan :) eli helppo kokeilla ja sit kattoa sopiiko omaan käyttöön vai ei.

Joo siis tuli siitä mieleen kun pari kaveria mainitsi että olivat vuokranneet kestot käyttöön :) siinä on sit mahdollista saada opastusta niiden käytöstä ja hoidosta samalla :)

Ärsyttää, ku äitillä on nyt semmonen asenne, et hän tulee aina sillon kattoo vauvaa, ku hän haluaa, eikä hänen tartte ilmottaa tulostaan aiemmin. Prkl! En olis uskonu omast äidist, et siit tulee samanlaine rasite ko anopist :/ Tarttee pitää molemmille puhuttelu, et jos meille haluu tulla, ni soitetaan ennakkoon ja KYSYTÄÄN sopiiko MEILLE, et he tulis käymään. Vara-avainta en haluais ottaa pois, ku se on niin näppärä kisuu ajatellen. Esim, jos synnärillä kestää, ni vanhemmat käy ruokkimas ja leikittämäs sitä.

Ja nyt tuli kauhee ikävä kisuu, ku rupesin miettii, et joudun olee niin kauan siitä erossa :,(

Mulla on kans vähän semmonen että Aww mun kisut joutuu olemaan yksin täällä pitkään :(

Aaaah kohta saa levätä.. Enää pitää pestä keittiön ikkuna ja kylppärin. Ja ehkä myös noi peilikaappien peilit.. Sitä äkkiä paistan jauhelihan ja kokoan lasagnen ja tungen uuniin.. Huominen saa olla lepopäivä sit ku 2 päivää putkeen oon ollu 11 asti aamulla tekemässä jotain tai muuten liikkeellä tuolla..

Mul on vapaata tää ja huominen, mut jotenka ei jaksais tehä mitään vaik kämppä on niin sotkunen, koirankarvoja joka paikka täynnä. Kauppaan lähteminenki tuntuu nii vaikeelta. On niin huono kunto varmaan ja ku oon niin laiska ulkoileen. Valivalivali :D

Takaisin