SYYSKUUn höpinät ja höpötykset

Saako hajota? No tietysti..

Mies ilmoitti että anoppi haluaa tulla meille "käymään" ja pesemään ikkunat.. Pitää kuulemma ulkopuolelta pestä myös.. Siis ihan oikeasti mitä vittua! Aiemmassa kämpässä se kävi tasan kerran eikä ikinä halunnut edes kahville tai mitään..
Ilmoitin sit miehelle että en todellakaan halua sitä hääräämään tänne ja pesen perkele ite ikkunat. Johon mies sit totesi että hänellä ei ole aikomustakaan estää anoppia tulemasta tänne.. Jippii saan juopon tänne sit ku muksu syntyy koska sit se tunkee vielä hanakammin tänne :mad:

Yksinäisyys painaa hirveesti, miehellä firma ja opiskelut ja muu sosiaalinen elämä, itellä kun kaverit hyvin vähissä, suvun kanssa välit osaks menny, jotenki niin seinät kaatuu päälle ja mies ku ei ymmärrä, käske vaan hankkia kavereita, se ku ei oo ihan niin helppoo enää tässä iässä, tai sit en vaan osaa. Ahistaa kun stressaan niin paljon, se ku ei vauvalle tee hyvää :(

Joo siis toi stressi ja ahdistus on kyllä yksi oravanpyörä.. Itellä kans välillä tulee tota ja sillon yleensä sit miehen kanssa pyritään tekemään jotain yhdessä tai käymään jossain.. Esim just leffassa tai jotain..

No nyt se tapahtui. Kolme takkia lensi vaatehuoneeseen, puristaa niin paljon. Nyt on enää vaan ulkoilutakki ja syystakki. Toppatakkiakin sovitin ja veikkaan että sen käyttömahdollisuudet loppuu ennen marraskuuta. On mun pakko hommata joku teltta marraskuuksi. Näääääh!

Mie varmaan meen jollain kerrospukeutumis systeemillä.. Mulla on jotain isoja fleece takkeja tossa niin sinne alle varmaan joku paksu huppari.. Toivottavasti se riittää tai ei ole paljoakaan asiaa ulos..

No juu. Villapaitoja päälle ja takki auki. Haen sitten vasta takin ku on pakko, eiköhän tuo marraskuu oo taas hävyttömän lämmin :/

Eka yö uudessa sängyssä. Tuntui niin kovalta vanhaan verrattuna. Keräsin yöllä kaikki talon tyynyt unikaveriksi. Aamulla oli selkä kipeä. Joo 1kk kestää tottua, vielä tovi siis saa valvoa... :D

Jep jep. Kutakuinkin niin itse ajattelin. Oon siis muutenkin huono käyttämään rahaa itseeni niin tuntuu tyhmältä ostaa ylimääräinen takki kun mulla on muuten hyvässä kunnossa olevia takkeja tuolla :D

Vein äidin eilen sappileikkaukseen. Piti olla nopee ja päästä illaks kotiin. Ihmettelin kun ei soiteltu hakemaan. Soitin heräämöön, sanottiin että kestää ja myöhemmin soitin niin sanottiin että nukkuu ja jää yöksi. Illalla äiti soitti, oli vaisu ja lupasi soitella aamulla. No soitin äsken että tulenko hakemaan tänään. Hän oli kovin allapäin, maksasta oli löytynyt kasvain ja lähetetty patologille. Huoh... Ei nyt mitään tällästä! En mä oo viel valmis antamaan mun äitiäni sairauden kouriin ja pois. Toivottavasti kaikki olis kuitenkin hyvin ja kasvain hyvänlaatuinen...

Eilen illalla vielä, kun odottelin isäntää töistä kotio ja ipanat olivat jo nukkumassa.. Ajattelin kokeilla tehdä heijastavia sudenkorentokoruja. Esikoisella olisi kuukauden lopussa myyjäiset, jos niihin askartelisi, mitä oma varasto antaa myöten. Paljonkohan noille laittaisi hintaa?

Liitteet

• Heijastava sudenkorentokoru.jpg
    Heijastava sudenkorentokoru.jpg
    69.4 KB · Katsottu: 29
  • Heijastava sudenkorentokoru - salamalla.jpg
    Heijastava sudenkorentokoru - salamalla.jpg
    70.6 KB · Katsottu: 31
onpa ihania ampiaispesä! :)

Meillä shoppailtu tämä päivä :grin bluetooth radio löysi tiensä meidän olkkariin (esikko alkanut tykkäämään lastenlauluista mutta ahdistaa soittaa niitä kännykästä kun sen näkemisestä meinaa tulla riitaa), lisäksi ostin pojalle uuden collariasun söpöllä pesukarhukuosilla ja itselleni Marimekon tarjoilukulhot :p lisäksi olis tänään vielä tarkoitus käydä kurkkimassa talvikenkiä ja ulkoilutakkia itselle. Pojalle mahdollisesti talvikengät jos hyvät löytyy :) markkinoilta ostettiin markkinarinkeli ja kohta kaffet :) Täällä ollut tosiaan mukava lauantai perheen kesken, viikko mennyt vähän kurjasti kun miehen kanssa mutistu ihme riitoja, mulla hormonit hyrrännyt ja molemmat olleet väsyneitä. Poika sentään nukkunut yöt superhyvin kerrankin nyt kun flunssa helpottanut :)
Hyvää viikonloppua kaikille ❤

Sinja: Kannattaa kyllä ottaa puheeksi neuvolassa tuo.

Me käytiin tänään naapurilla ja saatiin sieltä äp laatikollinen 50 cm eteenpäin vaatteita, rengasliina, kylpytuki, sitteri ja kaksi unipussia! Kyllä nyt kelpaa :)

Lisäksi lähdettiin miehen kanssa ostoksille ja ostettiin vähän somistetta parvekkeelle (sinkkinen ämpäri, kukkasoraa ja tommosia led-aurinkokennolamppuja). Sit käytiin myös hakemassa kangasta baby nestiin, mies sai valita kuosin ja tuloksena on semmonen ihana sininen kangas missä on eläinten kuvia :)

Sinja, liikkua saa mun mielestä niin paljon kuin hyvältä tuntuu, mutta kyllä syödäkin pitää. Eikö sun paino ollu noussu tosi vähän? En usko että se enää ehtii nousta liikaa, vaikka söisit mitä ja ainakin jos syö terveellisiä aineksia. Ja jos ei ole raskausdiabetesta, niin silloin ei kai se paljon ja mitä syö juuri vaikuta vauvan kokoon.

Jos nyt muistan oikein niin sun verensokerit oli kyllä ihan huippuluokkaa! Että siitä ei nyt ainakaan kannata miettiä :) ja sit taas toisaalta painon nousu yms niin se vauva kyllä kasvaa joka tapauksessa ja ottaa omansa mutta syy miksiköhän täytyisi pitää siitä omasta syömisestä huolta on juurikin se että voit itse myös hyvin :) Todennäköisesti kuitenkin melkein sen paino mitä sulle tulee jää jo synnärille.
Keskustele ihmeessä siellä neuvolassa tosta koska selvästi vaikuttaa sun omaan vointiin tuo asia.

Takaisin