Onpa tosiaan kurjaa, että miehesi ei ymmärrä myös sinun tarvitsevan tukea ja apua, Yosa. Toivottavasti saatte asiaan kuitenkin jonkinlaisen sovun aikaiseksi, koska lapsen synnyttyä ei se tuen tarve ainakaan vähene. Ja kyllä miehenkin pitäisi mielestäni sisäistää uudenlainen roolinsa, tulevana isänä.
Olen vastaanvanlaista seurannut sivusta, siskoni perheessä. Siskon mies on yrittäjä, joten tekee aika paljon töitä. Sen lisäksi on sitten yhtä jos toista harrastusta, niin kesä- kuin talvikausille. Ja melkein joka viikonloppu poikien kanssa mentävä kaljalle. Sama jatkui vielä toisenkin lapsen odotusaikana, ja hieman syntymän jälkeenkin. Nyt ilmeisesti tilanne hieman tasoittunut.. Itse en jaksaisi moista, enkä voi tuoreen isän ajatuksia ymmärtää ollenkaan.... Itselläni on siitä onnellinen tilanne, että isännän kanssa ollaan kumpikin enempi tällaisia kotihiiriä, ja isäntä toteuttaa autoharrastustaan enimmäkseen tässä kotona, eli kovin kauaksi hän ei olen lähdössä vaikka harrastamaan menisikin. Ja kun omakin harrastus eli koirat ja hevoset on pihassa, niin täällähän sitä ollaan...