Mulle on pojista nt-ultrat tehty alakautta, mutta tästä kolmannesta ultrattiin vatsan päältä. Oli tullut uudemmat välineet ja laitteet, joten onnistui tällä kertaa näin. Mulla vaan meinasi tulla pissat housuun, kun piti täyden rakon kanssa siihen ultraan mennä, oli aika tuskaa pidätellä.
Meillä nuorimmainen nukkuu vielä pinnasängyssä meidän sängyn vieressä ja esikoinen vaihtelevalla menestyksellä omassa sängyssään. Aika usein hän herää yöllä johonkin ja kömpii sitten meidän väliin hiljaa itsekseen. Siihen kun lisätään nämä meidän kaksi karvakuonoa, niin tiivis on tunnelma
. Saa nyt nähdä, miten tilanne tästä kehittyy, mun täytyy varmaan siirtyä loppuraskaudessa jonnekin muualle koisimaan, tosin ei se uni enää ison mahan kanssa niin maistukaan, kun hyvää asentoa on niin pirun vaikeaa löytää. No katsotaan nyt mitä tuleva tuo tullessaan.
Odotan tosi malttamattomana ekoja kunnolla tunnistettavia liikkeitä. Jotain pientä ja epämääräistä olen tuntenut silloin tälliöin, mutta ne tuntemukset on niin nopsaan ohi, etten ole sitten vielä ihan varma, onko ne kuplinnat/töytäisyt vielä pikkuisen tekemiä. No nyt on vasta 15 viikkoa odotusta täynnä, joten ei vielä kiirettä. Pojista tunsin liikkeet kunnolla rv 17 paikkeilla. Mies on kuulostellut mun masun elämää muutamina iltoina ja eilenkin hän kysyi multa, että enkö muka tunne noita muksaisuja, jota hän selvästi jo kuulee. No onneksi ainakin miehen mukaan kaikki on ok :). On tottunut kuuntelija, kun harrasti sitä usein myös ekan ja tokan kohdalla.
Ihana kun on viikonloppu. Olen ihan kypsä käymään töissä, kun ei enää tuo oma ala kiinnosta. Jos kaikki menee hyvin, niin ajattelin opiskella uudelle alalle hoitovapaan aikana. Yrittäjyyskin kiinnostaa aika paljon. Kattellaan nyt..