Syyskuista Supinaa!

Ahhahhaa. Meillä meinaa suklaaseos vallata keittiön ku aloin kokkailemaan huomisiin ristiäisiin. Voi juma. Sain ttehtyä ns. Rockyroad leivoksia, mutta tiiä miltä ne maistuu. Oon niin särkee leipoja, että pitää kai sanoo kaikille että se voi nimensä mukaisesti olla rockyroad, eli kaikkea mitä tiellä voi olla :D onneks laitoin sanomalehteä tuon leivinpaperin alle ettei koko pöytä menny suklaaseen..

Minä tein mokkapalapohjan ja siihen vaan kuorrutteen tuolla tyylillä. Menipä maha sekasin kun maistelin noita taikinoita ja suklaaseoksia :D

Hui tytöllä oli tänään aikuisten oikeesti maha kipee :nailbiting: satuttiinpa olemaan vielä kyläilemässä kun tää vattakipu iski. Itkuhuutoa kurkku suorana puolisen tuntia putkeen. Ensin yritti mummi hyssytellä, sitten täti ja seuraavaksi iskä. No viimein nappasin tytön ittelleni ja käpristin sen omaan halisyliin ja hyssyttelin siinä. Siinä sai kakattua ja piereskeltyä , nukahti sit heti pierujen jälkeen. Voi raukkaa:sad001 vein sitten sängylle nukkumaan, no hetihän se havahtui hereille. Halin vauvaa niin kauan siinä sängyllä että nukahti uusiksi ja sit pääsin viimein liittymään ruokapöytään muiden kanssa:shy:

Oon testannut tänään Cobria itkuhälyttiminä ekan kerran, ja voi hitto kun meinaan hypätä aina kattoon asti kun siitä jotain kuuluu! :excited001 Sitä paitsi oon ollut pari kertaa ihan varma, että siellä puhuu joku mies!

Puhuu siellä! Tai sitten meidän tyttö on oppinut puhumaan! Ja möreällä äänellä! Joku mies sanoi siellä "mä lähen nyt". :hilarious:

Oho.. Taitava tyttö :woot::wink
Jollain on sama kanava käytössä. Meillä mies just yks päivä "salakuunteli" tuossa läheisellä asfalttityömaalla työskentelevien puhetta koirista :p

Hahaa. Meillekin on tänään lähteny verkkokaupasta cobrat tulemaan niin pääsee sitten salakuuntelemaan toisia x)

Heh.. Juu, no itkuhälytin ei ollu sillon just käytössä ja yleensä onkin sellasella alikanavalla, ettei sieltä oo sentään kuulunu mitään.

Mä olen niin säikky ettei musta oo kivaa kuunnella mitä muut siellä mölisee, luulin jo tänään että mua vakoillaan. :-D

Nyt tarvitaan apua, eli hölmöyksissäni pidin kesällä vaunuja ulkona lautaseinään vasten joka on ilmeisesti homeessa ja nyt on siis vaunun kangas osatkin.. onko mitään tehtävissä. En kuitenkaan missään nimessä halua altistaa vauvaa homeelle.

Pystyykös niitä pesemään mitenkään? Pitäs varmaan pestä kumminki 90:ssa varmaan.. Auringonvalokin auttas mutta sitäpä ei enää ole :(

pesin 90 asteessa ja nyt laitoin saunaan kuivumaan, homeitiöt kuulemma kuolevat saunassa ? mutta ne pisteet eivät ole minneen kyllä kadonneet ja itseasiassa huomasin ettei kangas kestänyt pesua, ne on nyt kaikki osat kutistuneet..

Nii tai varmaan olis kestäny pesua pienemmässä lämpötilassa mut ei itiöt sit olis kuollu.. Saunasta en tiedä, voi olla, kauankohan siellä sit pitää olla.. Saakohan niitä venytettyy enää niit kankaita

nyt kun tarkistin nämä, niin homepisteet eivät lähteneet, mutta mistä tiedän kuolivatko itiöt ?

kantokoppa on siis homeeton, ja tietenkin vaunujen runko.. mutta tarvitaan kuomu vielä, jotta vaunut olisivat käyttökelpoiset

Nyt tarvitaan apua, eli hölmöyksissäni pidin kesällä vaunuja ulkona lautaseinään vasten joka on ilmeisesti homeessa ja nyt on siis vaunun kangas osatkin.. onko mitään tehtävissä. En kuitenkaan missään nimessä halua altistaa vauvaa homeelle.
Voi ei... Tosi kurja juttu! En osaa kyllä sanoa mitään tuohon kuolivatko homeitiöt pesussa/saunassa, mutta luulis kyllä jos kerta näin sanotaan? Mutta ei hätä ole tämän näköinen; Nyt sitten vaan strömsöilemään ja tuunaamaan uutta kuomua vaunuihin! ;)

Voi harmi! Piimässä liottamisen pitäisi myös tappaa home. Mutta eiköhän se tuossa 90 asteessa jo kuollut. Noita pilkkuja voi jäädä vaikka itse home olisikin kuollut, ovat sen homeen aiheuttamia tahroja.

Takaisin