SYYSKUUn höpinät ja höpötykset

Niin no.. Mie oon jo linnoittautunut kotiin..

En vaan viitti ostaa pariksi viikoksi kauheasti vaatetta itselle kun pitäis muutenkin säästää.. Muutenkin kun on esikoinen tulossa niin on yllättävän paljon hankintoja vielä tekemättä vaikka ollaan paljon saatu tavaraa..

Mulle riittää että on just ne pari kolme paitaa mitkä menee just sillai että kehtaa kaupassa käydä..

Ihmeellistä! Töissä olen reipas ja etevä, tunnen itseni erittäin tehokkaaksi kun pystyn tekemään ripeällä tahdilla töitä mutta kun tulen töistä kotiin ni joku kytkin kääntyy toiseen suuntaan ja olen kuin veltto makaroni. Olen kyllä todennut, että olen tehokkaimmillani aamupäivästä ja illalla vain loikoilen, mutta nykyään ero on kuin yöllä ja päivällä.

Mä oon joutunut tän raskauden takia ostaa vast yhden takin. Vanha jäi mahasta niin pinkeeks, et pelkäsin vetskarin menevän. Nyt pitäis isommankin mahan mahtua tohon :) Tosin, jos joudun kantamaan jotain toi takki päällä, ni varmaan hihat ratkee :/

Mulla on Vius samalla tavalla, mut en pysty lepäämään kotona. Vaik kuinka väsyttäis, ni silti on pakko tehdä jotain. Vaik sit pyörii ympyrää.

Nyt se flunssa tuli sit tännekin.. :( Lisäks eilen illalla kun otin sukkia pois jalasta vihlas vasenta pakaraa niin kovin et hyvä ettei lähteny koko jalka alta. Edelleen kävellessä tuntuu kipua :(

Zalandolta näyttää löytyvän esim tällainen äitiystakki XXXL kokoisena https://www.zalando.fi/noppies-malin-talvitakki-dark-blue-n1429k00f-k11.html?size=3XL
Kiitos kun etsit. Mä luulen ettei mahdu. Harmi kun tuolla ei oo mitää mittataulukkoa josta sais osviittaa takin koosta. Naisten xxl jää mulla just lantion kohdille eikä toivoakaan saaha kiinni etten usko et xxxl on sen kummempi ja näyttää ettei jousta yhtään. Ennen raskautta mun koko oli 48 eli eikö se jo silloin ole xxl/xxxl joten takki sais olla joku 54/56 nyt et menis ja miel raskausvartalolle... Oon muuten siro, kapeat hartiat, lyhyet kädet ja selkä ja nuo yli 50 koot pussittaa sit päällä.....

Raskausvaatteissa pitäis mun mielestä sopia sama tai seuraava koko kuin normisti, koska leikkauksessa on otettu suurempi vatsanympärys huomioon.

Joo mut kaikille ei sovi ylipäätään sama leikkaus.. Ite oon tosi lyhyt ja näin esimerkkinä voin sanoa että ainoastaan yhdet lindexin d-mitoitetut farkut on oikeasti istunut just täydellisesti.
Ja kun olen näin lyhyt ja mulla on lyhyt selkä niin sitä ei vaan huomioida.. Kaikki peruspaidat on liian pitkiä ja sit ottaa kiinni just lantiossa jaettiin pussittaa tosi rumasti..

Sinja; jos sulla muuten ehdot täyttyy niin laita hakemus ylläpitoon ja voi siinä mainita ettei tuota listaa enää päivitetä... kun ketjun aloittaja voi vain päivittää niin kai sit jonkun muun pitäs tehdä uus.

vadelmamami: Oon tilannut zalandolta verkkomaksulla ja palauttanutkin tuotteita. Muistaakseni rahat tulivat tililleni noin viikon päästä siitä kun olin tuotteen lähettänyt. Helppoa oli :)

Mä kävin tokmannissa pesuaineostoksilla, kaikkee erityisherkkiskamaa <3 ja kestovärinsiepparin ostin kans toivottavasti toimii :)

Äidiluona kävin kahvilla, hyvin oli toipunut leikkauksesta ja oli kutonut mulle villasukat :) katottiin netstä vaunuja kun haluaa ostaa meille yhdistemät ja oikeen ei vielä päädytty mihinkään.

Tarttis varmaan itekin ostaa tommonen värinsieppari :) Jes mennään huomenna kahden lähihoitajalinjalaisen kanssa pyörimään kauppakeskukseen ja käydään varmaan kahvilla tms :)

Pesin valkoiset vaatteet valkaisevalla ja heitin sen värinkerääjän perään. Tämä rätti oli vitivalkoinen Niinkuin tuo kanttinauha tuos reunassa ja kyllä vaan harmaantu! Ottikohan koneesta vai oliko niin likaset vaatteet :o

Liitteet

• WP_20160920_14_25_40_Pro.jpg
    WP_20160920_14_25_40_Pro.jpg
    810.9 KB · Katsottu: 42
Oho. Mahtaakohan siitä värisiepparista sit olla apua lainkaan.. Ei kyllä mun mielestä tollai pitäis käydä..

Tuo värinkerääjä muuttuu aikanaan siis ihan tummanharmaaksi :D vaikka pesisi kuinka vanhoja vaatteita, niin näköjään niistä aina vähän väriä kuitenkin irtoaa.

Hyvä tietää! Aattelin kanssa että onko siitä nyt apua vai mitä häh :D mutta en tajunnut että tuo oli se sieppari :DD

Pian saa lähteä ajamaan kohti vaasaa ja sokerirasitukseen... Teki ihan hyvää 12 h paasto... :P ulkona on kamalan pimeää, en mä yleensä tähän aikaan oo pystyasennossa.

Taidan pakata kirjan, vesipullon ja kännykän laturin matkaan. Tiedän että kuitenkin pelaan taas sen 2h candy crushia......

Takaisin